10 ur
Najbolj brani članki danes
11 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
12 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
13 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
14 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
14 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
14 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
14 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
15 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
16 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
16 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
16 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
17 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
17 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
18 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
18 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
18 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
18 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
19 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
19 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2794952] 21.09.19 08:24
Odgovori   +    4
Kaj če bo končna cena z neštetimi aneksi presegla Cengizovih 117,4 milijona evrov ali bohnedaj Strabagovih 136,6 milijona evrov? Konzorcij slovenskih gradbenih podjetij bi pred začetkom del moral položiti varščino v višini 40 milijonov ali bančno garancijo, da nobenih aneksov ne bo. Enako bi moralo biti pri Karavankah in drugih državnih gradbenih projektih. Cena iz ponudbe je cena in naj takšna ostane.
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2794965] 21.09.19 09:54 · odgovor na: anon-317028 (#2794952)
Odgovori   +    0
[FIN-311684]
Kaj če bo končna cena z neštetimi aneksi presegla Cengizovih 117,4 milijona evrov ali bohnedaj Strabagovih 136,6 milijona evrov? Konzorcij slovenskih gradbenih podjetij bi pred začetkom del moral položiti varščino v višini 40 milijonov ali bančno garancijo, da nobenih aneksov ne bo. Enako bi moralo biti pri Karavankah in drugih državnih gradbenih projektih. Cena iz ponudbe je cena in naj takšna ostane.
Ja ok vendar je ključni problem v modelu izračuna v katerem ob 100mio poslu v primeru če ga dobijo slo podjetja v državi ostane 73mio v primeru če ga dobijo tujci pa le 23mio evro. Potemtakem tudi če aneksi nabijejo ceno na 150 se več gre državi nazaj. To je izračun ekonomista, ki ga vlada in MZI zelo upistevata.
Osebno mislim da ta izračun preveč favorizira domače izvajalce in da v resnici ni tako.
spiderman sporočil: 1.741
[#2794966] 21.09.19 09:58 · odgovor na: anon-61428 (#2794965)
Odgovori   +    4
Aja...?
In za ta kolhoz, pardon konzircij, slovenskih firm bodo delali samo slovenski državljani, s stalnim prebivališčem v Slo čisto nič svojega zaslužka ne bodo pošiljali "dole"?
Oz. si bodo v Slovenijo privlekli še celo številšnoi familijo in jih obesili na našo socialo...
.
Naivec.
.
Mene, kot plačinika zanima samo koliko me bo stalo.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2794967] 21.09.19 10:08 · odgovor na: anon-61428 (#2794965)
Odgovori   +    4
[Inside]
> [FIN-311684]
> Kaj če bo končna cena z neštetimi aneksi presegla Cengizovih 117,4 milijona evrov ali bohnedaj Strabagovih 136,6 milijona evrov? Konzorcij slovenskih gradbenih podjetij bi pred začetkom del moral položiti varščino v višini 40 milijonov ali bančno garancijo, da nobenih aneksov ne bo. Enako bi moralo biti pri Karavankah in drugih državnih gradbenih projektih. Cena iz ponudbe je cena in naj takšna ostane.

Ja ok vendar je ključni problem v modelu izračuna v katerem ob 100mio poslu v primeru če ga dobijo slo podjetja v državi ostane 73mio v primeru če ga dobijo tujci pa le 23mio evro. Potemtakem tudi če aneksi nabijejo ceno na 150 se več gre državi nazaj. To je izračun ekonomista, ki ga vlada in MZI zelo upistevata.
Kot je napisal Spiderman bi nas morala zanimati samo končna cena ne pa Damijanovi multiplikatorji v stilu, da en evro vložen v kulturo da pet evrov, dejansko pa uniči ta evro in ostane en kurc.
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2794969] 21.09.19 10:23 · odgovor na: spiderman (#2794966)
Odgovori   +    0
[spiderman]
Aja...?
In za ta kolhoz, pardon konzircij, slovenskih firm bodo delali samo slovenski državljani, s stalnim prebivališčem v Slo čisto nič svojega zaslužka ne bodo pošiljali "dole"?
Oz. si bodo v Slovenijo privlekli še celo številšnoi familijo in jih obesili na našo socialo...
.
Naivec.
.
Mene, kot plačinika zanima samo koliko me bo stalo.
"Če posel gradnje infrastrukture dobi domače podjetje:
od 100 mio evrov posla gre 27 mio za uvožene inpute, preostalih 73 mio pa se razdeli med domačimi subjekti (27 mio za neto plače, 28 mio za poslovni presežek in 18 mio za davke)
Če posel dobi tuje podjetje:
v Sloveniji ostane le okrog 20 mio, preostanek se prelije v tujino."
damijan.org

