Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Avto, ki bo osvojil tudi elektroskeptike
Strani: 1
sporočil: 4.340
V redu, ampak... ko boste za 20k€ imeli električni avto velikosti
golfa in realnim dosegom 150 km (torej tudi pozimi in na avtocesti
z vožnjo v okviru omejitev ali 10% nad omejitvami), boste osvojili
elektroskeptike.
sporočil: 4.276
45.000€ od katerih 7.500€ častijo davkoplačevalci takoj ob nakupu,
še dodatnih 5.000 do 10.000 pa kasneje z odpustki pri plačevanju
trošarin za gorivo.
Dragi so tile avti. Predvsem za tiste, ki si jih ne morejo privoščiti.
Dragi so tile avti. Predvsem za tiste, ki si jih ne morejo privoščiti.
sporočil: 33
Tole bi s subvencijo morali biti manj kot 20 K€. Elektromotor
cenejši kot klasični z notranjim zgorevanjem, odpade kup pomožnih
sistemov, ki služijo ekologiji, odpade izpuh, vžigalni
sistem,....Baterija pa tudi ne more biti 25 K€
sporočil: 2.117
Ne more osvojiti elektroskeptika. Čeprav ima tak avto nekaj
prednosti in še več pomanjklivosti, osnovni problem ni v tem.
Povsem električna in PHEV tehnologija s priklopom na vtičnico za
polnenje baterij ne prepričata kot tehnologija, ki bo prevzela
bližnjo prihodnost v večinskem obsegu. To bodo hibridi in zaenkrat
Japonci v tej smeri ponujajo boljše rešitve brez priklopa na
električno vtičnico od Nemcev. Pa tudi ta tehnologija še ni povsem
prepričala.
sporočil: 6
Sam vozim izključno električni avto že več kot 2 leti, letno pa z
njim prevozim cca 60.000 km. Vozil sem praktično vse električne
avtomobile, ki jih je možno dobiti na našem trgu, vključno z
električno Kono. Smatram se za nekoga, ki pri električnih avtih ve
kaj govori. Moja izkušnja s Kono je večinoma pozitivna. Avto je res
udoben, dobro opremljen, kvalitetno narejen, pogonski sklop je kar
OK (manjka 4x4 pogon) baterija v bistvu tudi spodobna, poraba pa
večinoma zmerna. Kona ima 2 ključna problema, s katerimi kaže, da
je še vedno le polizdelek in ne pravi, uporabni električni avto. 1)
zaradi zelo neoptimalnega zračnega upora na avtocesti poraba
naraste krepko prek 20 kWh/100km, kar pomeni, da se domet skrajša
na cca 230 km pozimi. 2) enofazni sistem polnjenja je popolnoma
neuporaben v normalnem življenju. Ne poznam veliko hiš, ki bi imele
razpoložljivih 32 AMP toka poleg ostale porabe v hiši. Če se avto
preko noči ne more napolnit, naslednji dan ne moreš več opraviti
230 km poti brez vmesnega polnjenja. To postane problem ker vmesno
polnjenje ni vedno mogoče, javne polnilnice pa poleg izgube časa
stroške polnjenja približajo ceni bencina, kar pri tako zasoljeni
ceni naredijo avto nerentabilen! Pri zasnovanju Kone so naredili
kompromise, ki sicer soliden avto naredijo neuporaben. Ker avto ni
vsakdanje uporaben ga nikoli ne bi priporočal za nakup. Žal :(
sporočil: 2.264
Zadnja sprememba: dz1975 11.07.2019 19:19
Električni subkompaktni terenc za ceno Tesle 3?Pa verjetno Kia še vedno naredi vsaj 10-15k izgube na vsakem prodanem avtu...
Oziroma, ali kupiti mestnega malčka ali pa tri razrede večjega terenca, ki je dejansko uporaben za normalno družino.
m.hyundaiusa.com/palisade/
Strani: 1