Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Trajnostna mobilnost: kako izpeljati spremembe, saj si nihče ne želi več rumenih jopičev
Strani: 1
sporočil: 26.698
saj si nihče ne želi več rumenih jopičevno worries, pride nazaj klasika, rjavi in rdeci.
sporočil: 1.762
Še kar trmoglavijo in z glavo skozi zid. Mora biti res ogromno
denarja za njih v ozadju. Iz najverjetneje naših žepov.
sporočil: 2.361
Zadnja sprememba: FIN-544124 25.08.2022 22:25
Če bodo samo rumeni jopiči bo še dobro.Ko bo raji prekipelo in bodo v vseh sortah obleke se bodo taki tiči skrivali.
Pa koga ta tip farsa in komu laže ???
Pa kdo še verjame v take norosti, da bodo leta 2035 samo še električni avtomobili ?
In 2050 brezogljična družba ?
Malo morgen.
Nemci zaganjajo stare elektrarne na premog !!!
No, avti na štrom, štrom pa iz premoga !!!
Še mimogrede. Leta 2016 sem bil zraven, ko smo izdelovali projektne naloge in računali ogljični odtis določenih subjektov.
Takrat smo obravnavali smernice EU, da se do leta 2020 zmanjša poraba energije za 20 %, zmanjša izpuste CO2 za 20 % in se poveča proizvodnja energije iz obnovljivih virov za 20 %.
Nič od tega se ni naredilo !!!
In še ena velika zanimivost.
Čedalje več je aparatov, ki bi naj bili varčni z oznakami A+ in podobno.
A glej ga zlomka.
Poraba energije se pa povečuje čeprav je vedno več aparatov, ki manj porabijo.
sporočil: 196
Dober razvojni inženir mora biti poln idej, a hkrati biti sposoben
opustiti tiste, ki se izkažejo za neustrezne.
sporočil: 113
rešitev je v kombinaciji elektrike in ICE
ciljna poraba okoli 2l/100km
delovna mesta bi ostala
ciljna poraba okoli 2l/100km
delovna mesta bi ostala
sporočil: 504
Nov električni avtomobil si že danes srednji sloj z dvema otrokoma
težko privošči. Medtem ko z elektrifikacijo poleg vseh ostalih
težav (ekološka katastrofa ob pridobivanju litija, nihanja v
omrežju, probčem odpadnih baterij, domet, nižji sloj na "share"
varianti ali na konjih itd) po mojem mnenju to niža mobilnost
večjega dela prebivalstva.
sporočil: 633
Nov električni avtomobil je danes cenejši od primerljivega naftega
avtomobila.
Cena avtomobila je : Obrok kredita + gorivo + vzdrževanje.
Če ima kdo za naftni avtmobil ima tudi za električni. ZA manjše avtomobile je obrok kredita (z nula pologa), nižjo od povprečnih stroškov za gorivo. Absolutno se takoj splača.
Problem so le čakalne dobe. Vse prodano za leto ali več vnaprej.
Cena avtomobila je : Obrok kredita + gorivo + vzdrževanje.
Če ima kdo za naftni avtmobil ima tudi za električni. ZA manjše avtomobile je obrok kredita (z nula pologa), nižjo od povprečnih stroškov za gorivo. Absolutno se takoj splača.
Problem so le čakalne dobe. Vse prodano za leto ali več vnaprej.
sporočil: 680
Ni problem cena vozila. Problem je tehnologija, polnilnice, doseg,
energija, ki je ni (in njena cena), shranjevanje energije. Edino
res koristna je zamenjava vrste energenta, saj bo nafte prej ali
slej zmanjkalo, to je tudi edino zaradi česar je potreben razvoj.To
okrog varoavnja okolja, CO2 itd so samo politične marnje. Pred leti
smo pripravili v zbornici analizo in ugotovili, da za izdelavo
novega tovornjaka npr.EURO 6 kvalitete s katerim zamenjemo tistega,
ki še vozi pa je slabše kvalitete, porabimo za deset let naravnih
resursov (energije, vode, materialov itd). Galileo Galilei je nekoč
rekel: eppur si muove, zdaj bi rekel: e quindi si muove.
sporočil: 2.361
Mene pa zanima, če še kje drugje na svetu, kot v EU, določeni
politiki posiljujejo ljudi s temi električnimi avtomobili ?
sporočil: 633
[]Vodilna je Kitajska.... Največ.
Mene pa zanima, če še kje drugje na svetu, kot v EU, določeni politiki posiljujejo ljudi s temi električnimi avtomobili ?
Norveška je že na 92% prodanih avtomobilov je električnih. Tam, kjer šparajo in spoštujejo svoj denar, čas, zrak in zdravje so elektrippni avti v veliki ekspanziji.
sporočil: 161
[comteo]No, morda bi bilo vredno še povedati, da so klasični avtomobili na Norveškem tako svinjsko obdavčeni, da so električni cenejši. Tako malo za občutek, Golf 1.0 tsi se začne pri 38k€, Tiguan tdi pa pri dobrih 55k€
> []
> Mene pa zanima, če še kje drugje na svetu, kot v EU, določeni politiki posiljujejo ljudi s temi električnimi avtomobili ?
Vodilna je Kitajska.... Največ.
Norveška je že na 92% prodanih avtomobilov je električnih. Tam, kjer šparajo in spoštujejo svoj denar, čas, zrak in zdravje so elektrippni avti v veliki ekspanziji.
sporočil: 2.361
[comteo]No, eni pač živite v svojem svetu in ne vidite realnega stanja.
> []
> Mene pa zanima, če še kje drugje na svetu, kot v EU, določeni politiki posiljujejo ljudi s temi električnimi avtomobili ?
Vodilna je Kitajska.... Največ.
Norveška je že na 92% prodanih avtomobilov je električnih. Tam, kjer šparajo in spoštujejo svoj denar, čas, zrak in zdravje so elektrippni avti v veliki ekspanziji.
Tudi določene države po svetu še ne morejo primerjati med seboj.
Mimogrede je bila nekaj dni nazaj oddaja o znanosti na RTV Slovenija.
Tema je bila elektrika, kako in kje jo pridobivajo in omrežje.
Gostje niso bili kakšni kvazi novinarji ampak ljudje iz ELES-a.
Na vprašanje o tem, če bi večina imela avte na štrom je gospod lepo povedal, da omrežje ni bilo grajeno za tak namen in bo potrebno ogromno milijonov, da se omrežje posodobi !!!
Aja, ko so na začetku pokazali strukturo po izvoru je bilo za sončne celice manj kot 1 %.
Tak, da je prihodnost na sončne celice in avte na štrom še zelooooooooooo daaaaaaaaleč !
Strani: 1