Strani: 1

shevchenko sporočil: 17.989
[#2775993] 22.05.19 21:06
Odgovori   +    5
"Občasno na ministrstvu za infrastrukturo omenijo, da bo treba spremeniti metodo obračunavanja nadomestil za prevoz na delo in denar usmeriti k izvajalcem javnega prevoza."

to je napacna logika. ja, potrebno je nehati obracunavati nadomestila za prevoz na delo, a na drugi strani zvisati place.

ne more folk na minimalcu subvencionirati avtobusnih prevoznikov! kvalitetni javni potniski promet mora subvencionirati celotna drzava. ne se bat, ce bo zadeva dobro narejena, bodo potniki ze prisli.

in ja, tudi vozne rede bo potrebno objaviti.
tilenrexi sporočil: 6.297
[#2776015] 23.05.19 01:18 · odgovor na: shevchenko (#2775993)
Odgovori   +    3
Nov režim bi dejansko preusmeril veliko sofinanciranje avtomobilov v sofinanciranje izgradnje boljšega javnega prevoza, kar brez dvoma koristi širšemu spektru. Istočasno bi pa gospodarstvo imelo manj stroškov, saj bi optimiziran prevoz bil cenejši.

Se pa bojim, da je možnost realizacije približno enaka tisti, da se ukine dopolnilno zavarovanje.
kzupanc sporočil: 8.150
[#2776065] 23.05.19 11:52
Odgovori   +    0
Rabimo vse omenjeno in še dosti več. Poleg modernizacije in dvotirnosti praktično vseh železniških prog še mogoče 100 km novih prog, pa 200 km avtocest in hitrih cest, pa nekaj 100km popolne rekonstrukcije in novogradenj regionalnih in ostalih cest, vključno z več 10km predori na teh cestah (npr. predor Kranjska Gora - Bovec!!!). Mislim, da bi do leta 2035 vse to lahko imeli za kakšnih 10 milijard. Ampka Slovenij aje zakotna vukoj****a, kajne?
kzupanc sporočil: 8.150
[#2776066] 23.05.19 11:54
Odgovori   +    0
Popolnoma logično je, da se bo povečeval cestni in železniški potniški in tovorni promet, notranji in tranzitni. Rabimo torej 700 - 800 milijonov letno za naložbe v novogradnje infrastrukture. Kar niti ni pretirano.
shevchenko sporočil: 17.989
[#2776125] 23.05.19 19:39 · odgovor na: tilenrexi (#2776015)
Odgovori   +    0
Nov režim bi dejansko preusmeril veliko sofinanciranje avtomobilov v sofinanciranje izgradnje boljšega javnega prevoza, kar brez dvoma koristi širšemu spektru. Istočasno bi pa gospodarstvo imelo manj stroškov, saj bi optimiziran prevoz bil cenejši.

Se pa bojim, da je možnost realizacije približno enaka tisti, da se ukine dopolnilno zavarovanje.
nisem preprican. ker pri ukinitvi dodatnega zavarovanje bi izgubile elite, ce bodo porihtali javni prevoz, pa bodo izgubili vsi tisti, ki so fuknili gnar v nov pleh, za te se pa nihce ne sekira.

Strani: 1