Potem niso čudni prirejeni razpisi, aneksi, zamude rokov, delanje s krampi namesto stroji in na koncu 3xpreplacane ac kar je nekam drugače izračun kajne? Po njegovem smo ac prisparali.
Napisal sem da ta izračun ne drži in e upošteva vsega že ti si nakazal da vse plače ne ostanejo v slo kljub temu da posel dobi naša firma.
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2794970] 21.09.19 10:28 · odgovor na: anon-317028 (#2794967)
Odgovori   +    1
[FIN-311684]
> [Inside]
> > [FIN-311684]
> > Kaj če bo končna cena z neštetimi aneksi presegla Cengizovih 117,4 milijona evrov ali bohnedaj Strabagovih 136,6 milijona evrov? Konzorcij slovenskih gradbenih podjetij bi pred začetkom del moral položiti varščino v višini 40 milijonov ali bančno garancijo, da nobenih aneksov ne bo. Enako bi moralo biti pri Karavankah in drugih državnih gradbenih projektih. Cena iz ponudbe je cena in naj takšna ostane.
>
> Ja ok vendar je ključni problem v modelu izračuna v katerem ob 100mio poslu v primeru če ga dobijo slo podjetja v državi ostane 73mio v primeru če ga dobijo tujci pa le 23mio evro. Potemtakem tudi če aneksi nabijejo ceno na 150 se več gre državi nazaj. To je izračun ekonomista, ki ga vlada in MZI zelo upistevata.

Kot je napisal Spiderman bi nas morala zanimati samo končna cena ne pa Damijanovi multiplikatorji v stilu, da en evro vložen v kulturo da pet evrov, dejansko pa uniči ta evro in ostane en kurc.
In kvaliteta ter hitrost gradnje. Napisal sem da preveč favorizira domače in ne upošteva kakšen zaostanek se nabira z gradnjo naših s krampi. Če bi ac tako delali kot so se lotili železnice še danes ne bi bile končane. Dejstvo je da nimamo gradbenih firm ki bi bile sposobne odprt več gradbišč naenkrat in kvalitetno ter v roku opraviti delo.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2794972] 21.09.19 10:46 · odgovor na: anon-61428 (#2794970)
Odgovori   +    0
[Inside]
> [FIN-311684]
> > [Inside]
> > > [FIN-311684]
> > >
In kvaliteta ter hitrost gradnje. Napisal sem da preveč favorizira domače in ne upošteva kakšen zaostanek se nabira z gradnjo naših s krampi. Če bi ac tako delali kot so se lotili železnice še danes ne bi bile končane. Dejstvo je da nimamo gradbenih firm ki bi bile sposobne odprt več gradbišč naenkrat in kvalitetno ter v roku opraviti delo.
Poglej zanimiv Damijanov predlog o infrastrukturnem skladu kot mehanizmu za financiranje velikih projektov in stimuliranje gospodarstva, ki je omogočil Hitlerjevo oboroževalno ekspanzijo...damijan.org/2019/09/...-obveznic/
abrame sporočil: 1.628
[#2794973] 21.09.19 10:47 · odgovor na: anon-61428 (#2794970)
Odgovori   +    0
Seveda da ne odkar je zidar vrgel puško v koruzo, pa še una dva ki sta bila potem uspešno arestirana.
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2794978] 21.09.19 11:47 · odgovor na: abrame (#2794973)
Odgovori   +    0
Ja res je njega so ustavili, ko je hotel naprej delati pa teto hildo in ostale. Mislim pa da so prehudo kaznovali in uničili primorje.
najobj sporočil: 31.910
[#2794985] 21.09.19 13:48 · odgovor na: anon-61428 (#2794970)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 21.09.2019 13:49
[Inside]
> [FIN-311684]
> > [Inside]
> > > [FIN-311684]
> > > Kaj če bo končna cena z neštetimi aneksi presegla Cengizovih 117,4 milijona evrov ali bohnedaj Strabagovih 136,6 milijona evrov? Konzorcij slovenskih gradbenih podjetij bi pred začetkom del moral položiti varščino v višini 40 milijonov ali bančno garancijo, da nobenih aneksov ne bo. Enako bi moralo biti pri Karavankah in drugih državnih gradbenih projektih. Cena iz ponudbe je cena in naj takšna ostane.
> > Ja ok vendar je ključni problem v modelu izračuna v katerem ob 100mio poslu v primeru če ga dobijo slo podjetja v državi ostane 73mio v primeru če ga dobijo tujci pa le 23mio evro. Potemtakem tudi če aneksi nabijejo ceno na 150 se več gre državi nazaj. To je izračun ekonomista, ki ga vlada in MZI zelo upistevata.
> Kot je napisal Spiderman bi nas morala zanimati samo končna cena ne pa Damijanovi multiplikatorji v stilu, da en evro vložen v kulturo da pet evrov, dejansko pa uniči ta evro in ostane en kurc.
In kvaliteta ter hitrost gradnje. Napisal sem da preveč favorizira domače in ne upošteva kakšen zaostanek se nabira z gradnjo naših s krampi. Če bi ac tako delali kot so se lotili železnice še danes ne bi bile končane. Dejstvo je da nimamo gradbenih firm ki bi bile sposobne odprt več gradbišč naenkrat in kvalitetno ter v roku opraviti delo.
... čuj, zadnjič sem na Valu 202 poslušal intervju z Marjanom Pipenbaherjem, ki je o (nekdanjih) slovenskih gradbenikih povedal glih kontra od modrecov na totem forumu ... aja, če mogoče kdo še ni slišal zanj, to www.fgpa.um.si/2019/...mi-evropi/ je Marjan Pipenbaher ...

