Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Delo: Odsek železniške proge Maribor–Šentilj bo gradil konzorcij slovenskih podjetij
Strani: 1
sporočil: 30.415
Kaj če bo končna cena z neštetimi aneksi presegla Cengizovih 117,4
milijona evrov ali bohnedaj Strabagovih 136,6 milijona evrov?
Konzorcij slovenskih gradbenih podjetij bi pred začetkom del moral
položiti varščino v višini 40 milijonov ali bančno garancijo, da
nobenih aneksov ne bo. Enako bi moralo biti pri Karavankah in
drugih državnih gradbenih projektih. Cena iz ponudbe je cena in naj
takšna ostane.
sporočil: 4.493
[FIN-311684]Ja ok vendar je ključni problem v modelu izračuna v katerem ob 100mio poslu v primeru če ga dobijo slo podjetja v državi ostane 73mio v primeru če ga dobijo tujci pa le 23mio evro. Potemtakem tudi če aneksi nabijejo ceno na 150 se več gre državi nazaj. To je izračun ekonomista, ki ga vlada in MZI zelo upistevata.
Kaj če bo končna cena z neštetimi aneksi presegla Cengizovih 117,4 milijona evrov ali bohnedaj Strabagovih 136,6 milijona evrov? Konzorcij slovenskih gradbenih podjetij bi pred začetkom del moral položiti varščino v višini 40 milijonov ali bančno garancijo, da nobenih aneksov ne bo. Enako bi moralo biti pri Karavankah in drugih državnih gradbenih projektih. Cena iz ponudbe je cena in naj takšna ostane.
Osebno mislim da ta izračun preveč favorizira domače izvajalce in da v resnici ni tako.
sporočil: 1.741
Aja...?
In za ta kolhoz, pardon konzircij, slovenskih firm bodo delali samo slovenski državljani, s stalnim prebivališčem v Slo čisto nič svojega zaslužka ne bodo pošiljali "dole"?
Oz. si bodo v Slovenijo privlekli še celo številšnoi familijo in jih obesili na našo socialo...
.
Naivec.
.
Mene, kot plačinika zanima samo koliko me bo stalo.
In za ta kolhoz, pardon konzircij, slovenskih firm bodo delali samo slovenski državljani, s stalnim prebivališčem v Slo čisto nič svojega zaslužka ne bodo pošiljali "dole"?
Oz. si bodo v Slovenijo privlekli še celo številšnoi familijo in jih obesili na našo socialo...
.
Naivec.
.
Mene, kot plačinika zanima samo koliko me bo stalo.
sporočil: 30.415
[Inside]Kot je napisal Spiderman bi nas morala zanimati samo končna cena ne pa Damijanovi multiplikatorji v stilu, da en evro vložen v kulturo da pet evrov, dejansko pa uniči ta evro in ostane en kurc.
> [FIN-311684]
> Kaj če bo končna cena z neštetimi aneksi presegla Cengizovih 117,4 milijona evrov ali bohnedaj Strabagovih 136,6 milijona evrov? Konzorcij slovenskih gradbenih podjetij bi pred začetkom del moral položiti varščino v višini 40 milijonov ali bančno garancijo, da nobenih aneksov ne bo. Enako bi moralo biti pri Karavankah in drugih državnih gradbenih projektih. Cena iz ponudbe je cena in naj takšna ostane.
Ja ok vendar je ključni problem v modelu izračuna v katerem ob 100mio poslu v primeru če ga dobijo slo podjetja v državi ostane 73mio v primeru če ga dobijo tujci pa le 23mio evro. Potemtakem tudi če aneksi nabijejo ceno na 150 se več gre državi nazaj. To je izračun ekonomista, ki ga vlada in MZI zelo upistevata.
sporočil: 4.493
[spiderman]"Če posel gradnje infrastrukture dobi domače podjetje:
Aja...?
In za ta kolhoz, pardon konzircij, slovenskih firm bodo delali samo slovenski državljani, s stalnim prebivališčem v Slo čisto nič svojega zaslužka ne bodo pošiljali "dole"?
