Strani: 1

sopranos sporočil: 11.404
[#2784302] 18.07.19 10:25
Odgovori   +    0
Malo linke popravite v članku.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2784303] 18.07.19 10:26
Odgovori   +    0
Kakšen je sploh potencial brniškega letališča? Koliko potnikov na leto lahko oskrbi? 2 miljona, 2,5 milijonov? Več bo težko, saj nas domorodcev ni prav veliko, nekateri smo se že navadili na sosednja letališča, da pa bi preko Brnika v evropska mesta potovali sosedje je težko napovedati. Težko je priznati, da je s Fraportom izgubil razvojni zagon in potencial. Kje pa je potenciall? Z Brnika bi lahko celo leto leteli čarterji v Maroko, Turčijo, Tunizijo, Egipt, Tenerife...
KDSKLADI02 sporočil: 124
[#2784306] 18.07.19 10:47 · odgovor na: anon-317028 (#2784303)
Odgovori   +    13
Zadnja sprememba: KDSKLADI02 18.07.2019 10:48
[FIN-311684]
Kakšen je sploh potencial brniškega letališča? Koliko potnikov na leto lahko oskrbi? 2 miljona, 2,5 milijonov? Več bo težko, saj nas domorodcev ni prav veliko, nekateri smo se že navadili na sosednja letališča, da pa bi preko Brnika v evropska mesta potovali sosedje je težko napovedati. Težko je priznati, da je s Fraportom izgubil razvojni zagon in potencial.

Čakaj malo... govoriš da je s Fraportom izgubuil razvojni zagon, pred tem pa omenjaš da domorodcev ni dovolj, kar pomeni da trga ni in da se itak ne more širiti. Kakšen razvojni zagon je izgubil?

Nekateri z malo daljšim spominom se bomo spomnili stare investicije v nov terminal. Fraport bo skoraj 10 let kasneje na vrhu novega gradbenega buma in z višjimi cenami na vseh področjih postavil NOV TERMINAL za 21 milijonov, medtem ko je Aerodrom LJ pod državnim lastništvom to nameraval narediti za 70 milijonov. Zakaj? Ker bi šlo po stari navadi 2/3 denarja v lopovluk "privatne" žepe. To je tvoj "izgubljeni razvojni zagon". Ni več lopovluka. Kanaliziranje državnega in kvazidržavnega denarja k določenim privatnim osebkom je bilo ustavljeno. Seveda to boli in v moderni dobi se to imenuje "izgubljen razvojni potencial" :)
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2784311] 18.07.19 11:19 · odgovor na: KDSKLADI02 (#2784306)
Odgovori   +    1
[]
> [FIN-311684]
> Kakšen je sploh potencial brniškega letališča? Koliko potnikov na leto lahko oskrbi? 2 miljona, 2,5 milijonov? Več bo težko, saj nas domorodcev ni prav veliko, nekateri smo se že navadili na sosednja letališča, da pa bi preko Brnika v evropska mesta potovali sosedje je težko napovedati. Težko je priznati, da je s Fraportom izgubil razvojni zagon in potencial.


