Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Sevničanom uspel veliki met: v Gruziji bodo opremljali šestzvezdični Marriott Luxury
Strani: 1
sporočil: 6
Zadnja sprememba: anon-332446 09.07.2019 20:00
Čestitam Stillesu! Si zaslužijo takih in podobnih poslov in jim
želim še več takih v prihodnje. Graja avtorju članka! The Luxury
Collection je ena od blagovnih znamk družbe Marriott International.
Vsekakor pa ne gre za hotel Marriott Luxury Collection, ker taka
blagovna znamka znotraj Marriott-a ne obstaja. Torej ali je hotel
Marriott ali pa je The Luxury Collection - v tem primeru gre za
slednje. The Luxury Collection je bila ena od blagovnih znamk
grupacije Starwood. Jeseni 2016 je grupacija Marriott kupila
grupacijo Starwood ter s tem pridobila tudi blagovno znamko The
Luxury Collection. Za še malo zgodovine pa je The Luxury Collection
nastal kot kolekcija luksuznih hotelov znotraj verige Sheraton, ko
pa je ITC Sheraton kupil še Italijanskega hotelirja CIGA (Compagnia
Italiana Grandi Alberghi) in je bil Sheraton kupljen s strani
Starwooda pa je The Luxury Collection zaživel kot lastna blagovna
znamka. To je bilo leta 98... Super bi bilo, če bi novinarji vsaj
malo domače naloge začeli delati. Kvaliteta člankov in novikarskih
izdelkov pa prav nemarno pada...iz leta v leto, iz dneva v dan.
Sramota...
sporočil: 6.899
[jezdec666]Res je, in celo znotraj (vecje) drzave se lahko razlikuje :-) Zvezdice naceloma pomenijo obseg storitev, ki jih hotel ponuja, ne pa tudi kakovost teh storitev (ta naj bi kao samoumevno prisla z vecjim obsegom :-)). Petzvezdicni hotel vecinoma mora imeti kuhinjo tudi ponoci in strezbo v sobo. Ali je kuhinja sploh dobra, pa ne mores vedeti, sploh ce si precej peticen pri okusu - lahko ima sosednji 2 zvezdicni hotel boljsega kuharja.
Kolikor jaz poznam te zvezdice, se razlikujejo od države do države. Pri nas bi bil to petzvezdični hotel, Gruzija je pa sicer bolj v podnu, ima pa morbit druge lestvice.
Zvezdice so precej arbitrarno potegnjene iz zadnjika raznih popotniskih, turisticnih ali celo hotelskih organizacij. O sposobnosti in prijaznosti osebja najvec izves tako, da jih poklices s par nestandardnimi vprasanji in se hitro vidi odnos ze pri receptorjih ki telefone dvigajo. O nivoju storitev pa booking reviews, posebej slabsi in s pritozbami - tam vidis kaj je slo narobe in kako je hotel hendlal situacijo. Pomembno je da beres reviewe oseb ki potujejo na podoben nacin kot ti. Penzici, mladi parcki, napsihirani biznismeni, druzine s froci - imajo cisto razlicne potrebe in jih lahko zmotijo zelo razlicne stvari.
Ce ima hotel na booking.com oceno strank manj kot 6.5, je nabrz v kurcu ali brez managementa. Just dont go. Ce ima oceno 6.5 - 7.5, imas 50/50 sanse da bo nekaj narobe, visje je, bolje je. Nad 7.5 ponavadi vedo kaj delajo, the higher the better. Pazi se tudi visokih ocen, ki pa so s strani samo enega tipa strank, hotel pa zate morda sploh ni primeren, ker si drugacen tip.
V hotelih sem 100+ noci na leto :-) Po mojih izkusnjah je najenostavnejsa sodba cez palec 24 urna recepcija. Ko to imas (treba poklicat, ker mali ficfirici se zlazejo da imajo :-)), pomeni da nekdo investira v redundanco, da ima management, presezne delavce za kritje bolniskih itd. Dobil bos profesionalno storitev, hotel ima resen obrat in je videl ze bolj cudne ljudi od tebe. Ne bo ti zal ce das 10 - 15 eur vec na nocitev kot v konkurenci brez 24h recepcije - pa ceprav celo noc spis in nic ne rabis. Se pozna na vseh podrocjih.
sporočil: 48.253
[NemirniTujec]Tako. Prvi slovenec poleg mene, zene in petletne hcerke, ki to razume :)
> [jezdec666]
> Kolikor jaz poznam te zvezdice, se razlikujejo od države do države. Pri nas bi bil to petzvezdični hotel, Gruzija je pa sicer bolj v podnu, ima pa morbit druge lestvice.
Res je, in celo znotraj (vecje) drzave se lahko razlikuje :-) Zvezdice naceloma pomenijo obseg storitev, ki jih hotel ponuja, ne pa tudi kakovost teh storitev
Z zvezdicami je lahko korelirana tudi kvaliteta, cistoca, ampak samo statisticno. Gre za obseh storitev.
sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 10.07.2019 12:25
[NemirniTujec]Splaca se tudi pogledati dobre IN slabe ocene (na tripadvisorju jih enostavno sortiras). Ce folk daje slabe ocene zato, ker je v sobi CRT TV namesto flatscreena, dobre pa zato, ker je v 5* hotelu bil "zelo lep bazen", ali pa "celo kopalne plasce ti dajo" ali pa "kar dve vrsti jajc imajo na voljo na zajtrku", potem taksne ocene pozabi in ne upostevaj :)
Ce ima hotel na booking.com oceno strank manj kot 6.5, je nabrz v kurcu ali brez managementa. Just dont go. Ce ima oceno 6.5 - 7.5, imas 50/50 sanse da bo nekaj narobe, visje je, bolje je. Nad 7.5 ponavadi vedo kaj delajo, the higher the better. Pazi se tudi visokih ocen, ki pa so s strani samo enega tipa strank, hotel pa zate morda sploh ni primeren, ker si drugacen tip.
Strani: 1