11 min
Rusi Sloveniji napovedujejo kibernetsko vojno. Kako zaščititi vaše podjetje
41 min
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice
2 uri
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
2 uri
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
2 uri
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
2 uri
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
3 ure
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
3 ure
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
3 ure
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
5 ur
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
8 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
8 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
14 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija
14 ur
Električni avtobusi, vodikova centrala in polnilnice v Kranju 5
15 ur
Najbolj brani članki danes
15 ur
Kibernetska varnost postaja glavno poslovno tveganje. Zakaj? (PRO)
16 ur
Tako Gruntek raste z dostavo zelenjave od njive do mize
16 ur
JEK 2: jedrska resolucija v državni zbor po hitrem postopku 4
17 ur
Nepremičninska strokovnjaka o dogajanju v Evropi in Sloveniji
18 ur
Kia EV9 je svetovni avto leta 2024, med zmagovalci še BMW 5, volvo EX30, ioniq 5 N in toyota prius 5

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.929
[#2790094] 23.08.19 07:39
Odgovori   +    7
Aha, ko bodo baterije prazne (ker pač se očitno hitro praznijo in nimajo rekuperacije iz bencinskega agregata), bo avto vozil zgolj na zadnji pogon in dodatno obtežen popil še več kot le klasični bencinar.

Hej, Ferrari naredite hibrida kot ga delata Toyota, Lexus, Honda ali pa raje tega priključnika izpustite iz meglice, saj je utvara o Eco tle v tem avtu najbolj očitna.

V bistvu je razmerje prenosa moči med prvi in zadnji par koles v najboljšem delujočem stanju 10% : 90%, tako da je to bolj korekcijski faktor, če je podlaga bolj spolzka... ampak veselja je tu bolj malo, kajti več bi ga bilo z 270 kg lažjim vozilom, pogonom zgolj na zadnji par koles in istim bencinskim agregatom.

Torej tudi Ferrari se gre peska v oči.

Strani: 1