Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Komu bo sploh dovoljeno graditi drugi tir?

Strani: 1

bigl sporočil: 18.363
[#2846825] 23.05.20 10:19
Odgovori   +    24
Zadnja sprememba: bigl 23.05.2020 10:20
"Nekateri ekonomisti, med njimi najglasneje Jože Damijan, sicer menijo, da je z vidika makroekonomskih učinkov za državo bolje, da izbere čim bolj domače gradbince – tudi če je cena zaradi tega nekoliko višja."
Enim ne bi dovolil predavat na EF. Zganjajo celga vraga okoli zaščitne opreme, kako draga je bila, v kriznih razmerah, praktično izredno težko dobavljiva, tule pa 100% kontra. Kje je tu doslednost, v mišljenju in delovanju. Ni je. Zato jim je vseeno, koliko bo višja, glej P.S. Lep dan.

P.S.: Nekoliko višja cena:). Homo neeconomicus. Samo, da dobijo posel domači.....Seveda bodo argumenti za to v multiplikatorjih in akceleratorjih na celotno gospodarstvo. Še vedno je bila doslej za takšno logiko luknja večja od efektov.
anon-551617 sporočil: 104
[#2846859] 23.05.20 13:24
Odgovori   +    16
Kitajske in Turške gradbince je treba izločiti, ker se dogovarjajo o cenah in dajejo dogovorjeno visoke ponudbe. Poleg tega njihovi lobisti nosijo podkupnine politikom , vodjem strank, zaposlenim na ministrstvih......Politiki namreč delajo za narodov blagor še posebej na infrastrukturnem ministrstvu skrbijo, da je vse pošteno in da se nič ne naredi zaradi lobiranaja z podkupninami. Treba je narediti pošteno tako kot se je pošteno naredil avtocestni križ, kjer ni bilo nobenega dogovarjanja in podkupnin in je bilo ta najugodneje za davkolačevalce. Zato se je lahko več vlagalo v zdravstvo in zato tam danes nimamo čakalnih vrst, na voljo so sodobne naprave in postopki in se tako rešujejo življenja Slovenk in Slovencev.

Strani: 1