Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek 24ur, neuradno: Za Adrio Airways se zanima ameriška družba Mesa Airlines
Strani: 1
sporočil: 30.415
Zagotovo bi vstopili v Adrio na podoben način kot mrhovinarski
skladi v Agrokor, ki jih bo na koncu poplačala hrvaška država.
Upajmo le, da Počivalšek v imenu slovenske države ne bo Mesi
Airlines ničesar obljubil.
sporočil: 10.889
Vprasanje torej je: ali bodo nam posojali letala, ali bodo nase
posadke posojali drugje?
sporočil: 5.775
Ko ti vidiš US v povezavi s ČEMERKOLI, ti v istem hipu vrže ven VSE
varovalke ki napajajo logiko.
sporočil: 30.415
[PyotrNovak]Nobena normalna gospodarska družba s svojim kapitalom in lastnim tveganjem ne bo vlagala v Adrio, če pa bi bila v ozadju z nekaj deset milijonov slovenska država ali paradržava (Dutb, Petrol), tako kot je pri Agrokorju bila hrvaška država, bi se marsikdo po modelu mrhovinarskih skladov odločil za prevzem ali financiranje Adrie, ki kot mali lokalen aviprevoznik preprosto ne more poslovati z dobičkom.
Ko ti vidiš US v povezavi s ČEMERKOLI, ti v istem hipu vrže ven VSE varovalke ki napajajo logiko.
sporočil: 10.889
Ljubljana pospeseno gradi hotele. Brez letalskega prevoznika? A
bodo celo leto carterji? A drugim se bo pa splacalo odpirati redne
linije? Ali hotele gradimo za ekolosko ozavescene bicikliste in
pesce, ki bodo k nam hodili kot oni v Santiago Compostello?
sporočil: 48.253
Celo izgleda neka normalna firma. en.wikipedia.org/wik...a_Airlines
Glede na njihov nacin dela je to skoraj gotovo usklajeno z Lufthanso oziroma Star Alliance, postali bodo (ce seveda Adrio kupijo) low cost partner Lufthansi za Balkan. Kako bodo pa to prezivele place pilotov bomo pa se videli.
Glede na njihov nacin dela je to skoraj gotovo usklajeno z Lufthanso oziroma Star Alliance, postali bodo (ce seveda Adrio kupijo) low cost partner Lufthansi za Balkan. Kako bodo pa to prezivele place pilotov bomo pa se videli.
sporočil: 30.415
[FIN-454644]Ne smemo pozabiti, da je država pred prodajo dokapitalizirala Adrio s 85 milijonov evrov in verjetno večina Slovencev misli, da se nekaj takega nikoli več ponoviti ne sme.
Ljubljana pospeseno gradi hotele. Brez letalskega prevoznika? A bodo celo leto carterji? A drugim se bo pa splacalo odpirati redne linije? Ali hotele gradimo za ekolosko ozavescene bicikliste in pesce, ki bodo k nam hodili kot oni v Santiago Compostello?
sporočil: 1.214
Lajbah flughafen pa Adria so že sedaj delovali po modelu mini huba.
če so Kitajci imeli idejo narest v enem MB, da bi do tja vozil npr
A380, od tam naprej po EU pa z lokalcem, ne vem, zakaj Ameri ne bi
to naredil na Brniku? saj Balkan je u principu pokrit.
sporočil: 6.570
[FIN-454644]Evo, spet ista zgodba kot z drugim tirom.
Ljubljana pospeseno gradi hotele. Brez letalskega prevoznika?
Če se turizem v Ljubljani splača, bodo pač hotelirji primaknili nekaj dinarčkov, da bo Ryanair letel na Brnik.
Če pa hotelirji nimajo teh nekaj dinarčkov, potem pa se turizem v Ljubljani ne splača in je treba nehat gradit nove hotele.
Strani: 1