Čakaj malo... govoriš da je s Fraportom izgubuil razvojni zagon, pred tem pa omenjaš da domorodcev ni dovolj, kar pomeni da trga ni in da se itak ne more širiti. Kakšen razvojni zagon je izgubil?
Brnik primerjam predvsem z zagrebškim letališčem, ki ga je francoski lastnik (upravljalec?) dvignil na nivo mednarodnega letališča z neštetitimi direktnimi mednarodnimi poleti, ki jih iz Brnika ni in verjetno ne bo. Francozi za razliko od Nemcev ne vozijo potnike prvo domov v Francijo, potem pa npr. v ZDA ali Južno Korejo.
anon-48899 sporočil: 1.153
[#2784327] 18.07.19 12:09 · odgovor na: anon-317028 (#2784311)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-48899 18.07.2019 12:17
Fraport kot lastnik vsaj skrbi za svojo investicijo v mejah vsaj nultega poslovanja. Na roko mu gre dejstvo da so Capital arport.
Pa karikirana primerjava z Adrijo.
Zaposleni in potniki na terminalu Fraporta bodo imeli vsaj povecano stevilo WC-jev v novi investiciji. Za razliko od Adrije kjer so z zadnjimi investicijami v floto poskrbeli da morajo osebje letala in potniki imeti plenico s sabo....
londra sporočil: 378
[#2784334] 18.07.19 12:29
Odgovori   +    0
Fraport je poznan po taki politiki: investira zelo skromno šele potem, ko je poplačal stroške prevzema. Tako politiko realizira na vseh svojih lokacijah, tudi grških otokih, etc.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2784339] 18.07.19 12:42 · odgovor na: anon-48899 (#2784327)
Odgovori   +    0
[tes]
Fraport kot lastnik vsaj skrbi za svojo investicijo v mejah vsaj nultega poslovanja. Na roko mu gre dejstvo da so Capital arport.
Pa karikirana primerjava z Adrijo.
Zaposleni in potniki na terminalu Fraporta bodo imeli vsaj povecano stevilo WC-jev v novi investiciji. Za razliko od Adrije kjer so z zadnjimi investicijami v floto poskrbeli da morajo osebje letala in potniki imeti plenico s sabo....
Fraportova investicija je realno ocenjena in bo po njenem zaključku vsem, ki letimo z Brnika bolj prijetno in ugodno. Majhen problem imamo mi, stari nostalgiki, ki smo vedno primerjali ljubljansko in zagrebško letališče, ki sta danes vendar nepremirljiva, saj je francoski lastnik v Zagrebu izbral drugačen razvojni model, po domače Zagreb razvija v smeri regionalnega letališča, nemški lastnik pa Brnik razvija v smeri "deluxe" lokalnega letališča. Dolenjci smo lahko zadovoljni, ker lahko koristimo eno in drugo letališče, npr. iz Novega mesta imamo dobro uro vožnje do enega in drugega.
sopranos sporočil: 11.404
[#2784357] 18.07.19 13:46 · odgovor na: anon-317028 (#2784339)
Odgovori   +    7
[FIN-311684]
> [tes]
> Fraport kot lastnik vsaj skrbi za svojo investicijo v mejah vsaj nultega poslovanja. Na roko mu gre dejstvo da so Capital arport.
> Pa karikirana primerjava z Adrijo.
> Zaposleni in potniki na terminalu Fraporta bodo imeli vsaj povecano stevilo WC-jev v novi investiciji. Za razliko od Adrije kjer so z zadnjimi investicijami v floto poskrbeli da morajo osebje letala in potniki imeti plenico s sabo....

Fraportova investicija je realno ocenjena in bo po njenem zaključku vsem, ki letimo z Brnika bolj prijetno in ugodno. Majhen problem imamo mi, stari nostalgiki, ki smo vedno primerjali ljubljansko in zagrebško letališče, ki sta danes vendar nepremirljiva, saj je francoski lastnik v Zagrebu izbral drugačen razvojni model, po domače Zagreb razvija v smeri regionalnega letališča, nemški lastnik pa Brnik razvija v smeri "deluxe" lokalnega letališča. Dolenjci smo lahko zadovoljni, ker lahko koristimo eno in drugo letališče, npr. iz Novega mesta imamo dobro uro vožnje do enega in drugega.
Po mojem primerjaš neprimerljivo. Kot prvo, Zagreb ima okoli 800.000 prebivalcev, Ljubljana pa 300.000. Druga stvar je, da ima Hrvaška cca. 4 milijone prebivalcev, Slovenija pa 2 milijona. Tretja stvar je, da ima Hrvaška množični poletni turizem, ki v državo pripelje ogromno število ljudi. In del teh turistov pride tudi preko Zagreba.

Pri nas ima Primorska zelo blizu Tržaško in Beneško letališče, Štajerska Gradec in Dunaj. Dolenjska pa Zagreb.

Brnik ima torej neprimerno manjši bazen potnikov kot ga ima Zagreb. In zato je primerjati Zagreb in Brnik tako kot bi primerjal Renaultov Talisman in VW Polo.

Če v obzir vzamemo še to, da pri nas država ne premore niti malo smisla za sprejemanje strateških odločitev in težave Adrie, Fraport povsem dobro opravlja svoje delo. Grem staviti, da bi Fraport vložil več, če bi tudi država opravila svoj del naloge in več vložila v infrastrukturo - recimo boljši dostop do avtoceste, železniško povezavo z Ljubljano in Kranjem, razširitev poslovnih con v bližini ter tudi več stanovanjskih površin.

Aja, pa dodajmo še stalno spreminjajočo se davčno politiko, birokratske ovire itd., potem pa smo kjer smo.
sopranos sporočil: 11.404
[#2784360] 18.07.19 13:50 · odgovor na: londra (#2784334)
Odgovori   +    4
[londra]
Fraport je poznan po taki politiki: investira zelo skromno šele potem, ko je poplačal stroške prevzema. Tako politiko realizira na vseh svojih lokacijah, tudi grških otokih, etc.
Tako se posluje v banana republikah kot je Slovenija. Ker nikoli ne veš kdaj bo Mesec prišel na oblast, ali Štrukelj, ali kako močni bodo norci iz SD.

Zato je v takih okoljih povsem logično, da najprej poskušaš dobiti nazaj svoj vložek in šele nato investiraš. In še to zmerno, ker vsako leto poskušaš spraviti malo dobička na varno.

