5 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
7 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
8 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
8 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
8 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
8 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
9 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
10 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
10 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
11 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
11 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
11 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
11 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
12 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
12 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
13 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
13 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
13 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
14 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Težki časi za proizvajalce vozil

Strani: 1

ogo sporočil: 3.087
[#2783776] 14.07.19 15:17
Odgovori   +    5
Pa dobro, pa ne morejo pričakovat, da jim bo ob vsakoletnem navijanju cen novih avtomobilov, še prodaja rastla v nedogled.
Enkrat se morajo zadeve umirit. Že itak ima avtomobilska industrija cel planet za talca, da jih res ni treba pri tem spodbujat.
Marburg sporočil: 249
[#2783778] 14.07.19 15:36 · odgovor na: ogo (#2783776)
Odgovori   +    3
Hja, oni mislijo, da bomo avte menjavali tako pogosto kot spodnje hlace ( ali gate, kakor pac hocete).
anon-181718 sporočil: 149
[#2783781] 14.07.19 15:44
Odgovori   +    6
Enkrat pač zmanjka ljudi, ki so na polno kupovali avto obile preko svojih zmožnosti... me pa zanima sedaj odziv vodstev slovenskih dobaviteljev vozil (sploh nemških), ki so se še lani širokoustili o bajnih prodajnih rezultatih in si pripisovali nevem kakšne zasluge za prodajo. Ali bodo sedaj tudi prevzeli odgovornost za padec? No seveda ne... za ta upad je kakopak kriv svetovni trend...
ogo sporočil: 3.087
[#2783790] 14.07.19 17:13 · odgovor na: (#2783788)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: ogo 14.07.2019 17:16
[alek14]
Težava so ekološke zahteve, ki jih morajo avti to pot "zares" izpolnjevat. To je precej podražilo že obstoječe modele, ki so morali skozi WLTP.
Uvedba SCR na vse diesele, hard-kromanje cilindrov, dražji menjalniki na dieselih za znižanje trenja (prej si je to privoščil le BMW).
Kupil sem Passata EUR6c (WLTP), kjer je WLTP poraba točno taka kot avto dejansko porabi, kar je skoraj 2 litra manj od mojega prejšnjega Passata. Nekaj €€€ so že morali not vreč.

Podražitve se odražajo v nižjem povpraševanju. Polega tega pa je ljudi strah kaki so ti "novi" avti. Po mojem je sedaj najboljši trenutek za nakup. ;-)
Kitajska pa ima lahko poleg tega prve znake večje notranje krize.
Iz njihovih "uradnih" kazalnikov se nič ne vidi, ko pa pogledaš posredne, npr. avte, pa se kaj tudi vidi.
Boljši čas za nakup je, ko imajo veliko zalogo že leto dni neprodanih avtov. Ne pa ko so čakalne dobe, kot so sedaj, za raznorazne kanta mobile s porabo +35% (aka crossover jajca).
anon-181718 sporočil: 149
[#2783798] 14.07.19 18:38 · odgovor na: ogo (#2783790)
Odgovori   +    3
Se strinjam. Čez leto dni bo ideal. Pa še videlo se bo kako zdržijo nove tehnologije preizkus časa.
stutek sporočil: 503
[#2783833] 15.07.19 06:38
Odgovori   +    1
Dodatni dejavniki:
Mlajše generacije so manjše, mnogi zaradi urbanizacije ne kupijo avtomobila...

Strani: 1