4 ure
Najbolj brani članki danes
5 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
6 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
7 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
8 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
8 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
8 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
8 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
9 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
10 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
10 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
10 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
11 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
11 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
12 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
12 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
12 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
12 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
13 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
13 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Strani: 1

0114ZAVAR sporočil: 28
[#2791982] 03.09.19 14:59
Odgovori   +    9
Hmmm. Kaj pa če bi se začeli pogovarjati o učinkovitosti lastne vzgoje. Npr. o tem, da (svoje) otroke naučimo, da (za začetek) sami pospravijo za seboj, nato pa nadaljujemo s tem, da jih naučimo pometati po stanovanju, sesati, pripraviti in pospraviti posodo in pribor za kosilo. Da jih naučimo, da si sami pripravijo obleko in čevlje za naslenji dan. Nato lahko nadaljujemo s tem, da jih naučimo samostojno pripraviti osnovne jedi. Za tiste, ki bi radi po tem koraku še vedno spreminjali šolski sistem predlagam, da (svoje) otroke naučijo, da gredo samostojno v trgovino in prinesejo iz nje pet stvari (brez listka ali mobitela ) in da gredo peš v šolo, ki je oddaljena več kot sto metrov. Tiste starše, ki vzgajajo otroke tako, kot je zgoraj opisano verjetno ne skrbi šolski sistem, ker so svojim otrokom dali več kot jim lahko dajo učitelji v šoli; naučili so jih delovnih navad...
najobj sporočil: 31.910
[#2791986] 03.09.19 15:16
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: najobj 03.09.2019 15:19
... Ravnateljica Osnovne šole Savsko naselje je v intervjuju za RTV Slovenija na začetku letošnjih poletnih počitnic povedala, da je bilo povprečje ocen v lanskem šolskem letu na njihovi šoli 4,32. A to ni zunajserijski uspeh izjemne šole. ...

... eh, seveda to ni zunajserijski uspeh izjemne šole, ampak je to posledica butaste Pahorjeve parole, češ da mora Slovenija biti družba znanja, potem pa učitelji z nerealnimi ocenami kar tekmujejo med sabo, da bi dosegli ta cilj, ki z realnim življenjem - lahko preštejmo diplomirane kelnerce - nima nobene zveze ...
bc123a sporočil: 48.253
[#2791995] 03.09.19 15:50
Odgovori   +    8
Diagnoza je zelo verjetno napacna.

Ljudje so popizdili na cisto in vse vec starsev se uci z otroci. Jaz si tega ne morem predstavljati, NIKOLI, ampak zares NIKOLI se starsi niso ucili z mano. pa sem bil odlicnjak skozi osnovno solo in vecino srednje sole.

Problem je v tem, da starsi s tem svoje otroke dvigajo nad nivo ki so ga sposobni otroci doseci. Otroka, ki realisticno sam s svojim trudom pride do tri, oni "naucijo" za pet! Zato pa imamo potem v bistvu v osnovni soli tekmovanje med starsi, ocena ni odraz znanja ucenca, ampak truda, ki ga v njegovo znanje vlozijo starsi.

To je katastrofa, ker so s tem sprozili podganjo dirko proti dnu. Otrok, ki se uci popolnoma sam, in ZNA za pet, bo utopljen v mnozici vrstnikov, ki jih starsi spravijo do petic. To se nikoli in nikakor ne bi smelo dogajati. S tem najbolj talentirane otroke najbolj oskodujemo. Tega je bilo sicer nekaj malega ze v mojih casih (desetletja nazaj), sedaj pa je stvar absolutno eksplodirala.

Se huje je, ker potem ucitelji, ce hocejo spraviti ocene na silo v Gaussa, dejansko nesorazmerno kaznujejo dobre ucence, ki jim starsi ne pomagajo - in morajo potem za pomoc tudi oni gnjaviti starse. To je naravnost noro.

Potem ni cudno da so na koncu rezultati eksternega preverjanja taksni kot so, ko se pokazejo dejanski rezultati. Obvezno bi vsa solska preverjanja znanja morala biti izvedena na taksen nacin, da se popolnoma iznici vpliv starsev.

Seveda verjamem da bi potem bil jok in stok, ker dejansko starsi sedaj mislijo, da bodo s tem, da delajo z otrokom, ali celo namesto otroka, ga spravili "visje". Pa to ni res. Sebi delajo utvaro, starsem sposobnih otrok pa probleme.

