6 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
6 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
7 ur
Najbolj brani članki danes
8 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
8 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
9 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
9 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
9 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
9 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
10 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
11 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
11 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
11 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
11 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
11 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
12 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
12 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
13 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
13 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
13 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Z avtom se mučimo, ker smo »komot«

Strani: 1

bigl sporočil: 18.363
[#2777341] 31.05.19 07:58
Odgovori   +    6
Zadnja sprememba: bigl 31.05.2019 08:03
Vsa gorska Avstrija je Subarujih oz. ostalih 4 pogoncih. V Sloveniji, pravilno omenjena "štrudl fila" poseljenost si lahko zamišlja oni brezvladnik javni promet? Rad bi ga videl. Tako, da naj ljudje uporabljajo, kar potrebujejo in gotovo je v večjih mestih rezerva javni promet, samo ne takšen kot je danes. Če je nuja kamot potem se strinjam z naslovom, sicer pa ne. Lep dan.

P.S.: mestni gospe je muka, da ja kamot:-).
aslugaa sporočil: 42
[#2777388] 31.05.19 12:22
Odgovori   +    2
Logično, pri taki cenovni politiki, kot jo ima LPP ni čudno, da so se ljudje odvadili uporabljati mestni LPP v Ljubljani. Ko (če) bo nekdo naposled izboljšal promet (pogostost, struktura prog, cena, itn.), Janković ga gotovo ne bo, ne bo trajalo več let, preden se ga bomo spet navadili. Npr. redna letna vozovnica, vključujoč primestni vlak, naj stane letno 240€, penzijska oz. dijaška letna 180, itn. In še bi se dalo marsikaj reči.
shevchenko sporočil: 21.898
[#2777400] 31.05.19 13:38
Odgovori   +    1
zrihtat javni promet. ne danes, vceraj.
Z1 sporočil: 673
[#2777502] 01.06.19 11:17
Odgovori   +    8
Zadnja sprememba: Z1 01.06.2019 11:26
To sporočilo je izbrisal avtor (26.11.2019 17:01)
crt sporočil: 27.189
[#2777652] 02.06.19 15:17
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: crt 02.06.2019 15:19
Global demand for cars will decline 3% in 2019, analysts predict.

There have been 38,000 job losses among automakers in the last six months.

One stark example: Commercial vehicle exports from the UK collapsed by 89% in April. The Society of Motor Manufacturers & Traders (SMMT) reported that total car production in the UK was down 45%, year on year, in April.

The decline of cars will hurt GDP growth. It has already wiped 0.2% off global GDP.

The world may have already passed "peak car."

www.businessinsider....ers-2019-5

zdaj se trump malo pospesi tempo odmiranja s tem, ko tezi ameriskim in azijskim proizvajalcem v mehiki in caka, da se mu dvigne, da zacne se direktno evropskim, ker hej glej no ameriski so ogrozeni.
anon-201836 sporočil: 312
[#2777737] 03.06.19 09:49
Odgovori   +    4
- Valda smo komot, a naj grem z beciklom 18km do najbližje železniške ali pa naj 4 ure čakam na avtobus. Mater so to blesave ideje.
- Deljenje vozila? Ne ga srat, če je kdo kdaj premislil, kdaj dejansko uporablja avto avto, bi vedel, da ga približno vsi rabimo ob enakem času. Romantične zgodbice so to da boš poklical pa bo prišel. Sistem, kjer se potrošnja in povprašaevanje bolj ali manj uarvnava v realnem času je elektroomrežje. Car sharing pa se bo uravnavl približno tako kot čakalna vrsta za ženski WC.
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2777742] 03.06.19 10:05
Odgovori   +    5
Avtor clanka ne razume smisla narekovajev, ali pa smisla avtov. V narekovajih bi morala biti beseda "mucimo", ne pa beseda "komot".

Avti nam namrec niso nobena muka, ampak so nase razkomotenje, so luksuz ki si ga lahko privoscimo - lahko smo komot. Komur je avto (financna) muka, ga pac ne more imet in je manj komot.

Kdor bi se rad sel "nacrtovanje poti" in car sharing, pa lahko komot gre v ugando ali bolivijo, kjer bo zivel med okoljsko ozavescenimi nacrtovalci ogljicnega odtisa. Ko bodo tudi oni dovolj dvignili bdp za vzdrzevanje rabljenih krip, pa se vedno ostane nedolznost plemen v dzunglah konga in amazonije :-)
macon sporočil: 12.861
[#2777843] 03.06.19 23:23
Odgovori   +    2
Kdor se z avtom muči, naj bo revček raje kar komot brez njega. :)
najobj sporočil: 31.920
[#2777922] 04.06.19 13:22
Odgovori   +    4
... Poznam kar precej mladih ljudi, tudi takih, ki so že dosegli trideseto, ki nimajo avtomobila in si ga niti ne želijo, in zdi se mi, da nove generacije razmišljajo bolj racionalno od prejšnjih, za katere je bil avto ne samo prevozno sredstvo, temveč tudi statusni simbol. ...

... OK, kaj pa če novinarki Financ pri njenem modrovanju o blagodejnem življenju z javnim prevozom ni padlo na pamet, da kar precej mladih ljudi, tudi takih, ki so že dosegli trideseto, nima niti za burek, kaj šele za avto, ker so pač brezposleni ali občasno zaposleni prekarci, ki itak živijo na račun svojih staršev, ki si statusni simbol lahko privoščijo, ker status (= plačo ali penzijo) imajo ? ... khmm, samo vprašam ...

P.S.: ne se smešit z reklamiranjem javnega prevoza, ki ga v Sloveniji uporabnega ni in ga tudi ne bo, če seveda gospodarji sveta ne bodo prepovedali osebnih avtomobilov ali pa bodo osebni avtomobili tako dragi, da si jih bodo lahko privoščili samo najbogatejši ... no, ampak potem bo šla v kurac celotna avtomobilska industrija, od katere tako ali drugače živi skoraj pol sveta ...

Strani: 1