7 ur
Najbolj brani članki danes
8 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
9 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
10 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
10 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
10 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
11 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
11 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
12 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
12 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
13 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
13 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
14 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
14 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
14 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
15 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
15 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
15 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
15 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
16 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Strani: 1

FjodorKirilovic sporočil: 972
[#2834075] 05.04.20 20:54
Odgovori   +    14
Pametno razmišljanje.
Sedanji ukrepi so primerni, ampak ne morejo trajati v nedogled. V prvem tednu maja bi morali zagnati večino dejavnosti. Kvečjemu lahko ostanejo zaprte šole (do septembra) ter gostinstvo (recimo do junija) in turizem (recimo do julija). Seveda je treba spremljati dogajanje in rahljanje ukrepov ustrezno tempirati. Ampak v tej smeri bi morali iti.
7175S sporočil: 2.561
[#2834160] 06.04.20 08:11
Odgovori   +    8
Ko bodo pri VW zagnali proizvodnjo in bodo s tem omogočili delo tudi slovenskim partnerjem v tem proizvodnem procesu, bi z dvotedenskim zamikom tudi jaz v Sloveniji dovolil prodajo avtomobilov, s tem da morajo avtomobilski trgovci na vratih zagotoviti ustrezne maske in rokavice za šlatnaje in preizkušanje vozil. Pri tem bi bilo pošteno, da naj vsi proizvajalci avtomobilov vozila iz proizvodnje letnik 2019 ali močno znižajo, še bolje pa da jih lifrajo v "Afriko". To kdaj je bilo vozilo prizvedeno kupec najlažje ugotovi po pnevmatikah, če bodo imele letnico 2019, potem je bilo vozilo izdelano leta 2019, ne glede na to kaj piše v uvoznih dokumentih, papir prenese vse. Pa da ne bo kdo od prodajalcev avtomobilov nabijal, da v proizvodnjo avtomobilskih tovarn proizvajalci pnevmatik pošiljajo pnevmatike iz skladišč in imajo zato letnico 2019, kar bi bila čista laž.
philips sporočil: 6.715
[#2834161] 06.04.20 08:27 · odgovor na: 7175S (#2834160)
Odgovori   +    3
[7175S]
Ko bodo pri VW zagnali proizvodnjo in bodo s tem omogočili delo tudi slovenskim partnerjem v tem proizvodnem procesu, bi z dvotedenskim zamikom tudi jaz v Sloveniji dovolil prodajo avtomobilov, s tem da morajo avtomobilski trgovci na vratih zagotoviti ustrezne maske in rokavice za šlatnaje in preizkušanje vozil. Pri tem bi bilo pošteno, da naj vsi proizvajalci avtomobilov vozila iz proizvodnje letnik 2019 ali močno znižajo, še bolje pa da jih lifrajo v "Afriko". To kdaj je bilo vozilo prizvedeno kupec najlažje ugotovi po pnevmatikah, če bodo imele letnico 2019, potem je bilo vozilo izdelano leta 2019, ne glede na to kaj piše v uvoznih dokumentih, papir prenese vse. Pa da ne bo kdo od prodajalcev avtomobilov nabijal, da v proizvodnjo avtomobilskih tovarn proizvajalci pnevmatik pošiljajo pnevmatike iz skladišč in imajo zato letnico 2019, kar bi bila čista laž.
In zakaj bi jih morali znižat?
Polo83 sporočil: 1.176
[#2834197] 06.04.20 09:49 · odgovor na: 7175S (#2834160)
Odgovori   +    1
[7175S]
Ko bodo pri VW zagnali proizvodnjo in bodo s tem omogočili delo tudi slovenskim partnerjem v tem proizvodnem procesu, bi z dvotedenskim zamikom tudi jaz v Sloveniji dovolil prodajo avtomobilov, s tem da morajo avtomobilski trgovci na vratih zagotoviti ustrezne maske in rokavice za šlatnaje in preizkušanje vozil. Pri tem bi bilo pošteno, da naj vsi proizvajalci avtomobilov vozila iz proizvodnje letnik 2019 ali močno znižajo, še bolje pa da jih lifrajo v "Afriko". To kdaj je bilo vozilo prizvedeno kupec najlažje ugotovi po pnevmatikah, če bodo imele letnico 2019, potem je bilo vozilo izdelano leta 2019, ne glede na to kaj piše v uvoznih dokumentih, papir prenese vse. Pa da ne bo kdo od prodajalcev avtomobilov nabijal, da v proizvodnjo avtomobilskih tovarn proizvajalci pnevmatik pošiljajo pnevmatike iz skladišč in imajo zato letnico 2019, kar bi bila čista laž.

