8 ur
Najbolj brani članki danes
8 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
9 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
10 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
11 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
11 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
11 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
12 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
13 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
13 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
13 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
14 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
14 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
14 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
15 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
15 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
15 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
16 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
16 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
16 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Vsevedni hibridni BMW z dvema osebnostma

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.959
[#2788987] 15.08.19 09:12
Odgovori   +    1
Mislim, da še kar nekaj ljudi ne zna ločiti med različnimi koncepti hibrida.

Tale BMW je ok, če so ljudje ali bodo navajeni polniti na polnilnici.

Pri vsakodnevni hitri polnitvi in praznitvi je vprašanje, koliko časa bodo take baterije uporabne.
Verjetno bo čez 5 do 7 let (ob redni rabi baterij) polni range baterij do 30 km in tedaj se bo naslednji lastnik, recimo, vprašal, ali ima smisel še imeti tak hibrid, ali plačati 4.000 eur za zamenjavo le teh ali preobtežen avto voziti če na gorivo.

Taki vidiki pa bodo vplivali na ceno rabljenega vozila. Ne vem, če kdo od proizvajalcev računal kot (dodatni) ekonomnski strošek za kupca ali pri prerarčunu ogljičnega odtisa.

In če upoštevam zgoraj navedeno, je tisti podatek o 20% nižjem ogljičnem odtisu zelo relativen.

Zame sta dolgoročno prava hibrida od Toyote in Honde.
FIN-379669 sporočil: 7.959
[#2789004] 15.08.19 10:55 · odgovor na: (#2788989)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: FIN-379669 15.08.2019 10:59
:) Tega nisem posebej poudaril , pa niti ne napisal.. ali pa si morda kaj slabše razumel.

Vsakodnevna uporabnost Toyote in Honde je zame boljša od tegale BMWja, res pa je stvar navade.

Kar se tiče stroška baterije in upada njenih zmogljivosti. Ja, pri Toyoti in Hondi bo upadala, vendar bo ogljična učinkovitost delovanja pogona pri 50% slabši bateriji morda padla za 20% (zaradi celovitega delovanja hibridnega agregata), pri Bemflu pa pri padcu 50% učinkovitosti baterije se bo lastnik Bemfla praktično vozil 90% (ali več) na gorivo in bo ogljični izpust tedaj narasel več, kot velja danes, če imaš le bencinski pogon; avto je zaradi škart baterij in dodatnih sistemskih naprav težji za skoraj 300 kg...

Kaj hočem reči - teoretično? Čez 7 let in vožnje cca. 25.000 km letno z vozilom bo ogljičnega izpusta (in porabe goriva) iz Toyotinega in Hondinega vozila za recimo 10% več kot danes, pri Bemflu pa 25%, ali pa boš moral flikniti 4 čuke za zamenjavo baterij, da vzpostaviš staro stanje... ali pa boš zato Bemfl hibrid kupil za recimo 3,5 čuke ceneje kot sicer.

Vse to je logika, poznavajoč v grobem različne načine delovanja obeh sistemov.

Merjenje kapacitet baterije bo v bodoče reden postopek ob prodaji rabljenega e-vozila, predvidevam, da bo to sprva dobra praksa resnih prodajalcev, ki jo bo nekoč zakonodajalec predpisal kot obvezno, da se neuke stranke poduči o stanju vozila in morebitnih servisnih stroških.

(Pri vsem skupaj pa se je vprašati, zakaj tak napad na dizel, ki ima še precej rezerve za razvoj in dosego appr. 95 g/km CO2 v nekaj letih, saj je že danes nominalno pri 115 g/km.)
ogo sporočil: 3.087
[#2789039] 15.08.19 15:37 · odgovor na: FIN-379669 (#2789004)
Odgovori   +    0
(Pri vsem skupaj pa se je vprašati, zakaj tak napad na dizel, ki ima še precej rezerve za razvoj in dosego appr. 95 g/km CO2 v nekaj letih, saj je že danes nominalno pri 115 g/km.)
Pimpanje dizla je kot pimpanje lamp v častu tranzistorske tehnike. Kul za par nišnih zadev, generalno gledano pa popolnoma neumno početje ter izguba časa in denarja.

Čistega dizla ni možno ekonomsko upravičeno naresti. Dokler se je dalo lagati o čistoči, je šla zgodba s clean dizel skozi. Sedaj je pa čas za resnico in ta postaja predraga.
Toyotini bencinski motorji, ki so danes serijsko vgrajevani, že dosegajo 41% termodinamično učikovitost.
Po drugi strani Mazda obljublja Skyactive X tehnologijo z do 56% termodinamično učinkovitostjo bencinskega motorja, a jim bo ratalo, bo pa za videt.

Strani: 1