Strani: 1

mmeznar sporočil: 137
[#3002186] 19.07.22 08:58
Odgovori   +    23
Najlažje je pa prevalit krivdno na dobavne verige. Mogoče pa ljudje pač več ne morejo kupovat dragih avtomobilov, pričakovanje krize ...
crt sporočil: 27.190
[#3002187] 19.07.22 09:14
Odgovori   +    6
Sales of new passenger and commercial vehicles in India rose 51% on the year in the April-June quarter to roughly 1.13 million, an even stronger showing than in 2019 before the pandemic, industry figures show.

asia.nikkei.com/Busi...OVID-level
Froc sporočil: 2.023
[#3002188] 19.07.22 09:17 · odgovor na: mmeznar (#3002186)
Odgovori   +    23
Hrati pa ob najminimalnejši proizvodnji in dobavah kujejo najvišje dobičke. Kdo je tu nor? Zgleda da kupci niso najbolj nori in se ne dajo kar tako. Malo vzgojne palice po njihovih ritih prav nič ne škodi. Se bodo morali bolj prilagoditi, pa ne v elektriko, ki sama ni rešitev, bo treba še kaj več.
Rokc5 sporočil: 2.857
[#3002189] 19.07.22 09:26 · odgovor na: Froc (#3002188)
Odgovori   +    11
To je delno res kar pišeš. Mislim, da sta BMW in VW (ali je bil Mercedes/Daimler) recimo krizo s pomanjkanjem čipov "izkoristila" tako, da sta omejeno količino čipov vgradila samo v najdražje modele, začasno pa cenejših nista ponudila na trgu. Torej: zmanjšana proizvodnja, pomanjkanje avtomobilov, višja cena, pivot k dražjim modelom, višji dobiček za proizvajalca.
P.S. ne vem pa kako je v tem okolju prosperiral nizkocenovni proizvajalec kot je npr. Dacia?
Froc sporočil: 2.023
[#3002232] 19.07.22 15:47 · odgovor na: Rokc5 (#3002189)
Odgovori   +    3
Z nižjo maržo in manjšim dobičkom, a je kar šlo.

Strani: 1