Strani: 1

FIN-542579 sporočil: 496
[#2781158] 26.06.19 12:27
Odgovori   +    12
"Luka Koper svetuje partnerjem, naj gredo po cesti"

Drugače bi šli verjetno s helikopterjem, a ne :-)
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2781161] 26.06.19 12:43
Odgovori   +    5
Vzrok nesreče še ni znan. Mes je povedal, da je velika verjetnost, da je bila poškodovana kretnica, manjša verjentost pa, da je bil poškodovan vagon. Človeška napaka je izključena.
Pa niso včasih pregledovali tračnice, kretnice in vagone?
najobj sporočil: 31.829
[#2781163] 26.06.19 12:46 · odgovor na: anon-154083 (#2781161)
Odgovori   +    11
Zadnja sprememba: najobj 26.06.2019 12:51
[jani1974]
> Vzrok nesreče še ni znan. Mes je povedal, da je velika verjetnost, da je bila poškodovana kretnica, manjša verjentost pa, da je bil poškodovan vagon. Človeška napaka je izključena.
Pa niso včasih pregledovali tračnice, kretnice in vagone?
... ja, ampak včasih je bil socializem in se ni gledalo na stroške z delovno silo ...

P.S.: glede na nedavne izkušnje z napadom na slovensko sodstvo www.rtvslo.si/crna-k...nja/493007 je pametno, da prej dobro raziščejo vzrok nesreče, preden istrčavajo v medije ...
blink sporočil: 3.523
[#2781169] 26.06.19 13:14
Odgovori   +    8
2km tir do Trsta bi rešil takšne težave. Bebci, ki imajo raje nacionalni ponos kot pa biznis.
ognjenorezilo sporočil: 2.049
[#2781181] 26.06.19 14:13 · odgovor na: blink (#2781169)
Odgovori   +    8
... ker Italijani komaj čakajo še več vlakov skozi Trst in njihova obstoječa infrastruktura dopušča dodatnih 50-70 vlakov dnevno.

Ključno vprašanje je zakaj je ta znameniti 2 industrijski tir tako predimenzioniran, za 20.000 prebivalcev na obali. Še avtobus se ne izplača-
blink sporočil: 3.523
[#2781187] 26.06.19 14:37 · odgovor na: ognjenorezilo (#2781181)
Odgovori   +    2
[ognjenorezilo]
... ker Italijani komaj čakajo še več vlakov skozi Trst in njihova obstoječa infrastruktura dopušča dodatnih 50-70 vlakov dnevno.
Seveda, ker jim denar ne smrdi.
slovenecnb1 sporočil: 5.576
[#2781199] 26.06.19 15:19 · odgovor na: najobj (#2781163)
Odgovori   +    1
[najobj]
> [jani1974]
> > Vzrok nesreče še ni znan. Mes je povedal, da je velika verjetnost, da je bila poškodovana kretnica, manjša verjentost pa, da je bil poškodovan vagon. Človeška napaka je izključena.

> Pa niso včasih pregledovali tračnice, kretnice in vagone?

... ja, ampak včasih je bil socializem in se ni gledalo na stroške z delovno silo ...

P.S.: glede na nedavne izkušnje z napadom na slovensko sodstvo www.rtvslo.si/crna-k...nja/493007 je pametno, da prej dobro raziščejo vzrok nesreče, preden istrčavajo v medije ...
včasih se ni gledalo na stroške se pa je v vsakem primeru nekaj naredilo ker si bil vprašan drugače za zdravje
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2781240] 26.06.19 20:13 · odgovor na: anon-154083 (#2781161)
Odgovori   +    0
[jani1974]
> Vzrok nesreče še ni znan. Mes je povedal, da je velika verjetnost, da je bila poškodovana kretnica, manjša verjentost pa, da je bil poškodovan vagon. Človeška napaka je izključena.

Pa niso včasih pregledovali tračnice, kretnice in vagone?
Ko nočeš najt človeške napake je kriv material dajmo ga obsoditi prašiča kako je lahko počil. Stavim da imajo dogovor z zavarovalnico drugače bi oni poslali svoje forenzike da se vidi obraba, koliko je bilo naloženo...
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2781250] 26.06.19 23:54
Odgovori   +    2
Ko so očitno avtoceste namenjene kaminom in tujcen na poti na Hrvaško, zahtevajmo da Slovencem zgradite regionalne hitre ceste in prepoveste vožnjo po njih kamionom in tujcem. Da se bomo lahko vsaj delno normalno vozili v službe in po ostalih dnevnih opravkih. Bo hitreje in ceneje kot avtoceste in drugi tiri. Upam.
1357 sporočil: 7.095
[#2781267] 27.06.19 09:12
Odgovori   +    0
Nič paničnega in kaotičnega, nesreča, ki se zgodi lahko komur koli in kadarkoli. Take stvari je trebo vedno imeti vzakupu.
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2781271] 27.06.19 09:30 · odgovor na: (#2781248)
Odgovori   +    0
[denac]
> [Inside]
> > [jani1974]
> > > Vzrok nesreče še ni znan. Mes je povedal, da je velika verjetnost, da je bila poškodovana kretnica, manjša verjentost pa, da je bil poškodovan vagon. Človeška napaka je izključena.
> >
> > Pa niso včasih pregledovali tračnice, kretnice in vagone?
>
> Ko nočeš najt človeške napake je kriv material dajmo ga obsoditi prašiča kako je lahko počil. Stavim da imajo dogovor z zavarovalnico drugače bi oni poslali svoje forenzike da se vidi obraba, koliko je bilo naloženo...

Že sinoči sem podal link na Delo in na sliko. Še enkrat samo fotografija, kjer se dobro vidi kako so brž po kretnici obrnjena vagonska kolesa.

www.delo.si/images/s...584259.jpg
Iz te slike vidim samo obrabo glave tirnice nič drugega. To so vagoni ki niso šli v tunel, ker se je vlak ustavil. Ta lok je doprega ki je pomagala privat v klanec.

Strani: 1