Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Komu bo sploh dovoljeno graditi drugi tir?
Strani: 1
sporočil: 18.363
Zadnja sprememba: bigl 23.05.2020 10:20
"Nekateri ekonomisti, med njimi najglasneje Jože Damijan, sicer
menijo, da je z vidika makroekonomskih učinkov za državo bolje, da
izbere čim bolj domače gradbince – tudi če je cena zaradi tega
nekoliko višja."Enim ne bi dovolil predavat na EF. Zganjajo celga vraga okoli zaščitne opreme, kako draga je bila, v kriznih razmerah, praktično izredno težko dobavljiva, tule pa 100% kontra. Kje je tu doslednost, v mišljenju in delovanju. Ni je. Zato jim je vseeno, koliko bo višja, glej P.S. Lep dan.
P.S.: Nekoliko višja cena:). Homo neeconomicus. Samo, da dobijo posel domači.....Seveda bodo argumenti za to v multiplikatorjih in akceleratorjih na celotno gospodarstvo. Še vedno je bila doslej za takšno logiko luknja večja od efektov.
sporočil: 104
Kitajske in Turške gradbince je treba izločiti, ker se dogovarjajo
o cenah in dajejo dogovorjeno visoke ponudbe. Poleg tega njihovi
lobisti nosijo podkupnine politikom , vodjem strank, zaposlenim na
ministrstvih......Politiki namreč delajo za narodov blagor še
posebej na infrastrukturnem ministrstvu skrbijo, da je vse pošteno
in da se nič ne naredi zaradi lobiranaja z podkupninami. Treba je
narediti pošteno tako kot se je pošteno naredil avtocestni križ,
kjer ni bilo nobenega dogovarjanja in podkupnin in je bilo ta
najugodneje za davkolačevalce. Zato se je lahko več vlagalo v
zdravstvo in zato tam danes nimamo čakalnih vrst, na voljo so
sodobne naprave in postopki in se tako rešujejo življenja Slovenk
in Slovencev.
Strani: 1