in trgovec bo močno znižal ceno oz. izvozil avto v Afriko(wtf) zaradi letnice na pnevmatikah? Zaradi gum ki stanejo 400eur?
drugmirko sporočil: 1.301
[#2834243] 06.04.20 11:25 · odgovor na: Polo83 (#2834197)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: drugmirko 06.04.2020 11:27
[philips]
In zakaj bi jih morali znižat?
[Polo83]
in trgovec bo močno znižal ceno oz. izvozil avto v Afriko(wtf) zaradi letnice na pnevmatikah? Zaradi gum ki stanejo 400eur?
ne, ne zarad gum, temveč zato, ker po neki blesavi logiki največjega vpliva na veno rabljenega avta nimajo ne dejansko stanje vozila, ne njegova oprema&pogonski sklop, ne prevoženi kolometri (še posebej, če so pod "normalo") ampak -letnik izdelave vozila! in avtomobili največ svoje vrednosti izgubijo v prvih dveh letih od izdelave, v prvem letu tudi do 30%...
Mitjek sporočil: 638
[#2834244] 06.04.20 11:29 · odgovor na: philips (#2834161)
Odgovori   +    4
(Prvič, direktor pač hoče vplačane avte predat najzvestejšim kupcem. kličejo in pritiskajo)

"morali znižat" :
Nekaj piše že v članku, kjer je kao Rešitev neprodanih kant od RentCar. Poveča se zaloga, cena dol.
Vendar, bo prej razlog v Recesiji, po virusu, in seveda odpovedi lizing pogodb !

Sicer pa se za slovenčke ni bat, saj v vrsti s štunfom in masko preko face stojijo pred Holcwagnom.
Ker, če v SLO slovenčku bilo kaj rečeš/napišeš preko hitlerwagna, je tak, kak da bi mu pokazal sliko od Janše !
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2835930] 10.04.20 12:17 · odgovor na: drugmirko (#2834243)
Odgovori   +    7
Sem v US nasel Chryslerja 300C NOVEGA, osnovni model s "samo" V6, preteklo modelno leto, za 22.000$.
Hja, petem sem se pa spomnil kje zivim. Tu lahko kupim super duper micro Audi s CELIMI tremi cilindri in 1l prostornine za SAMO 23.000e, ce dam predplacilo.
KAJ nas imajo za totalne trotlne.
slovenecnb1 sporočil: 5.617
[#2838668] 18.04.20 13:08 · odgovor na: (#2834120)
Odgovori   +    0
[Slesh]
> [FjodorKirilovic]
> Pametno razmišljanje.
> Sedanji ukrepi so primerni, ampak ne morejo trajati v nedogled. V prvem tednu maja bi morali zagnati večino dejavnosti. Kvečjemu lahko ostanejo zaprte šole (do septembra) ter gostinstvo (recimo do junija) in turizem (recimo do julija). Seveda je treba spremljati dogajanje in rahljanje ukrepov ustrezno tempirati. Ampak v tej smeri bi morali iti.

švoh je tvoja logika. ti bi tempiral odprtje glede na potrebe gospodarstva in družbe, virus ima pa čisto svojo računico...

če bomo vzpostavili zdravniške kapacitete, preden nam bi vse ušlo izpod nadzora, se bo postopno odpiranje itak moralo začeti zato, da bomo bildali herd immunity. ampak o tem ne bo odločalo gospodarstvo s svojimi željami ampak resnični svet s svojimi čisto praktičnimi omejitvami
Potem se pa podredimo virusu sam napolni šaržerje

Strani: 1