4 ure
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
4 ure
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
4 ure
Najbolj brani članki danes
5 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
6 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
7 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
7 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
7 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
7 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
8 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
8 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
8 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
8 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
8 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
9 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
9 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
10 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
11 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
11 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
11 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2789709] 21.08.19 11:13
Odgovori   +    2
Kaže, da poleg Adrie tudi Wizzair pričakuje subvencijo države za vzdrževanje zgubarskih linij v Bruselj. Če bo Adria opravljala pomembno javno službo prevoza potnikov po zraku in dobila denar od države, zakaj ga ne bi dobili tudi mi, razmišljajo v Wizzairu.
anon-202165 sporočil: 970
[#2789711] 21.08.19 11:34 · odgovor na: anon-317028 (#2789709)
Odgovori   +    2
[FIN-311684]
Kaže, da poleg Adrie tudi Wizzair pričakuje subvencijo države za vzdrževanje zgubarskih linij v Bruselj. Če bo Adria opravljala pomembno javno službo prevoza potnikov po zraku in dobila denar od države, zakaj ga ne bi dobili tudi mi, razmišljajo v Wizzairu.
To je povsem običajna praksa vseh nizkocenovnikov. Najprej subvencija da sploh pridejo v neke rovte, potem pa še subvencije če linije niso rentabilne. Bi bilo pa za slovenski turizem morda smotrno, da se v Ljubljano da prileteti še od kod drugod kot iz Prištine.
anon-180464 sporočil: 4.080
[#2789721] 21.08.19 11:57
Odgovori   +    0
Pa je šlo naše tradicionalno službeno druženje ob belgijskem prednovoletnim pivcem.
Ali pa bomo pač najeli čarter...
anon-48899 sporočil: 1.153
[#2789724] 21.08.19 12:09
Odgovori   +    0
Fraport tudi plove v oblakih oz nocejo priznati da jih situacija z Adrijo hoces noces nervira. Za ostale prevoznikih pa nikdar ne vejo do kdaj se jim bo ljubilo pristajat na Brniku. Vse odvisno od turisticnih agencij katere ze sedaj napolniijo vecino kapacitet tujega avio prevoznika. Lep primer sta British in Finair. Taprvi dodal povezavo za dva najbolj frekventna meseca, slednji pa ukinja polovico letov tedensko ze s sredino Septembra.Ne bo pocakal niti do konca sezone. Koncno letno bilanco Fraporta o stevilu potnikov na Brniku bo zanimivo prebrati in analizirati.

Strani: 1