V koncni fazi mi to gre na zivce, ker bi rad da se bo v soli moj otrok ucil sam in sam kaj dosegel. Ampak ce bodo ostali starsi delali s svojimi otroki, bom moral tudi jaz. Ampak skoda je izgzbljenega casa starsev za to!
FIN-303511 sporočil: 400
[#2792001] 03.09.19 16:37
Odgovori   +    4
"Izobrazba je izjemno pomembna in prepričan sem, da če deluje šolstvo, rešimo veliko večino socialnih vprašanj."

Obenem pa pustimo vse tisoče zakonov takšnih kot so, da torej še naprej omogočajo visoko stopnjo korupcije? Ne.

Edino kar bo rešilo 'socialna vprašanja' bo deregulacija gospodarstva. In to korenita.
crt sporočil: 27.173
[#2792003] 03.09.19 16:45 · odgovor na: bc123a (#2791995)
Odgovori   +    6
[bc123a]
Ljudje so popizdili na cisto in vse vec starsev se uci z otroci. Jaz si tega ne morem predstavljati, NIKOLI, ampak zares NIKOLI se starsi niso ucili z mano. pa sem bil odlicnjak skozi osnovno solo in vecino srednje sole.
ja sej, what would be the point then :)
Problem je v tem, da starsi s tem svoje otroke dvigajo nad nivo ki so ga sposobni otroci doseci. Otroka, ki realisticno sam s svojim trudom pride do tri, oni "naucijo" za pet! Zato pa imamo potem v bistvu v osnovni soli tekmovanje med starsi, ocena ni odraz znanja ucenca, ampak truda, ki ga v njegovo znanje vlozijo starsi.
ha cuj.

nase opazanje je bilo, da se v soli ne naucijo pol kurca nic (povprecna ocena pa skozi leta skoraj linearno raste).

in da ce doma gremo skozi ucbenik, je nenadoma pa vse ok.
bc123a sporočil: 48.253
[#2792009] 03.09.19 17:27 · odgovor na: crt (#2792003)
Odgovori   +    4
ha cuj.

nase opazanje je bilo, da se v soli ne naucijo pol kurca nic (povprecna ocena pa skozi leta skoraj linearno raste).

in da ce doma gremo skozi ucbenik, je nenadoma pa vse ok.
Uciteljico za pred zid, kaj naj recem. Ne govorim o enkrat skozi ucbenik, jezus :)

Sem pa slisal ze za zgodbe ob katerih ... ne vem, no... recimo, otrok dokazano s tezavami, od zacetka OS naprej, starsi tega nocejo sprejeti. Mat ostane doma z njim in se uci, uci, uci. Cele popoldneve, cele dneve. Z vpisom v ustrezno srednjo solo nekako tudi to naredi, seveda, z obseznim ucenjem doma. Potem gre na faks, in mat se bo z njim se za faks ucila.

Mislim, whats the point? Clovek nikoli ne bo imel normalne sluzbe, razen ce bo z materjo doma popoldneve svoje delo opravljal.
crt sporočil: 27.173
[#2792011] 03.09.19 17:29 · odgovor na: bc123a (#2792009)
Odgovori   +    6
[bc123a]
> in da ce doma gremo skozi ucbenik, je nenadoma pa vse ok.

Uciteljico za pred zid, kaj naj recem.
ne gre kot splosni pristop, jih bo zmanjkalo :)
anon-285005 sporočil: 130
[#2792047] 03.09.19 20:29 · odgovor na: bc123a (#2791995)
Odgovori   +    1
[bc123a]
Diagnoza je zelo verjetno napacna.

Ljudje so popizdili na cisto in vse vec starsev se uci z otroci. Jaz si tega ne morem predstavljati, NIKOLI, ampak zares NIKOLI se starsi niso ucili z mano. pa sem bil odlicnjak skozi osnovno solo in vecino srednje sole.

Problem je v tem, da starsi s tem svoje otroke dvigajo nad nivo ki so ga sposobni otroci doseci. Otroka, ki realisticno sam s svojim trudom pride do tri, oni "naucijo" za pet! Zato pa imamo potem v bistvu v osnovni soli tekmovanje med starsi, ocena ni odraz znanja ucenca, ampak truda, ki ga v njegovo znanje vlozijo starsi.