Oz. si bodo v Slovenijo privlekli še celo številšnoi familijo in jih obesili na našo socialo...
.
Naivec.
.
Mene, kot plačinika zanima samo koliko me bo stalo.
od 100 mio evrov posla gre 27 mio za uvožene inpute, preostalih 73 mio pa se razdeli med domačimi subjekti (27 mio za neto plače, 28 mio za poslovni presežek in 18 mio za davke)
Če posel dobi tuje podjetje:
v Sloveniji ostane le okrog 20 mio, preostanek se prelije v tujino."
damijan.org
Potem niso čudni prirejeni razpisi, aneksi, zamude rokov, delanje s krampi namesto stroji in na koncu 3xpreplacane ac kar je nekam drugače izračun kajne? Po njegovem smo ac prisparali.
Napisal sem da ta izračun ne drži in e upošteva vsega že ti si nakazal da vse plače ne ostanejo v slo kljub temu da posel dobi naša firma.
sporočil: 4.493
[FIN-311684]In kvaliteta ter hitrost gradnje. Napisal sem da preveč favorizira domače in ne upošteva kakšen zaostanek se nabira z gradnjo naših s krampi. Če bi ac tako delali kot so se lotili železnice še danes ne bi bile končane. Dejstvo je da nimamo gradbenih firm ki bi bile sposobne odprt več gradbišč naenkrat in kvalitetno ter v roku opraviti delo.
> [Inside]
> > [FIN-311684]
> > Kaj če bo končna cena z neštetimi aneksi presegla Cengizovih 117,4 milijona evrov ali bohnedaj Strabagovih 136,6 milijona evrov? Konzorcij slovenskih gradbenih podjetij bi pred začetkom del moral položiti varščino v višini 40 milijonov ali bančno garancijo, da nobenih aneksov ne bo. Enako bi moralo biti pri Karavankah in drugih državnih gradbenih projektih. Cena iz ponudbe je cena in naj takšna ostane.
>
> Ja ok vendar je ključni problem v modelu izračuna v katerem ob 100mio poslu v primeru če ga dobijo slo podjetja v državi ostane 73mio v primeru če ga dobijo tujci pa le 23mio evro. Potemtakem tudi če aneksi nabijejo ceno na 150 se več gre državi nazaj. To je izračun ekonomista, ki ga vlada in MZI zelo upistevata.
Kot je napisal Spiderman bi nas morala zanimati samo končna cena ne pa Damijanovi multiplikatorji v stilu, da en evro vložen v kulturo da pet evrov, dejansko pa uniči ta evro in ostane en kurc.
sporočil: 30.415
[Inside]Poglej zanimiv Damijanov predlog o infrastrukturnem skladu kot mehanizmu za financiranje velikih projektov in stimuliranje gospodarstva, ki je omogočil Hitlerjevo oboroževalno ekspanzijo...damijan.org/2019/09/...-obveznic/
> [FIN-311684]
> > [Inside]
> > > [FIN-311684]
> > >
In kvaliteta ter hitrost gradnje. Napisal sem da preveč favorizira domače in ne upošteva kakšen zaostanek se nabira z gradnjo naših s krampi. Če bi ac tako delali kot so se lotili železnice še danes ne bi bile končane. Dejstvo je da nimamo gradbenih firm ki bi bile sposobne odprt več gradbišč naenkrat in kvalitetno ter v roku opraviti delo.
sporočil: 1.628
Seveda da ne odkar je zidar vrgel puško v koruzo, pa še una dva ki
sta bila potem uspešno arestirana.
sporočil: 4.493
Ja res je njega so ustavili, ko je hotel naprej delati pa teto
hildo in ostale. Mislim pa da so prehudo kaznovali in uničili
primorje.
sporočil: 31.910
Zadnja sprememba: najobj 21.09.2019 13:49
[Inside]
> [FIN-311684]
> > [Inside]
> > > [FIN-311684]
> > > Kaj če bo končna cena z neštetimi aneksi presegla Cengizovih 117,4 milijona evrov ali bohnedaj Strabagovih 136,6 milijona evrov? Konzorcij slovenskih gradbenih podjetij bi pred začetkom del moral položiti varščino v višini 40 milijonov ali bančno garancijo, da nobenih aneksov ne bo. Enako bi moralo biti pri Karavankah in drugih državnih gradbenih projektih. Cena iz ponudbe je cena in naj takšna ostane.
