Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Subvencije za e-avte: Eko sklad na eni, avtomobilisti na drugi strani
Strani: 1
sporočil: 583
Subvencije za EV so zapravljanje proračunskega denarja in bi morale
biti usmerjena na področja, ki bi Sloveniji in okolju lahko
prinesla bistveno več. Poglejmo primer iz začetka 2009.
Takrat sva s takratnim predsednikom avtomobilskega grozda Dušan Bušen-om uspešno prepričala vlado RS, da je denar šel namesto za EV (In s tem v podporo tujih proizvajalcev) za podporo slovenski slovenski avtomobilski industriji in njenim projektom za zmanjševanje C02. Rezeltat je bil izjemen. Revitalizacije industrije, ki Sloveniji prinaša več kot 4 milijarde Eurov letno.
Kaj so še drugi razlogi proti subvencioniranju? Z subvencioniranjem EV subvencioniramo predvsem bogatejši del populacije, ki si na tak način kupuje svoj 2. ali 3. avto. Za večino slovencev je EV predrag in preveč nefunkcionalen, da bi ga kupili.
Bistveno več bi za elektro mobilnost naredili, če bi ta denar vložili v gradnjo javnih električnih postaj. Še več pa, če bi šel za gradnjo zelenih virov energije , predvsem hidro-elektrarn na Srednji Savi. Te, 90% lahko zgradimo z lastnimi industrijskimi kapacitetami. S tem bi zagotovili bistveno večji narodnogospodarski multiplikator kot pa ga z direktnim subvencioniranjem EV.
Takrat sva s takratnim predsednikom avtomobilskega grozda Dušan Bušen-om uspešno prepričala vlado RS, da je denar šel namesto za EV (In s tem v podporo tujih proizvajalcev) za podporo slovenski slovenski avtomobilski industriji in njenim projektom za zmanjševanje C02. Rezeltat je bil izjemen. Revitalizacije industrije, ki Sloveniji prinaša več kot 4 milijarde Eurov letno.
Kaj so še drugi razlogi proti subvencioniranju? Z subvencioniranjem EV subvencioniramo predvsem bogatejši del populacije, ki si na tak način kupuje svoj 2. ali 3. avto. Za večino slovencev je EV predrag in preveč nefunkcionalen, da bi ga kupili.
Bistveno več bi za elektro mobilnost naredili, če bi ta denar vložili v gradnjo javnih električnih postaj. Še več pa, če bi šel za gradnjo zelenih virov energije , predvsem hidro-elektrarn na Srednji Savi. Te, 90% lahko zgradimo z lastnimi industrijskimi kapacitetami. S tem bi zagotovili bistveno večji narodnogospodarski multiplikator kot pa ga z direktnim subvencioniranjem EV.
sporočil: 111
Ko bomo vsi v Evropi s subvencijami, ki jih bomo placali sami,
vozili elektricne avtomobile, bomo dosegli velik uspeh in izpuste
CO2 zmanjsali za celih 0,4%.
Strani: 1