Ne zavedamo se kako se davčno in birokratsko rokohiterstvo in amaterizem pozna vsem nam v denarnicah.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2784370] 18.07.19 14:27 · odgovor na: sopranos (#2784357)
Odgovori   +    1
[sopranos]
> [FIN-311684]
> > [tes]
> > Fraport kot lastnik vsaj skrbi za svojo investicijo v mejah vsaj nultega poslovanja. Na roko mu gre dejstvo da so Capital arport.
> > Pa karikirana primerjava z Adrijo.
> > Zaposleni in potniki na terminalu Fraporta bodo imeli vsaj povecano stevilo WC-jev v novi investiciji. Za razliko od Adrije kjer so z zadnjimi investicijami v floto poskrbeli da morajo osebje letala in potniki imeti plenico s sabo....
>
> Fraportova investicija je realno ocenjena in bo po njenem zaključku vsem, ki letimo z Brnika bolj prijetno in ugodno. Majhen problem imamo mi, stari nostalgiki, ki smo vedno primerjali ljubljansko in zagrebško letališče, ki sta danes vendar nepremirljiva, saj je francoski lastnik v Zagrebu izbral drugačen razvojni model, po domače Zagreb razvija v smeri regionalnega letališča, nemški lastnik pa Brnik razvija v smeri "deluxe" lokalnega letališča. Dolenjci smo lahko zadovoljni, ker lahko koristimo eno in drugo letališče, npr. iz Novega mesta imamo dobro uro vožnje do enega in drugega.

Po mojem primerjaš neprimerljivo. Kot prvo, Zagreb ima okoli 800.000 prebivalcev, Ljubljana pa 300.000....

Pri nas ima Primorska zelo blizu Tržaško in Beneško letališče, Štajerska Gradec in Dunaj. Dolenjska pa Zagreb.

Brnik ima torej neprimerno manjši bazen potnikov kot ga ima Zagreb...
Včasih primerjave res zvenijo neprimerljive pa vendar neposredne letalske povezave z npr. ZDA, Kanado ali Južno Korejo, letališče v Zagrebu ni dobilo zaradi tega, ker bi več Hrvatov kot Slovencev letelo na te destinacije, dobilo jih je predvsem zaradi strateške odločitve lastnikov letališča, da bo Zagreb mednarodno regionalno središče in bo pobiral potnike vsenaokrog. Spomnimo se, za Južno Korejo je bil v igri Brnik, Korejci so izbrali Zagreb. Sicer, jaz ne potujem veliko in bo kmalu tega še manj.
rame sporočil: 958
[#2784373] 18.07.19 14:42 · odgovor na: KDSKLADI02 (#2784306)
Odgovori   +    1
Takrat naj bi se naredilo novo letališče na drugi strani letališke steze poleg avtoceste,sedaj bodo pa naredili eno garažo zraven hiše-karikirano.Niso tujci samo zlato.
sopranos sporočil: 11.404
[#2784379] 18.07.19 15:10 · odgovor na: anon-317028 (#2784370)
Odgovori   +    0
[FIN-311684]
> [sopranos]
> > [FIN-311684]
> > > [tes]
> > > Fraport kot lastnik vsaj skrbi za svojo investicijo v mejah vsaj nultega poslovanja. Na roko mu gre dejstvo da so Capital arport.
> > > Pa karikirana primerjava z Adrijo.
> > > Zaposleni in potniki na terminalu Fraporta bodo imeli vsaj povecano stevilo WC-jev v novi investiciji. Za razliko od Adrije kjer so z zadnjimi investicijami v floto poskrbeli da morajo osebje letala in potniki imeti plenico s sabo....
> >
> > Fraportova investicija je realno ocenjena in bo po njenem zaključku vsem, ki letimo z Brnika bolj prijetno in ugodno. Majhen problem imamo mi, stari nostalgiki, ki smo vedno primerjali ljubljansko in zagrebško letališče, ki sta danes vendar nepremirljiva, saj je francoski lastnik v Zagrebu izbral drugačen razvojni model, po domače Zagreb razvija v smeri regionalnega letališča, nemški lastnik pa Brnik razvija v smeri "deluxe" lokalnega letališča. Dolenjci smo lahko zadovoljni, ker lahko koristimo eno in drugo letališče, npr. iz Novega mesta imamo dobro uro vožnje do enega in drugega.
>
> Po mojem primerjaš neprimerljivo. Kot prvo, Zagreb ima okoli 800.000 prebivalcev, Ljubljana pa 300.000....
>
> Pri nas ima Primorska zelo blizu Tržaško in Beneško letališče, Štajerska Gradec in Dunaj. Dolenjska pa Zagreb.
>
> Brnik ima torej neprimerno manjši bazen potnikov kot ga ima Zagreb...

