47 min
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi
2 uri
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
2 uri
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
2 uri
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
2 uri
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
2 uri
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
3 ure
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
4 ure
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
4 ure
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
4 ure
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 2
4 ure
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
4 ure
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
5 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
5 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
6 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
6 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
6 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1
6 ur
Primerjava: v kateri banki imajo najvišje plače
7 ur
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico (Oglas)
8 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete

Strani: 1

shevchenko sporočil: 21.898
[#2775993] 22.05.19 21:06
Odgovori   +    5
"Občasno na ministrstvu za infrastrukturo omenijo, da bo treba spremeniti metodo obračunavanja nadomestil za prevoz na delo in denar usmeriti k izvajalcem javnega prevoza."

to je napacna logika. ja, potrebno je nehati obracunavati nadomestila za prevoz na delo, a na drugi strani zvisati place.

ne more folk na minimalcu subvencionirati avtobusnih prevoznikov! kvalitetni javni potniski promet mora subvencionirati celotna drzava. ne se bat, ce bo zadeva dobro narejena, bodo potniki ze prisli.

in ja, tudi vozne rede bo potrebno objaviti.
kzupanc sporočil: 10.519
[#2776065] 23.05.19 11:52
Odgovori   +    0
Rabimo vse omenjeno in še dosti več. Poleg modernizacije in dvotirnosti praktično vseh železniških prog še mogoče 100 km novih prog, pa 200 km avtocest in hitrih cest, pa nekaj 100km popolne rekonstrukcije in novogradenj regionalnih in ostalih cest, vključno z več 10km predori na teh cestah (npr. predor Kranjska Gora - Bovec!!!). Mislim, da bi do leta 2035 vse to lahko imeli za kakšnih 10 milijard. Ampka Slovenij aje zakotna vukoj****a, kajne?
kzupanc sporočil: 10.519
[#2776066] 23.05.19 11:54
Odgovori   +    0
Popolnoma logično je, da se bo povečeval cestni in železniški potniški in tovorni promet, notranji in tranzitni. Rabimo torej 700 - 800 milijonov letno za naložbe v novogradnje infrastrukture. Kar niti ni pretirano.

Strani: 1