P.S.: tota debata o ceni me spominja na debate iz dobrih starih cajtov, ko so nekateri modreci na totem forumu ugotavljali, češ kako majhne stroške za vojsko ima Slovenija danes v primerjavi s stroški za JNA, ob tem pa so seveda pozabili, da danes ves denar za vojsko gre v tujino, včasih pa je pol Maribora in še marsikdo drugje v Sloveniji živel na račun proizvodnje za JNA, za katerega je v enakem odstotku prispevala cela Juga ...
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2795011] 21.09.19 18:51 · odgovor na: najobj (#2794985)
Odgovori   +    0
Ne vem zakaj projektanta omenjaš pač je uspel. Tudi gradbinci niso krivi ampak MZI, DRI ipd kot naročnik projektov, ki tri čiste nimajo niti pogojev postavit, niti kontrole držat, niti kaj sploh hočejo, važno samo da naši dobijo. Ti jih pa pol vozijo kot se jim zdi.
Glede Maribora se pa raje vprašaj zakaj niso ustvarili Graz iz njega pa je bil na boljšem.
najobj sporočil: 31.910
[#2795217] 23.09.19 11:47 · odgovor na: anon-61428 (#2795011)
Odgovori   +    0
[Inside]
Ne vem zakaj projektanta omenjaš pač je uspel. Tudi gradbinci niso krivi ampak MZI, DRI ipd kot naročnik projektov, ki tri čiste nimajo niti pogojev postavit, niti kontrole držat, niti kaj sploh hočejo, važno samo da naši dobijo. Ti jih pa pol vozijo kot se jim zdi.
Glede Maribora se pa raje vprašaj zakaj niso ustvarili Graz iz njega pa je bil na boljšem.
... eh, Pipenbaherja sem omenil, ker je očitno zelo sposoben možakar na osnovi svojih izkušenj povedal, da je bila slovenska gradbena operativa odlična, ki je znala zaslužit denar doma in v tujini, zdaj pa ga ne more zaslužit niti doma, kaj šele v tujini ...

P.S.: z Mariborom oziroma s proizvodnjo Slovenije za potrebe JNA, ki jo je v enakem odstotku financirala cela(!) Juga, si kompletno sfalil poanto ...

Strani: 1