24 min
Špekulacija: ali je Ivan Anušić novi Plenković?
28 min
Šola borze, 11. del: Tehnična analiza delnice (2)
36 min
Sum dogovarjanja o cenah, AVK preiskal štiri dobavitelje računalnikov
38 min
Marec je v EU zaznamoval precejšnji upad prodaje e-avtov
46 min
Večer: ministrstvo zahteva prestavitev novega sistema omrežnin za dve leti. Agencija: o tem ne razmišljamo 1
59 min
Bundesbank: gospodarske razmere v Nemčiji nekoliko boljše, a hkrati zelo negotove
1 ura
Sprejet zakon, kaj morajo zdravniki delati med stavko, Fides že napovedal ustavno presojo
1 ura
Pomembna nova zmaga podjetniških izbrisancev na ustavnem sodišču 1
2 uri
Fiskalni svet ima več pripomb na proračune za obdobje 2024 in 2027
2 uri
Slovenski Siemens prejemnik nagrade feniks za najboljši projekt poslovnega svetovanja
2 uri
Hrvaški velikan z avtodeli je na zadnjem pohodu prevzel tudi slovenski del Stahlgruberja
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
2 uri
Zakaj je Tito prejel italijansko državno odlikovanje in kaj imata s tem vprašanje meje in gospodarstvo
3 ure
Delež eko kmetij večji. Kakšni so drugi kazalniki zelene rasti?
3 ure
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
3 ure
Guverner Vasle za Bloomberg: Junijski rez izgleda verjeten, tudi nadaljni, če se uresničijo gospodarske napovedi v praksi
4 ure
Pomoč ali past na cesti? Na to pri avtovlekah pazite, da ne boste plačali preveč
4 ure
Apple bo morda pričel s proizvodnjo iPhonov v Indoneziji
4 ure
Terme Olimia sredi več kot 60-milijonskih naložb
5 ur
Kaj preostane kmetiji, ki zamuja z odplačevanjem posojila

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Test zimskih gum: na katere računati in na katere ne

Strani: 1

XPODJ4 sporočil: 65
[#3008740] 11.10.22 07:39
Odgovori   +    16
Testirajo R15 in R16. Pa kateri avto še ima tako mala kolesa?. Že VW Polo in R17, da o večjih avtih sploh ne govorimo.
Froc sporočil: 2.003
[#3008748] 11.10.22 08:54 · odgovor na: XPODJ4 (#3008740)
Odgovori   +    4
Izvor je predvsem Nemška industrija, ki preko tega testa poriva svojo prodajo. Vsi najbolje ocenjeni so proizvedeni v Nemških tovarnah. Američani imajo drugačne izide testov. In dimenzije. Najman 17 colske gume mankajo za pokritje večine novejših splošnih vozil.
FIN-544124 sporočil: 2.842
[#3008754] 11.10.22 09:38
Odgovori   +    3
Hmmmm, saj lepo piše, da je za manjše gume bil preskusni avto volkswagen polo.

Za večjo dimenzijo je bil testni avto škoda karoq.

To so avtomobili, ki jih je kar precej na cestah.

V tem razredu je tudi ogromno avtomobilov drugih znamk.

No, tisti, ki pa imajo prevelike pločevinaste škatle z nekaj litri protornine in valji namesto koles pa lahko uporabijo test za orijentacijo, ker so večje dimenzije istih proizvajalcev zelo podobnih lastnosti.
anon-534275 sporočil: 161
[#3008756] 11.10.22 10:40 · odgovor na: FIN-544124 (#3008754)
Odgovori   +    3
[]

No, tisti, ki pa imajo prevelike pločevinaste škatle z nekaj litri protornine in valji namesto koles pa lahko uporabijo test za orijentacijo, ker so večje dimenzije istih proizvajalcev zelo podobnih lastnosti.
To ni nujno res... lahko je ena guma super v neki mali ozki izvedbi, pa precej zanič v večji... Že na tem testu lahko vidiš, da ima isti model gume v različnih izvedbah različne prednosti in slabosti. Recimo Vredestein.
Froc sporočil: 2.003
[#3008777] 11.10.22 13:33 · odgovor na: anon-534275 (#3008756)
Odgovori   +    0
Celo različne modele in njihove izvedbe imajo v različnih dimenzijah. Ker zahtevajo različne nosilnosti, različne hitrostne razrede, nekateri tudi različne kompounde, so tudi narejene različno. Zato so tudi rezultati po raznih dimenzijah različni. Taka izbira vnaprej določa izid, je že sama po sebi zavajajoča, pomen je reklamiranje določenih gum določenih prozvajalcev. Na cestah je novejših letnikov več Golfovega razreda (17") kot Polotov (15").
XPODJ4 sporočil: 65
[#3008825] 12.10.22 07:41 · odgovor na: FIN-544124 (#3008754)
Odgovori   +    2
[]
Hmmmm, saj lepo piše, da je za manjše gume bil preskusni avto volkswagen polo.
Polo zadnje generacije ima 15" samo v osnovni konfiguraciji. V boljših ima 16" in 17". Mazda 3, ki je tudi mali avto ima 17" in 18".
FIN-544124 sporočil: 2.842
[#3008863] 12.10.22 14:12 · odgovor na: XPODJ4 (#3008825)
Odgovori   +    0
[XPODJ4]
> []
> Hmmmm, saj lepo piše, da je za manjše gume bil preskusni avto volkswagen polo.

Polo zadnje generacije ima 15" samo v osnovni konfiguraciji. V boljših ima 16" in 17". Mazda 3, ki je tudi mali avto ima 17" in 18".
Do sedaj se nisem nikoli spraševal o tem, zakaj imajo zadnje čase nekateri manjši
avtomobili čedalje većja platišča ?

Mogoče se najde kdo, da mi pojasni ?

Ali gre preprosto za tržno potezo, da je majhen avtomobil videti večji ?
dz1975 sporočil: 2.264
[#3008890] 12.10.22 19:16 · odgovor na: FIN-544124 (#3008863)
Odgovori   +    0
Večja platišča (in širše gume) pomenijo krajšo zavorno pot ter boljšo stabilnost. Prav tako velikost zavornih diskov pogojuje min. velikost platišč.
vrac sporočil: 11.068
[#3008903] 12.10.22 19:55 · odgovor na: dz1975 (#3008890)
Odgovori   +    1
[dz1975]
Večja platišča (in širše gume) pomenijo krajšo zavorno pot ter boljšo stabilnost. Prav tako velikost zavornih diskov pogojuje min. velikost platišč.
Večje gume so tudi manj udobne.
dz1975 sporočil: 2.264
[#3008925] 13.10.22 05:58 · odgovor na: vrac (#3008903)
Odgovori   +    0
Tudi velika platišča so povsem OK za udobje, samo da je zadosti "mesa". Npr. 305/35/20 guma ima 10+ cm višine (sidewall), 285/45/22 pa skoraj 13 cm, kar ni malo. Druga pesem so offroad kramparce, kjer rabiš vsaj 17 ali 18 cm (več je, boljše je).

Strani: 1