Včasih primerjave res zvenijo neprimerljive pa vendar neposredne letalske povezave z npr. ZDA, Kanado ali Južno Korejo, letališče v Zagrebu ni dobilo zaradi tega, ker bi več Hrvatov kot Slovencev letelo na te destinacije, dobilo jih je predvsem zaradi strateške odločitve lastnikov letališča, da bo Zagreb mednarodno regionalno središče in bo pobiral potnike vsenaokrog. Spomnimo se, za Južno Korejo je bil v igri Brnik, Korejci so izbrali Zagreb. Sicer, jaz ne potujem veliko in bo kmalu tega še manj.
A misliš, da so tujci bebci? Pogledajo cifre, ki sem jih omenjal in še dodatne. In potem tudi iz tega izhajajo. Tako, da niti približno ne gre za to, da so Nemci slabi, Francozi pa dobri. Če imaš slabše danosti moraš narediti več in se bolj potruditi. Pri nas pa politika samo molze, grabi in ovira. Ne moreš potem pričakovati, da bodo podjetja tvegala. Se pač obnašajo racionalno in v okviru danosti, ki jih imajo.

In tudi letališče v Zagrebu ni neka perla, če smo že pri tem.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2784399] 18.07.19 16:24 · odgovor na: sopranos (#2784379)
Odgovori   +    1
[sopranos]
> [FIN-311684]
> > [sopranos]
> > > [FIN-311684]
> > > > [tes]
> > > >

In tudi letališče v Zagrebu ni neka perla, če smo že pri tem.
Moja žena pravi, da je zagrebško boljše, ker je v bližini IKEA.
sopranos sporočil: 11.404
[#2784414] 18.07.19 17:52 · odgovor na: anon-317028 (#2784399)
Odgovori   +    3
[FIN-311684]
> [sopranos]
> > [FIN-311684]
> > > [sopranos]
> > > > [FIN-311684]
> > > > > [tes]
> > > > >
>
> In tudi letališče v Zagrebu ni neka perla, če smo že pri tem.

Moja žena pravi, da je zagrebško boljše, ker je v bližini IKEA.
Ja, tudi jaz pravim, da enim prisotnost svetovnih verig kot je Ikea, Starbucks itd. veliko pomeni.

Ampak saj vidiš kako je, Jankovič je hotel spet v svojih mafijskih manirah nekoga nategniti in tako poskrbel, da Ikea še nima trgovine v Ljubljani.

Če bi država skupaj z Ljubljano poskrbela za pametno prostorsko politiko, bi bilo v Ljubljani v roku 10-15 let zagotovo vsaj 100.000 prebivalcev več kot jih je sedaj. Morda bi prišli celo na to, da bi imela Ljubljana 500.000 prebivalcev.

Ampak saj vidiš kako se pri nas dela. V prestolnici se gradi morda nekaj 100 stanovanj. Na obrobju Ljubljane vsaka občina naredi zazidljivo njivo ali dve za nekaj hiš in je to to.

Pač neko drobnjakarstvo. Poglej Joca kako se muči z Bežigradom. Država ima v Ljubljani na top lokacijah zemljišča, pa ni v stanju nekaj stavb gor postaviti. NUK 2 še vedno ni narejen, pa se je zanj že 30 milijonov porabilo. Ali pa poglej kako je srbska mafija pri Tobačni zajebala Avstrijce.

Ali pa Bled, naš turistični biser, pa se ne da južne obvoznice narediti. Ali pa Portorož, bi se šel high class varianto, pa se ne da steze podaljšati za par metrov ali golf igrišča narediti.

In to tujci vse vidijo. In sedaj ti od njih pričakuješ da v teh razmerah vložijo, ne vem, 100 milijonov v letališče? Na osnovi, da se bodo zadeve v Sloveniji kar čudežno rešile, da bo v Slovenijo prišlo še dodatnih nekaj 100.000 tujcev, da Slovenci ne bodo več odhajali ven, da bo država začela opravljati svojo funkcijo itd.

Pri Hrvatih je tudi vse v kurcu. Samo tam je vsaj tako, da je število prebivalcev Zagreba 800.000. In Ikea ocenjuje, da tudi če imajo vse te težave in se nič prav ne spremeni, da je to še vedno dovolj, da bodo kaj zaslužili. In ima prav. Tako je tudi Zagreb dobil kar nekaj regionalnih sedežev za Balkan.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2784425] 18.07.19 21:19 · odgovor na: sopranos (#2784360)
Odgovori   +    1
Hoces povedat, da imajo "Lokalni poslovni obicaji" izjemno visoko ceno za domace gospodarstvo? ;))

Strani: 1