1 min
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
40 min
Ko se upokoji vodja gradnje
1 ura
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier 2
2 uri
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
2 uri
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
2 uri
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
3 ure
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
3 ure
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
3 ure
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
4 ure
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
4 ure
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
4 ure
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
5 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
5 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
5 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
5 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
5 ur
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
6 ur
Policija danes poostreno nadzira prekoračitve hitrosti
8 ur
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
8 ur
Sedež združene NKBM in SKB bo v Ljubljani; Se bo izpraznila še ena velika bančna stavba v prestolnici? 1

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Toyota RAV4 hibrid: japonska leteča riba

Strani: 1

ivoryuk76 sporočil: 12
[#2789474] 19.08.19 22:52
Odgovori   +    6
Re: ...vsakič, ko ga zapelješ v električnem načinu. Je že res, da so razdalje kratke, da mora biti desna noga pri pospeševanjih nežna, vendar se na koncu to pokaže v porabi in izpustih.

v resnici zgolj električen način ne prinese resničnega šparanja pri gorivu. Če sprazniš baterijo zaradi uporabe eektričnega načina, jo bo avto prej ali slej samodejno začel polniti (ker ne dovoli, da baterija pade pod nek prag napolnjenosti) in potem jo recimo polni (z motorjem na notranje zgorevanje) medtem ko čakaš pred semaforjem. In takrat se seveda potem povprečna poraba spet nekoliko dvigne. So sicer okoliščine, ko je uporaba električnega načina smiselna, recimo pred daljšim klancem lahko sprazniš baterijo, ker ti jo bo itak spet napolnil spust po klancu, med vožnjo po recimo mestu, kjer so samo ravnine (ni bistvenih dvigov in spustov) pa forsiranje električnega načina pod črto ne bo prispevalo k znižanju porabe. fora je, da ima tudi rekuperacija energije izgube, in tisti štrom, ki si ga porabil, da avto z nežno nogo potisneš naprej, ne boš dobil nazaj v 100%, ampak manj, nimam pojma koliko, recmo da dobiš nazaj 60% (trenje gum nekaj odžre, izgube pri rekuperaciji, zračni upor odžre nekaj tega, kar si vložil v avto, da ga poženeš naprej itd). Je pa res, da običajni bencinar ali dizlaš ne dobi nazaj niti teh 60%, ampak jih pošlje v luft v obliki segrevanja zavor. Kar je danes smešno, glede na to da znamo bolje.
Še najbolje je hibrid pustit, da dela s svojo pametjo, so verjetno japonci fajn naštudirali, kdaj naj kaj dela, da je čimmanjša poraba. Ena druga fora, kjer s hibridom lahko dejansko šparaš, je jadranje, to je ko je motor na notranje zgorevanje izključen, elektromotor tudi (niti ne dodaja, niti ne rekuperira) in ti greš naprej z inercijo, ki si jo dobil do tedaj; moderni dizlaši in bencinarji lahko morda izklopijo kak valj v takih okoliščinah, hibrid pa pač cel sistem pogona.

Strani: 1