5 min
Razkrite bilance 2023: kako so lani poslovala podjetja politikov, znanih odvetnikov, lobistov, profesorjev ...
32 min
Energetika Ljubljana ob koncu kurilne sezone znižuje ceno plina
52 min
Borza NYSE tržne udeležence sprašuje, ali bi podprli prehod na 24-urno trgovanje z delnicami
55 min
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
1 ura
To je porsche, ki si zasluži pozornost tudi najbolj zagretih ljubiteljev bencinskih hlapov
2 uri
Novartis z visoko rastjo dobička in prihodkov
2 uri
(reportaža) Kako je organizirana tovarna japonskih robotov v Kočevju
3 ure
Robert Golob kot izvoznik veselih slovenskih ljudskih plesov 1
3 ure
Kje Hidria uporablja umetno inteligenco?
3 ure
24ur: hišne preiskave na Darsu 1
4 ure
Normiranci v grafih: najhitreje raste delež tistih, ki imajo večje prihodke 20
4 ure
Danes v živo: Kako brati bilance v 2024
5 ur
Orange Wine Festival – od ideje o manjši degustaciji do referenčnega evropskega festivala
6 ur
»Mama mi je dejala, da sem malo nor«
8 ur
Thailand Pitches to Host Formula One Race to Bolster Tourism
8 ur
ECB’s Villeroy Says Oil Uncertainty Won’t Stop June Rate Cut
10 ur
Razkrite bilance: kako je lani poslovalo podjetje premiera Roberta Goloba
10 ur
Zakaj morajo podjetja pri ESG-poročanju računati na maraton v sprintu
10 ur
Stanovanja, apartmaji in vila, ki jih lahko kupite na slovenski in hrvaški obali
13 ur
Mervarjeva analiza: Električna energija v Sloveniji je, predvsem za gospodinjstva, med cenejšimi, omrežnina pa druga najcenejša 7

Strani: 1

dz1975 sporočil: 2.264
[#2793485] 12.09.19 06:19
Odgovori   +    4
Ali to pomeni odpravo obdavčitve goriv? Dobro da se kaj podobnega ne spomnijo še pri el. aparatih; davek od 20% do 100% odvisno koliko imajo nominalno porabo.
Itak je pa vse skupaj kretensko: super športni avto je v Slo. obdavčen 40+%, četudi naredi mogoče samo (par) 1,000 km letno in pri tem ustvari manj izustov kot twingo, ki na leto prevozi 20,000 km.
orbita sporočil: 214
[#2793495] 12.09.19 07:54
Odgovori   +    4
Začasni podatki so bili ustvarjeni z namenom, da evropske vlade v vmesnem obdobju do popolne veljave WLTP leta 2021 prilagodijo davčne lestvice za avtomobile, da se vozila ne bi podražila. V EU se že lani zapisali priporočilo evropskim vladam, a slovenska se nanj ni odzvala.
Ne štekam? Če prav razumem so nove meritve posledica goljufanja proizvajalcev. Zdaj, ko naj bi jih pravilno izmerili, je pa treba spremeniti DVM, da bodo še vedno plačevali tolk kot prej, ko so goljufali?! In to je naročila EU?! Zakaj raje ni pustila, da so še naprej goljufali?!

Po moje, Miloš, si si tole mal zmislu...

o.

Strani: 1