4 min
Ko se upokoji vodja gradnje
34 min
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier 1
1 ura
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
2 uri
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
2 uri
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
2 uri
DZU-ji vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
3 ure
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
3 ure
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
3 ure
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
4 ure
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
4 ure
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
5 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
5 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
5 ur
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
6 ur
Policija danes poostreno nadzira prekoračitve hitrosti
7 ur
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
7 ur
Sedež združene NKBM in SKB bo v Ljubljani; Se bo izpraznila še ena velika bančna stavba v prestolnici? 1
7 ur
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu? (Oglas)

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Težki časi za avtomobiliste

Strani: 1

sopranos sporočil: 11.404
[#2782988] 08.07.19 18:59
Odgovori   +    7
No, primerjava s Slovaško in Srbijo je morda na mestu. Ampak kaj pa Nemčija in Slovaška? Še vedno imajo v Nemčiji ogromno ljudi zaposlenih prav v avtomobilski industriji, in plače nemških delavcev so 3-4x višje od slovaških. Nemčija izžema periferijo in ustvarja fatamorgano svoje uspešnosti. V resnici pa postaja vedno bolj nepomembna in nekonkurenčna. Stavijo na podjetja, ki so stara. Novih velikanov pa niso sposobni ustvariti. Tesla jih jebe na področju EV, Apple in Google sta našla pot v njihov software, ker pač niso bili sposobni narediti svojih navigacij, svoj uporabniških vmesnikov itd. No, vsaj takih ne, ki bi bili na nivoju ameriških. Še Kitajci in Američani jim zaprejo trg, bo pa veselica. Kitajci so jim tako in tako že ves know-how pobrali. Še Kuko so jim kupili.

Strani: 1