To je katastrofa, ker so s tem sprozili podganjo dirko proti dnu. Otrok, ki se uci popolnoma sam, in ZNA za pet, bo utopljen v mnozici vrstnikov, ki jih starsi spravijo do petic. To se nikoli in nikakor ne bi smelo dogajati. S tem najbolj talentirane otroke najbolj oskodujemo. Tega je bilo sicer nekaj malega ze v mojih casih (desetletja nazaj), sedaj pa je stvar absolutno eksplodirala.

Se huje je, ker potem ucitelji, ce hocejo spraviti ocene na silo v Gaussa, dejansko nesorazmerno kaznujejo dobre ucence, ki jim starsi ne pomagajo - in morajo potem za pomoc tudi oni gnjaviti starse. To je naravnost noro.

Potem ni cudno da so na koncu rezultati eksternega preverjanja taksni kot so, ko se pokazejo dejanski rezultati. Obvezno bi vsa solska preverjanja znanja morala biti izvedena na taksen nacin, da se popolnoma iznici vpliv starsev.

Seveda verjamem da bi potem bil jok in stok, ker dejansko starsi sedaj mislijo, da bodo s tem, da delajo z otrokom, ali celo namesto otroka, ga spravili "visje". Pa to ni res. Sebi delajo utvaro, starsem sposobnih otrok pa probleme.

V koncni fazi mi to gre na zivce, ker bi rad da se bo v soli moj otrok ucil sam in sam kaj dosegel. Ampak ce bodo ostali starsi delali s svojimi otroki, bom moral tudi jaz. Ampak skoda je izgzbljenega casa starsev za to!

Ne vem kje ti zivis, ampak to kar ti opisujes je full dalec od realnosti, vsaj kar se tice mulcev in starsev, ki jih jaz poznam.
bc123a sporočil: 48.253
[#2792141] 04.09.19 12:04 · odgovor na: bc123a (#2791995)
Odgovori   +    2
[bc123a]
Problem je v tem, da starsi s tem svoje otroke dvigajo nad nivo ki so ga sposobni otroci doseci. Otroka, ki realisticno sam s svojim trudom pride do tri, oni "naucijo" za pet! Zato pa imamo potem v bistvu v osnovni soli tekmovanje med starsi, ocena ni odraz znanja ucenca, ampak truda, ki ga v njegovo znanje vlozijo starsi.
Nekateri ocitno ne razumete dobro, zakaj sem tole spisal, ker niste prebrali podatkov iz clanka, ki (po omembi tega da je povprecna ocena v OS 4.4 ali nekaj podobnega) pravi:
Toda Državni izpitni center je za isto šolsko leto objavil rezultate nacionalnega preverjanja znanja naših osnovnošolcev. Rezultati v devetem razredu: pri slovenščini je bilo povprečje 26,7 točke od 55, torej 48,5 odstotka, pri matematiki pa 25,5 točke od 50 možnih, torej 51,1 odstotka. Povprečje preostalih predmetov se je gibalo med 63,3 odstotka (fizika) in 49,8 odstotka (likovna umetnost).
Torej, starsi in otroci se skupaj piflajo dalec nad to, kar so otroci dejansko zmozni. Na eksternih testih, ki zajemajo precej daljse obdobje ce prav vem, in se zanje enostavno ne mores "nauciti" na tak nacin pa potem pride katastrofa, ki predstavlja realne ocene.
anon-285005 sporočil: 130
[#2792200] 04.09.19 14:37 · odgovor na: bc123a (#2792141)
Odgovori   +    1
Jaz pa pravim, da si napacno diagnozo postavil. Imho je razlog to, da so testi in zahtevan nivo znanja taki, da bi naj vsi bili zmozni dobiti 5, ce se le ucijo. Skratka enakost pri ocenah ne glede na razlike pri sposobosti in delovnih navadah.

Recimo linerno funkcijo so fuknili ven iz programa os,ker je prezahtevna. In kao niso vsi zmozni kuzit y=kx+n. Mi smo to imeli v 7 razredu.

Potem pogledas uciteljski kader, ti je hitro vse jasno. 3 in 4 v os in potem PA, pa danes gorece zagovornice skinjavanja zahtevnosti os.

Dobis tocno to kar pise v clanku. In neizobrazeno populacijo.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2794976] 21.09.19 11:26
Odgovori   +    0
Poglejmo kako je ustavni pravnik - ustavnik Teršek zavrnil vabilo ministra Pikala v komisijo, ki želi manipulirati z vsebino odločbe ustavnega sodišča o financiranju zasebnega šolstva: www.domovina.je/dr-a...ne-drzave/

Strani: 1