Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
[#2781318] 27.06.19 13:58
Odgovori   +    8
Salabajzeri od Boeinga niso dobro potestirali NOVE kode, ki predstavlja firmware update za avion. Nova koda odpravlja katastrofalno zasnovo funkcionalnosti MCAS. Kaj se je zgodilo? Ko so testni piloti na SIMULATORJU testirali kako se obnasa z novo kodo, so MCAS sistem hoteli potestirati v ekstremnih pogojih. Ko so letalo spravili v ekstremne pogoje, je ....

ZMRZNIL LETALSKI RACUNALNIK zaradi preobremenjenosti procesorja, ki jo povzroci nova koda. Ali pa je bilo ze prej to narobe, pa nobeden ni preizkusal.

Sedaj je vprasanje, ali je a) nova koda salabajzersko spisana in jo je treba se spiliti, b) je nova koda enostavno prezahtevna za obstojec procesor (in ga bo treba v vseh letalih zamenjati, recertificirati, itd!) ali pa je 3) kaj narobe s procesorji (se neznan bug), kar pomeni isto kot pod tocko 2.
crt sporočil: 27.122
[#2781615] 30.06.19 11:32
Odgovori   +    0
DOJ extends Boeing probe to 787 Dreamliner seekingalpha.com/new...dreamliner
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2781701] 01.07.19 08:26
Odgovori   +    0
Lahko se zgodi, da to letalo nikoli več ne bo poletelo, nekaj kar je pri drugih letalih vključeno v normalen sprejemljivi riziko, ki ga sprejemamo vsi, ki se odločamo na potovanje z letalom, tukaj postaja veliki problem, ker junaka, ki bi s svojim podpisom zagotovil, da je letalo absolutno varno ne bo, niti ga ne more biti, lahko pa podpiše, da letalo izpolnjuje vse tehnične zahteve, tudi to bo težko podpisati. Veliki je problem v zaupanju, ki ga je Boeing predvsem z zanikanjem težav izgubil.
crt sporočil: 27.122
[#2785940] 28.07.19 05:45
Odgovori   +    0
Boeing reportedly kept the FAA in the dark about big changes it made to the 737 Max's flight-control software late in its development

The Federal Aviation Administration didn't understand the risks of the flight-control system in Boeing's 737 Max before the first of its fatal accidents last October, according to a new report in The New York Times.

The engineers charged with overseeing the safety of the automated software had little experience with such systems, according to the report.

The FAA allowed Boeing to assess the safety of the system itself, The Times reported.

www.businessinsider....ght-2019-7

Strani: 1