Strani: 1

IgorHonkas sporočil: 2
[#2788360] 12.08.19 07:51
Odgovori   +    4
Poskušajte s KIO narediti kaj več kot 130.000km... sami problemi. In da ne omenil, da za vsak rezervni del, od šraufa dalje, čakaš 3 tedne. KIA in KMAG, prvič zadnjič in nikoli več!
anon-299030 sporočil: 1.227
[#2788371] 12.08.19 08:55
Odgovori   +    14
Cene za te (in ne le te avte, se razume!) so v Sloveniji NORE! Še bolj kot krave. Takšen vzorec marketinškega pristopa so si ustvarili Slovenski proedajalci: čakajo enega kupca, da ga bodo pošteno odrli s ceno, mu hkrati ob visoki vstopni ceni ponudili še tisto, kar slovenceljna najbolj zanima - koliko popusta dobi? - potem pa lepo naprej sedeti v pisarni in čakati na novega "norega" kupca. Skratka brezdelje in pričakovani dober dobiček slehernega trgovca. Ne bi bilo bolje, da dealer proda 10 avtov s po 2K dobička, kot pa le enega z 10K dobička? Več servisov, več potrošnega materijala, več rezervnih delov itd.

Politika popustov v Slo je totalno brez veze, podobno kot akcije v trgovinah: izdelek s 25% popusta, pa kartica, pa darilni kuponi pa PM itd. Saj vse to tudi nekaj stane, obremenjuje info sisteme, zahteva dodatne aktivnosti v obliki nalepk in kuponov itd... Ampak tega Slovenski trgovci ne vidijo, le posnemajo en drugega. Namesto da bi se držali starega reka za uspešno ekonomijo: ponudi/proizvajaj več in boljše!

Pri avtih kar tekmujejo s temi popusti, kar da jasno vedeti, da imajo nastavaljene previsoke marže, zato pa en posr... korejc s čudnim dizajnom stane toliko! Kupec pa "zadovoljen" da je dobil par K € popusta??

Je pa še druga stvar, ki se bo pač morala spremeniti v Slo: politika davkov in trošarin, saj država, enako kot trgovci ne dojema prav trga: od enega avta višjega ali visokega razreda, ki ga kupi "neumen" slovencelj v Sloveniji dobijo pač nekaj, vsi ostali pa so registrirani na Slovaškem in še kje, od teh pa še navadnega ddv ni! Potem pa FURS v posebne akcije pregona iznajdlivih, ki se jih zdi nespametno plačevati ekstremno visoke davke na potrošni materijal, kar avto danes je! Kot da te akcije nič ne stanejo državo!?
Davki MORAJO biti razumno "visoki/nizki", potem ni več niti potrebe po posebni "iznajdljivosti" ali prevarah, utajah, optimizacijah itd.

Kaj pa v tem pogledu naredijo Slo novinarji? Pa združenja avto trgovcev? pa združenje šoferjev in voznikov? Nič in še enkrat NIČ!

Zgleda da bomom ostali nenormalna država, z nenormalno vlado, nenormalnimki davki in nenormalno visokimi cenami avtov. Prvi minister Marjan pa nič (parafraza iz Martina Krpana).
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2788405] 12.08.19 10:50
Odgovori   +    4
Če je kanta draga, je kljub vsemu še vedno kanta.
slotrade sporočil: 362
[#2789098] 16.08.19 10:27
Odgovori   +    0
..se pridružujem polemiki kot 9 letni lastnik Sportage 2.0 d 4x4...res samo 135 t.km/je drugi avto v firmi/,vendar ocena SUPER,tudi servis/tako na češkem kot v KMAG v Lj/OK,le premalo mehanikov in preveč "kravatarskih"prodajalcev in se čaka na termin/verjetno niso računali na tak boom pri prodaji.Rezervni deli pa res dragi/el.ogledalo za 800.-??!!/..ampak pri trgovcih z "kitajsko "robo 150.-enake kvalitete....

Strani: 1