> > Ja ok vendar je ključni problem v modelu izračuna v katerem ob 100mio poslu v primeru če ga dobijo slo podjetja v državi ostane 73mio v primeru če ga dobijo tujci pa le 23mio evro. Potemtakem tudi če aneksi nabijejo ceno na 150 se več gre državi nazaj. To je izračun ekonomista, ki ga vlada in MZI zelo upistevata.
> Kot je napisal Spiderman bi nas morala zanimati samo končna cena ne pa Damijanovi multiplikatorji v stilu, da en evro vložen v kulturo da pet evrov, dejansko pa uniči ta evro in ostane en kurc.
In kvaliteta ter hitrost gradnje. Napisal sem da preveč favorizira domače in ne upošteva kakšen zaostanek se nabira z gradnjo naših s krampi. Če bi ac tako delali kot so se lotili železnice še danes ne bi bile končane. Dejstvo je da nimamo gradbenih firm ki bi bile sposobne odprt več gradbišč naenkrat in kvalitetno ter v roku opraviti delo.... čuj, zadnjič sem na Valu 202 poslušal intervju z Marjanom Pipenbaherjem, ki je o (nekdanjih) slovenskih gradbenikih povedal glih kontra od modrecov na totem forumu ... aja, če mogoče kdo še ni slišal zanj, to www.fgpa.um.si/2019/...mi-evropi/ je Marjan Pipenbaher ...
P.S.: tota debata o ceni me spominja na debate iz dobrih starih cajtov, ko so nekateri modreci na totem forumu ugotavljali, češ kako majhne stroške za vojsko ima Slovenija danes v primerjavi s stroški za JNA, ob tem pa so seveda pozabili, da danes ves denar za vojsko gre v tujino, včasih pa je pol Maribora in še marsikdo drugje v Sloveniji živel na račun proizvodnje za JNA, za katerega je v enakem odstotku prispevala cela Juga ...
sporočil: 4.493
Ne vem zakaj projektanta omenjaš pač je uspel. Tudi gradbinci niso
krivi ampak MZI, DRI ipd kot naročnik projektov, ki tri čiste
nimajo niti pogojev postavit, niti kontrole držat, niti kaj sploh
hočejo, važno samo da naši dobijo. Ti jih pa pol vozijo kot se jim
zdi.
Glede Maribora se pa raje vprašaj zakaj niso ustvarili Graz iz njega pa je bil na boljšem.
Glede Maribora se pa raje vprašaj zakaj niso ustvarili Graz iz njega pa je bil na boljšem.
sporočil: 31.910
[Inside]... eh, Pipenbaherja sem omenil, ker je očitno zelo sposoben možakar na osnovi svojih izkušenj povedal, da je bila slovenska gradbena operativa odlična, ki je znala zaslužit denar doma in v tujini, zdaj pa ga ne more zaslužit niti doma, kaj šele v tujini ...
Ne vem zakaj projektanta omenjaš pač je uspel. Tudi gradbinci niso krivi ampak MZI, DRI ipd kot naročnik projektov, ki tri čiste nimajo niti pogojev postavit, niti kontrole držat, niti kaj sploh hočejo, važno samo da naši dobijo. Ti jih pa pol vozijo kot se jim zdi.
Glede Maribora se pa raje vprašaj zakaj niso ustvarili Graz iz njega pa je bil na boljšem.
P.S.: z Mariborom oziroma s proizvodnjo Slovenije za potrebe JNA, ki jo je v enakem odstotku financirala cela(!) Juga, si kompletno sfalil poanto ...
Strani: 1