Strani: 1

murje sporočil: 5.120
[#3000400] 27.06.22 12:54
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: murje 27.06.2022 13:03
FORMULA 1

V Formuli 1 se tudi obetajo spremembe, saj vstopata v tekmovanje tako Audi kot ponovno tudi Porsche. Prvi naj bi sodeloval s Sauberjem,drugi pa preko firme Powertrains z RedBullom, prav tako pa tudi Honda, ki se je že umaknila iz Formule 1, razmišlja o ponovni vrnitvi in nakupu ekipe Alpha Tauri, ravno 29.junija je rok za definiranje tehničnega pravilnik za motorje, ki naj bi se uveljavil leta 2026, ostajajo pa tudi odprte opcije za dirkaško družino Maria in Michaela Andretti - Andretti Global iz ZDA...
autosprint.corriered..._e_porsche

WEC

Za tekmovanje v seriji WEC so predstavili novega Porsche 963, prihaja pa tudi novi Ferrari,...
autosprint.corriered...orsche_963
tillen1998 sporočil: 16
[#3000483] 28.06.22 13:01 · odgovor na: murje (#3000400)
Odgovori   +    0
Hvala, vsaj eden, ki še piše o večini zanimivih stvareh. Je vsaj zanimivo za širši krog ljudi. V nasprotju z skoraj agendičnim pisanjem o elektriki.
murje sporočil: 5.120
[#3008173] 03.10.22 12:09
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: murje 03.10.2022 12:17
FORMULA 1

ZASLUŽKI DIRKAČEV

1. Lewis Hamilton - £40.000.000 (Mercedes)
2. Max Verstappen - £40.000.000 (RedBull)
3. Fernando Alonso - £15.000.000 (Alpine)
4. Lando Norris - £12.000.000 (McLaren)
5. Sebastian Vettel - £11.000.000 (Aston Martin)
6. Daniel Ricciardo - £11.000.000 (McLaren)
7. Charles Leclerc - £9.000.000 (Ferrari)
8. Carlos Sainz - £7.000.000 (Ferrari)
9. Valtteri Bottas - £7.000.000 (Alfa Romeo)
10. Lance Stroll - £7.000.000 (Alpine)
11. Sergio Perez - £6.000.000 (Red Bull)
12. Kevin Magnussen - £4.800.000 (Haas)
13. George Russell - £4.000.000 (Mercede)
14. Esteban Ocon - £4.000.000 (Alpine)
15. Pierre Gasly - £4.000.000 (Alpha Tauri)
16. Alex Albon - £1.500.000 (Williams)
17. Guanyu Zhou - £730.800 (Alfa Romeo)
18. Mick Schumacher - £730.800 (Haas)
19. Nicolas Latifi - £730.800 (Williams)
20. Yuki Tsunoda - £364.900 (Alpha Tauri)

www.msn.com/en-xl/sp...21cd7cbb6d
www.msn.com/en-xl/vi...entnewsntp
murje sporočil: 5.120
[#3009032] 14.10.22 15:53
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: murje 14.10.2022 15:56
FORMULA 1

MAX VERSTAPPEN

Novi svetovni prvak v Formuli 1, ki je v letošnjem letu ponovil lanskoletni uspeh je v zgodovini dirk Formule 1 osmi dirkač, ki mu je to uspelo ob osvojitvi svojega prvega naslova Svetovnega prvaka in sicer:

1. Alberto Ascari - 1952 - 1953
2. Jack Brabham - 1959 - 1960
3. Alain Prost - 1985 - 1986
4. Michael Schumacher - 1994 - 1995
5. Mika Hakkinen - 1998 - 1999
6. Fernando Alonso - 2005 - 2006
7. Sebastian Vettel - 2010 - 2011
8. Max Verstappen - 2021 - 2022

Zanimivost je tudi ta, da med to osmerico še nihče ni osvojil drugega naslova ob menjavi ekipe. Vse te "dvojke", kot vidimo, so prišle brez menjav ekipe, tako kot se je zgodilo pri Maxu Verstappnu.
Kdo lahko v tem trenutku poskuša loviti Sebastina Vettla v tej konkretni statistiki:
Nemec je edini, ki je ubranil ne le prvi naslov, ampak tudi dva naslednja. V praksi še nihče ni osvojil prvih štirih zaporednih osebnih naslovov razen Sebastiana Vettla, medtem ko je absolutni rekord zaporednih zmag na svetovnem prvenstvu še vedno v rokah Michaela Schumacherja, ki jih je med letoma 2000 in 2004 dosegel pet, s čimer je njegovo skupno število 7 naslovov.
murje sporočil: 5.120
[#3009542] 21.10.22 14:59
Odgovori   +    0
ZDA - AUSTIN

Na tem ameriškem dirkališču je najbolj zahteven prvi ovinek, ko se hitrost 313 km/h zmanjša na samo 101 km/h.

