3 ure
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
3 ure
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
4 ure
Najbolj brani članki danes
5 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
5 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
6 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
6 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
6 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
6 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
7 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
8 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
8 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
8 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
8 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
8 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
9 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
9 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
10 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
10 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
10 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Avto, ki bo osvojil tudi elektroskeptike

Strani: 1

anon-116402 sporočil: 4.340
[#2783070] 09.07.19 10:00
Odgovori   +    20
V redu, ampak... ko boste za 20k€ imeli električni avto velikosti golfa in realnim dosegom 150 km (torej tudi pozimi in na avtocesti z vožnjo v okviru omejitev ali 10% nad omejitvami), boste osvojili elektroskeptike.
premza sporočil: 4.276
[#2783075] 09.07.19 10:06
Odgovori   +    24
45.000€ od katerih 7.500€ častijo davkoplačevalci takoj ob nakupu, še dodatnih 5.000 do 10.000 pa kasneje z odpustki pri plačevanju trošarin za gorivo.

Dragi so tile avti. Predvsem za tiste, ki si jih ne morejo privoščiti.
shevchenko sporočil: 21.898
[#2783091] 09.07.19 10:58
Odgovori   +    3
ne morem si privoscit. kdaj boste to razumeli?
anon-362321 sporočil: 33
[#2783093] 09.07.19 11:00
Odgovori   +    17
Tole bi s subvencijo morali biti manj kot 20 K€. Elektromotor cenejši kot klasični z notranjim zgorevanjem, odpade kup pomožnih sistemov, ki služijo ekologiji, odpade izpuh, vžigalni sistem,....Baterija pa tudi ne more biti 25 K€
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2783148] 09.07.19 13:08
Odgovori   +    4
Ne more osvojiti elektroskeptika. Čeprav ima tak avto nekaj prednosti in še več pomanjklivosti, osnovni problem ni v tem. Povsem električna in PHEV tehnologija s priklopom na vtičnico za polnenje baterij ne prepričata kot tehnologija, ki bo prevzela bližnjo prihodnost v večinskem obsegu. To bodo hibridi in zaenkrat Japonci v tej smeri ponujajo boljše rešitve brez priklopa na električno vtičnico od Nemcev. Pa tudi ta tehnologija še ni povsem prepričala.
anon-332446 sporočil: 6
[#2783208] 09.07.19 15:41
Odgovori   +    7
Sam vozim izključno električni avto že več kot 2 leti, letno pa z njim prevozim cca 60.000 km. Vozil sem praktično vse električne avtomobile, ki jih je možno dobiti na našem trgu, vključno z električno Kono. Smatram se za nekoga, ki pri električnih avtih ve kaj govori. Moja izkušnja s Kono je večinoma pozitivna. Avto je res udoben, dobro opremljen, kvalitetno narejen, pogonski sklop je kar OK (manjka 4x4 pogon) baterija v bistvu tudi spodobna, poraba pa večinoma zmerna. Kona ima 2 ključna problema, s katerimi kaže, da je še vedno le polizdelek in ne pravi, uporabni električni avto. 1) zaradi zelo neoptimalnega zračnega upora na avtocesti poraba naraste krepko prek 20 kWh/100km, kar pomeni, da se domet skrajša na cca 230 km pozimi. 2) enofazni sistem polnjenja je popolnoma neuporaben v normalnem življenju. Ne poznam veliko hiš, ki bi imele razpoložljivih 32 AMP toka poleg ostale porabe v hiši. Če se avto preko noči ne more napolnit, naslednji dan ne moreš več opraviti 230 km poti brez vmesnega polnjenja. To postane problem ker vmesno polnjenje ni vedno mogoče, javne polnilnice pa poleg izgube časa stroške polnjenja približajo ceni bencina, kar pri tako zasoljeni ceni naredijo avto nerentabilen! Pri zasnovanju Kone so naredili kompromise, ki sicer soliden avto naredijo neuporaben. Ker avto ni vsakdanje uporaben ga nikoli ne bi priporočal za nakup. Žal :(
dz1975 sporočil: 2.264
[#2783520] 11.07.19 19:02
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: dz1975 11.07.2019 19:19
Električni subkompaktni terenc za ceno Tesle 3?
Pa verjetno Kia še vedno naredi vsaj 10-15k izgube na vsakem prodanem avtu...

Oziroma, ali kupiti mestnega malčka ali pa tri razrede večjega terenca, ki je dejansko uporaben za normalno družino.
m.hyundaiusa.com/palisade/

Strani: 1