Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Pri Hrastovljah iztiril tovorni vlak

Strani: 1

Inside sporočil: 1.632
[#2781058] 25.06.19 19:50
Odgovori   +    2
Nova ekološka katastrofa zaradi neprimernega vzdrževanja, vožnje stalno težjih pretežkih vlakov. Vsaj par dni bi morali zaprt progo da pride do izraza pomen.
FIN-311684 sporočil: 18.716
[#2781073] 25.06.19 22:12 · odgovor na: Inside (#2781058)
Odgovori   +    5
[Inside]
Nova ekološka katastrofa zaradi neprimernega vzdrževanja, vožnje stalno težjih pretežkih vlakov. Vsaj par dni bi morali zaprt progo da pride do izraza pomen.
Na slovenskih železnicah se nič ne vzdržuje podobno kot pri vsej državni infrastrukturi, ves denar se zagoni v plače, kar pomeni v nič, nič se ne investira, vse propada...bo pa vsaj nekaj dobrega iz tega, kajti v enem letu se lahko zgradi proga od Kopra do Trsta in bodo vlaki vozili še naprej, vmes lahko privatiziramo Luko ali za direktorja Luke imenujemo Meščevo Madam Violet. Zakaj ne damo Slovenske železnice v koncesijo avstrijskim železnicam? Vozili se bomo v sodobih vlakih, res pa je, da bodo odpustili nekaj tisoč parazitov v pisarnah slovenskih železnic.
denac sporočil: 22.650
[#2781087] 25.06.19 23:33
Odgovori   +    2
Na fotografiji v članku z linka, kjer sta dva delavca v belih delovnih kombinezonih, se dobro vidi, kako so obrnjena vagonska kolesa. Malo nazaj je pa kretnica.

www.delo.si/novice/s...99042.html
Inside sporočil: 1.632
[#2781104] 26.06.19 07:50 · odgovor na: FIN-311684 (#2781073)
Odgovori   +    1
[FIN-311684]
> [Inside]
> Nova ekološka katastrofa zaradi neprimernega vzdrževanja, vožnje stalno težjih pretežkih vlakov. Vsaj par dni bi morali zaprt progo da pride do izraza pomen.

Na slovenskih železnicah se nič ne vzdržuje podobno kot pri vsej državni infrastrukturi, ves denar se zagoni v plače, kar pomeni v nič, nič se ne investira, vse propada...bo pa vsaj nekaj dobrega iz tega, kajti v enem letu se lahko zgradi proga od Kopra do Trsta in bodo vlaki vozili še naprej, vmes lahko privatiziramo Luko ali za direktorja Luke imenujemo Meščevo Madam Violet. Zakaj ne damo Slovenske železnice v koncesijo avstrijskim železnicam? Vozili se bomo v sodobih vlakih, res pa je, da bodo odpustili nekaj tisoč parazitov v pisarnah slovenskih železnic.
Plus vendar je proga za Trst privatizacija itd. iluzija dokler lj odloča. Avstrijci so se nasrali z nakupom madžarskih železnic in tolčejo zgubo tako da ne bodo ponovili napake. Poleg so nam nudili vlake... in smo vse odklonili.
Inside sporočil: 1.632
[#2781191] 26.06.19 14:58 · odgovor na: denac (#2781087)
Odgovori   +    1
[denac]
Na fotografiji v članku z linka, kjer sta dva delavca v belih delovnih kombinezonih, se dobro vidi, kako so obrnjena vagonska kolesa. Malo nazaj je pa kretnica.

www.delo.si/novice/s...99042.html
Kriv bo material: kolesa, kretnica... nikakor slabo vzdrževanje. In že so začeli z nategom glede predvidene obnove in vzpostavitve prometa. Ruski sistem laganja zavajanja javnosti.

Strani: 1