F1 se po testiranju v Miamiju, ki je potekalo maja, vrača v ZDA na drugem dirkališču. Naslov svetovnega prvaka med vozniki je bil podeljen Maxu Verstappnu na zadnjem dirkalnem koncu tedna, ki je potekal na Japonskem, konstruktorski naslov pa je treba še podeliti. Zadnje prvenstvo z dvema VN v ZDA je bilo leta 1984, a takrat sta bili dirki na koledarju uvrščeni ena za drugo in sta se merili v Detroitu in Dallasu.

Circuit of the Americas v Austinu v Teksasu sodi v kategorijo srednje zahtevnih dirkališč na zavore. Brembo poroča, da si je na lestvici od 1 do 5 zaslužil indeks težavnosti 3, enako kot Miami International Autodrome. V Austinu dirkači F1 uporabijo zavore 12-krat, nekaj več kot 17 sekund in pol na krog. MotoGP ga zaradi nižje dosežene hitrosti v ovinkih uporabi 10-krat na krog, vendar skupaj 37 sekund. Od starta do kariraste zastavice vsak voznik skupaj obremeni zavorni pedal 64 ton in pol. 141 kg v zavoju 11 in 136 kg v zavoju 12 je impresivnih, potrebnih za izgubo več kot 200 km/h obakrat zaradi uporabe zavor med 2,3 in 3 sekundami.

Od 12 zavornih odsekov VN ZDA se 4 štejejo za zelo zahtevna zaviranja, 3 so povprečno zahtevni, preostalih 5 pa je lahkih. Najtežji je tisti v prvem ovinku, ko dirkalniki od 313 km/h do 101 km/h pospešijo v 2,31 sekunde, pri čemer prevozijo 114 metrov. Dirkači so izpostavljeni 4,7 g pojemka, kar pomeni obremenitev zavornega pedala 141 kg.
www.gazzetta.it/Form...a-11.shtml
murje sporočil: 5.120
[#3009689] 24.10.22 13:20
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: murje 24.10.2022 13:39
MAX VERSTAPPEN & RED BULL

Max Verstappen je z včerajšnjo zmago v Austinu izenačil predhodna rekorda 13 zmag v eni sezoni Michaela Schumacherja leta 2004 (72%) ter Sebastiana Vettla leta 2013 (68%), ker ostajajo do konca še 3 dirke, ima možnost, da bo ta rekord do konca te sezone še izboljšal...

Prav tako pa je Red Bul z 656 točkami že poslal Svetovni prvak med konstruktorji v Formuli 1 za leta 2022, kar je po naslovu leta 2010, 2011, 2012 in 2013, skupno peti naslov Svetovnega prvaka med konstruktorji...

TRENUTNI VRSTNI RED

1. Oracle Red Bull Racing - 656
2. Scuderia Ferrari - 469
3. Mercedes-AMG Petronas F1 Team - 416
4. BWT Alpine F1 Team- 144
5. McLaren F1 Team - 138
6. Alfa Romeo F1 Orlen - 52
7. Aston Martin Aramco Cognizant F1 Team - 51
8. Haas F1 Team - 38
9. Scuderia AlphaTauri - 36
10. Williams Racing - 8
murje sporočil: 5.120
[#3015532] 03.02.23 15:52
Odgovori   +    0
JEAN PIERRE JABOUILLE

Danes je star 80 let preminul francoski dirkač Jean Pierre Jabouille, ki je zaslovel po prvi sploh zmagi turbo motorja Renault v Formuli 1. Med letom 1977 in 1980 je dirkal v Formuli 1 za ekipo Renault in od 49 dirk, zmagal v Dijonu leta 1979 in v leta 1980 v Zeltwegu. Pred Renaultom je v Formuli 1 dirkal tudi za ekipe Williams, Surtees ter Tyrell.
Poleg tega pa je za moštva Matra, Alpinw, Renault in Peugeot, dirkal tudi v svetovnem prvenstvu konstruktorjev ter dosegel dobre rezultate, tretje mesto v 24 ur LeMansa leta 1973, 1974 in 1992.
R.I.P. - Riposa In Pace
autosprint.corriered...rime_volte

Strani: 1