4 ure
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
4 ure
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
5 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
6 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
7 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
7 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
7 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
7 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
8 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
9 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
9 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
9 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
9 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
9 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
10 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
10 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
11 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
11 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
11 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Kako me je Flixbus pripeljal z dopusta

Strani: 1

FIN-454644 sporočil: 10.890
[#2785068] 23.07.19 06:20
Odgovori   +    6
Nije zvaka za seljaka. Kaj ti pomaga digitalizacija in tahograf, ce je vse drugo:vceraj.
bc123a sporočil: 48.253
[#2785069] 23.07.19 06:54
Odgovori   +    12
Flixbus je velika anomalija ob nemskem izjemnem omrezju ICE vlakov (pa DB se vedno tolcejo izgubo, ce prav vem), ki potujejo z 160-200 kilometrov po povsem ravnih na novo zgrajenih progah, karte so pa 3x drazje kot na "Vozi misko" flixbusu. Ce kaj potrjuje izrek Margaret Thatcher (resnicen ali pa ne), je to Flixbus, ki je namenjen dobesedno tistim, ki si se vlaka ne morejo privosciti...
FIN-542579 sporočil: 498
[#2785081] 23.07.19 08:44 · odgovor na: bc123a (#2785069)
Odgovori   +    7
Je pa res, da je Flixbus nagovoril tiste, ki avtobusa sploh niso upoštevali kot možno prevozno sredstvo. Recimo, ko berem blog modne oblikovalke in vsa zadovoljna piše, kako je šla z Flixbusom v Milano. Torej, ne avtobus, ampak Flixbus.
bc123a sporočil: 48.253
[#2785082] 23.07.19 08:45 · odgovor na: FIN-542579 (#2785081)
Odgovori   +    12
[FIN-542579]
Je pa res, da je Flixbus nagovoril tiste, ki avtobusa sploh niso upoštevali kot možno prevozno sredstvo. Recimo, ko berem blog modne oblikovalke in vsa zadovoljna piše, kako je šla z Flixbusom v Milano. Torej, ne avtobus, ampak Flixbus.
To nic ne spremeni na mojem argumentu, modne oblikovalke so revne kot cerkvene misi, ce nimajo sponzorja.
sopranos sporočil: 11.404
[#2785120] 23.07.19 12:52 · odgovor na: bc123a (#2785069)
Odgovori   +    11
[bc123a]
Flixbus je velika anomalija ob nemskem izjemnem omrezju ICE vlakov (pa DB se vedno tolcejo izgubo, ce prav vem), ki potujejo z 160-200 kilometrov po povsem ravnih na novo zgrajenih progah, karte so pa 3x drazje kot na "Vozi misko" flixbusu. Ce kaj potrjuje izrek Margaret Thatcher (resnicen ali pa ne), je to Flixbus, ki je namenjen dobesedno tistim, ki si se vlaka ne morejo privosciti...
V večjem nemškem mestu sem se zanimal za celoletno karto za vlak za relacijo, ki približno ustreza razdalji med Kranjem in Ljubljano. Cena cca. 1.600 eur. V Berlinu pa je bila mesečna karta 80 eur.

Skratka zadeve niso poceni. In nemški vlaki imajo v vedno več primerih tudi zamudo. Toliko o nemški točnosti.

Na Dunaju je cena za celo leto 365 (vključuje podzemno, tramvaj, avtobus) , v Gradcu, ki je primerljiv z Ljubljano pa nekaj čez 200 eur.

V Ljubljani se pa primerjajo z Dunajem, zato je cena zgolj avtobusov 365 eur.

Skratka, smešnica.
kzupanc sporočil: 10.519
[#2785280] 24.07.19 08:55
Odgovori   +    0
Tako je. In potem imamo ideje, da ne rabimo niti tretjega pasu n aobvoznici in najbolj obremenjenih avtocestnih vpadnicah. Ničesar ne rabimo, čas pa teče. Pa vedno znova se spomnim, ko sem se iz vojske leta 1987 pripeljal z novega zagrebškega kolodvora na zastarelo avtobusno in železniško postajo v Ljubljani. Takrat je bila krepko za časom.
FIN-454644 sporočil: 10.890
[#2785345] 24.07.19 12:19 · odgovor na: kzupanc (#2785280)
Odgovori   +    1
Mi delamo natecaj, projektne razpise, javne ponudbe, javnozasebna partnerstva. Pa jovovonanovo. Ce gre za postajo, NUK, Dramo. Nidani. Samodaje. In na koncu: ni. Ce pa ze je, je pa to nov Center s predvidenimi 60 zaposlenimi, ki ne ve se kaj bo delal, pa to ze nekdo drug v slabih razmerah dela stokrat tisockrat bolje. Ker ima ideje. In voljo. Ah, toninic.
anon-317971 sporočil: 768
[#2785467] 24.07.19 23:27
Odgovori   +    0
To sporočilo je izbrisal avtor (03.08.2020 00:44)

Strani: 1