Strani: 1

comteo sporočil: 664
[#2999442] 15.06.22 11:49 · odgovor na: (#2999414)
Odgovori   +    4
Problem je v tem, da problema ni.
Povprečen avto v Evropi prevozi manj kot 40 kilometrov dnevno.
Le kak % vozil prevozi 100 kilometrov dnevno.

Občasne daljše vožnje, ki so daljše od 400 kilometrov naravnost kličejo k 15 do 30 minutni pavzi - že zaradi varnosti v prometu.

Rutina pri električnih avtomobilih je nekoliko drugačna. Ko parkiraš doma ali v službi ali v trgovini, priklopiš vozilo na polnilnico. Tudi, če je baterija skoraj polna. Ker bo kmalu čist polna. To je delo, ki vzame par sekund.

Voznikom naftnih avtomobilov se avtonomija zdi pomembna, ker, ko imajo prazen tank, morajo poiskati črpalko, morajo točiti, kar jemlje čas, plačevati, čakati POS terminal, mogoče je gužva, ker bo nafta jutri dražja.... Njim je pomemebna avtonomija. Ker jim polnjenje jemlje čas.

Voznikom električnih avtomobilov polnjenje vzame par sekund, vozilo je vedno polno, na daljših poteh, ki so veliki večini voznikom izredno redke, te prisili v kratko pavzo po 400 kilometrih.

Filozofija je drugačna in če gledaš z očmi voznika naftnih vozil si pač v zablodi. Baterija 60 kWh zadovolji 99% vseh potreb navadnih uporabnikov. To kar je danes nek standard.

Življenske dobe baterij - 1.500 ciklov - 600.000 km v vozilu, potem še kakšno desetletje v zalogovniku ali solarni elektrarni tudi nima nekega prostora za napredek. Naj dela baterija 150 let? KDo bo za to plačal več?
Kot tudi zamenjava baterij? Kdo bo za to plačeval?
ogo sporočil: 3.087
[#2999451] 15.06.22 12:44 · odgovor na: (#2999444)
Odgovori   +    3
[alek14]
BEV mora imeti dejanski range 500 km (deklariran vsaj 900km), ker pač toliko lahko en voznik naredi v eni turi na dan. Lahko, da se bodo našli uporabniki, ki zase vedo, da se nikoli ne bodo podali na "turo" in bodo zadovoljni z manj za ostalih 99% bo pa moralo biti 500 km tudi če se 99% časa vozijo po 30 km.

Za 95% folka je domet 500 km / 300 km avtoceste in hitro polnjenje, več kot dovolj.
Ostalih 5%, bo pa dalo debelejši tošeln na mizo.

Optimizacije za center gausove krivulje se vrtijo na zgornje kilometre / 65-75 kWh baterije in kako to cifro dobit v avto čim cenejše.

Za ekstremiste izven centra statistične krivulje, pa prihajajo rešitve, tako kot so do sedaj. Tako kot je sedaj center krivulje na avto okrog 25 jurjev EUR, kar pa ne pomeni, da se ne prodajajo tudi avti za 75 ali pa 750 k EUR.

Problema skratka ni.

Strani: 1