Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Evropski regulator bo sam testiral Boeingova letala 737 max
Strani: 1
sporočil: 10.306
Kontra bo v tem, da bo FAA dobesedno zavlačevala s testiranji na
Airbus-ovih letalih.
Tu spet ne bo šlo za to, kdo je za kaj pristojen ampak za zelence :)
Tu spet ne bo šlo za to, kdo je za kaj pristojen ampak za zelence :)
sporočil: 10.306
Morda.... Če drži, kar berem, da so 95% certificiranja letal
outsourcali samim proizvajalcem.
Felerji v zraku majo bilanco s trugami podpisano.... Boeing se lahko kleče zahvali onemu tam zgoraj, da jim ni 737 padel dol nekje nad Apalači. Ker bi mele že odvetniške tarife 7 nul, spred pa ne bi bila nula. Da Punitive damages sploh ne omenjam...
Tu tudi pogrnejo zagovorniki prostotržne samoregulacije. očitno tu ne deluje.
Kratkoročno pa ima Boeing problem. A32X - NEO je že certificiran (Tudi v ZDA), oni pa zdajle NIMAJO konkurenčnega letala v tem segmentu. vsak mesec naredijo 45 letal, ki so jih kupci že plačali, obenem pa ne letijo....
Felerji v zraku majo bilanco s trugami podpisano.... Boeing se lahko kleče zahvali onemu tam zgoraj, da jim ni 737 padel dol nekje nad Apalači. Ker bi mele že odvetniške tarife 7 nul, spred pa ne bi bila nula. Da Punitive damages sploh ne omenjam...
Tu tudi pogrnejo zagovorniki prostotržne samoregulacije. očitno tu ne deluje.
Kratkoročno pa ima Boeing problem. A32X - NEO je že certificiran (Tudi v ZDA), oni pa zdajle NIMAJO konkurenčnega letala v tem segmentu. vsak mesec naredijo 45 letal, ki so jih kupci že plačali, obenem pa ne letijo....
sporočil: 13.528
Lepo , sploh če bi slučajno vedeli kaj testirajo :)
www.youtube.com/watc...Kw&index=3
www.youtube.com/watc...Kw&index=3
sporočil: 6.570
To bodo celo programsko kodo šli vrstico po vrstico skozi ali kako
si to predstavljajo?
sporočil: 30.415
Brez heca, najbolj korektno bi bilo, če bi letalo namesto Evropske
agencije za varnost v letalstvu testirali Rusi.
sporočil: 10.306
[FIN-311684]Pol ne bi nikoli letel :)
Brez heca, najbolj korektno bi bilo, če bi letalo namesto Evropske agencije za varnost v letalstvu testirali Rusi.
sporočil: 13.629
Ko tele Maxe spravijo nazaj v pogon, bo zanimivo gledat se odziv
potnikov, ali se jih bomo vseeno izogibali.
Najbrz bi se jim splačalo jih tudi preimenovati.
Najbrz bi se jim splačalo jih tudi preimenovati.
sporočil: 13.629
[kren]Ahaha. Hvala. Ja, saj ni druge.
> [Gustl]
> Najbrz bi se jim splačalo jih tudi preimenovati.
www.theguardian.com/...ame-change
sporočil: 9.333
Se EASA v Boeing-ove letalske težave vmešava, naj
raje svoje sproti obravnava, državi porekla 737 max-a
pa pusti izboljšati kar se ji pač nujno in pametno zdi ?
Sodražan
raje svoje sproti obravnava, državi porekla 737 max-a
pa pusti izboljšati kar se ji pač nujno in pametno zdi ?
Sodražan
sporočil: 1.924
[Endimion]In to ne majhen: "Boeing je MCAS certificiral, kakor da letalo uporabljajo mehaniki, ki poznajo vsak detajl sistema, ne pa piloti, med katerimi jih ima večina povprečne sposobnosti. MCAS se vključi, ko so zakrilca pospravljena in vpadni kot preseže kritično vrednost, ki je odvisna od hitrosti. Ko kot pade v dovoljene intervale, MCAS zadnji stabilizator vrne v začetno pozicijo in poravna letalo. Toda če je senzor vpadnega kota pokvarjen, se to ne zgodi." slo-tech.com/novice/t752376
... Kratkoročno pa ima Boeing problem. ...
Strani: 1