Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Škodina admiralska ladja z novimi dobrotami

Strani: 1

anon-93129 sporočil: 2.117
[#2776602] 27.05.19 07:52
Odgovori   +    1
In zakaj priključni hibrid? Zakaj ne brez polnenja, tile Nemci izgleda da gredo v naslednjo jamo, iz katere bodo potem zopet na silo in na hitro poskusili ven? Japonci so po moje izbrali bolj praktično izvedbo brez priklopa na električno polnenje, zadnja hibridna CR-V precej obeta, že danes. Ni vprašanja kje polniti, kdaj polniti, kako daleč bom prišel, planirati kdaj bom kam šel in z manjšo porabo od dizla, po mestu na elektriko.
dz1975 sporočil: 2.264
[#2776737] 28.05.19 05:43 · odgovor na: anon-93129 (#2776602)
Odgovori   +    2
Zato ker se zap priključne hibride drži subvencije, za klasične hibride pa ne. Pač ponovno izkrivljanje trga zaradi vtikanja držav...
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2776751] 28.05.19 07:19 · odgovor na: dz1975 (#2776737)
Odgovori   +    0
[dz1975]
Zato ker se zap priključne hibride drži subvencije, za klasične hibride pa ne. Pač ponovno izkrivljanje trga zaradi vtikanja držav...
+++
anon-476752 sporočil: 484
[#2776756] 28.05.19 08:07 · odgovor na: dz1975 (#2776737)
Odgovori   +    1
Pa nižjo porabo imajo na testih in padejo v nižji razred po CO2. V realnosti jih potem nihče ne polni na elektriko in je zato potem poraba višja. Priključnih hibridov ne bi smeli dovoljevati dokler so subvencije in davčne olajšave.

Strani: 1