Strani: 1

crt sporočil: 27.122
[#2846249] 20.05.20 09:00 · odgovor na: (#2846246)
Odgovori   +    8
[alek14]
Nasljednja faza so lojtervagni s konjskimi vpregami in potem življenje v votlinah.

In kako se ljudem fino zdijo ideje, ki nižajo gospodarsko aktivnost. In potem debelo gledajo, k je treba s plačami dol.
je nekaj na tem :)

nadaljevanje:

- pizdarija, ni prihodkov, moramo znizat place
- NE!
- ja potem moramo pa koga odpustiti
- zakaj pa to zdaj, a samo zato ker si jezen ker smo rekli ne, ti grdavs mascevalni
Korazijan sporočil: 384
[#2846266] 20.05.20 09:47 · odgovor na: (#2846248)
Odgovori   +    7
V mestih se je poraba v lokalih in trgovinah povečala, ce so jih zapirali za avtopromet
Korazijan sporočil: 384
[#2846280] 20.05.20 10:04 · odgovor na: (#2846272)
Odgovori   +    0
Zakaj?
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2846318] 20.05.20 11:01 · odgovor na: (#2846286)
Odgovori   +    3
[alek14]
> [Korazijan]
> Zakaj?

Najprej ljudje plačajo za isto svar več (nižja produktivnost) in nato imaš še izgubo delovnih mest v avtoinustriji (če se manj avtomobilov rabi).
Tale tvoja avtomobilistična logika je primerek neodgovornega ravnanja. Ljudje se morajo voziti z avtomobili, da bodo v avtoindustriji delovna mesta. Zaradi tega bo vedno več ljudi bolanih, ali zaradi sedenja v avtomobilih in premalo miganja, ali zarradi vplivo onesnaženja, torej bomo rabili več zdravstvenih delavcev. Skratka sami "pozitivni" vplivi na zaposlenost....
Počasi je čas, da se s tako logiko prekine. Bo nekaj časa hudo, zlasti za nekatere države, ki so preveč enostransko odvisne od avto-posla. Toda, če mi mesečno ostane nekaj 100€ zaradi neuporabe avtomobila, zanimivo je zasledovati nekatere objave, koliko se stroški zmanjšajo, če niso obremenjen z avtom, bom pač znesek porabil nekje drugje. Torej se bodo delovna mesta pač počasi selila drugam, kot rečeno bo pa prehod boleč. Toda kaj hočemo, če smo se nekoč tako nekritično vrgli v avtomobilizem...., najbolj kaotično vrsto prometa.

PS.: Nekoč sem prebral en krajši SF. Tuji vesoljci so opazovali Zemljo in jim nikakor ni bilo jasno, kaj za eni bebci živijo na njej, skoz in skoz nekaj švigajo po nekih utrjenih podlagah in se med seboj nekontrolirano zaletavajo....
FjodorKirilovic sporočil: 960
[#2846336] 20.05.20 11:49 · odgovor na: Korazijan (#2846266)
Odgovori   +    1
[Korazijan]
V mestih se je poraba v lokalih in trgovinah povečala, ce so jih zapirali za avtopromet
Za lokale se povečanje prometa sliši logično (lokalci + turisti).
Za trgovine pa ne razumem logike, zakaj bi se promet povečal. Imate kakšne podatke ali link?
Korazijan sporočil: 384
[#2846346] 20.05.20 12:13 · odgovor na: FjodorKirilovic (#2846336)
Odgovori   +    2
Preurejanje mest za avtomobile se je dogajalo na silo pod pritiskom avtoindustrije - intenzivno zadnjih 50 - 60 let. Pred tem so bila mesta namenjena ljudem, ki se premikajo 5 km na uro peš.
Korazijan sporočil: 384
[#2846369] 20.05.20 13:07 · odgovor na: (#2846366)
Odgovori   +    2
Nisem slišala, da bi zaradi kočij morali širiti vpadnice in graditi obvoznice.
marko2 sporočil: 3
[#2846490] 20.05.20 22:13 · odgovor na: (#2846248)
Odgovori   +    5
Zanimiva mi je logika solidarnosti (reševanja delovnih mest) z nakupom avta. Prvo vprašanje je, katera delavna mesta rešujemo. Z nakupom VW Golfa morda rešiš kaj v Nemčiji, pa podoben znesek gre potem še za nafto - tistim, ki jo imajo; pri nas pa razen davkov konča bolj malo. S stališča solidarnosti bi bilo bistveno bolje se voziti s kolesom, pa kupiti eno paletlo avtomobilskih delov direktno od naših avtomobilskih podizvajalcev, in jo postaviti v kakšno prazno garažo.
Če pa pogledamo bolj racionalno obnašanje, pa je verjetno bolje podpreti razvojno naravna podjetja, ki razumejo, da je trajnostna mobilnost naša prihodnost.
Ne pozabimo - Apple samo z AirPods slušalkami naredi več dobička kot vsa Slovenska podjetja skupaj. Dodana vrednost in službe niso več odvisne od količine pleha, ki ga vgradiš v proizvod. Skušajmo raje ustvariti podjetja prihodnosti, ki bodo delala "AirPodse" za kolesa in trajnostno mobilnost.Stvari se spreminjajo. Pred prvo industrijsko revolucijo so bili vsi kmetje in ribolovci. Danes skoraj nihče. Premislimo, katera delavna mesta želimo reševati in na kakšen način...

Strani: 1