Strani: 1

rename sporočil: 11.701
[#2775858] 22.05.19 11:42
Odgovori   +    41
Naše strokovno stališče je, da če kdo kupi vozovnico, mu povrnemo stroške, sicer pa ne.
Tegale pa sindikati ne bodo nikoli sprejeli in če bo še parkrat to ponovil, ga bodo pa dokončno zamenjali ;-)
FIN-311684 sporočil: 18.478
[#2775861] 22.05.19 11:49 · odgovor na: rename (#2775858)
Odgovori   +    17
[rename]
> Naše strokovno stališče je, da če kdo kupi vozovnico, mu povrnemo stroške, sicer pa ne.

Tegale pa sindikati ne bodo nikoli sprejeli in če bo še parkrat to ponovil, ga bodo pa dokončno zamenjali ;-)
Za začetek bi vozovnico zavrnili policisti, ki se prevažajo sem ter tja in seveda, drugi državni uradniki. Spomnimo se, pred leto-dve je Počivalšek zaposlene na ministrstvu zaradi goljufanja s prevoznimi stroški preganjal z detektivi.
ogo sporočil: 2.009
[#2775864] 22.05.19 11:56 · odgovor na: FIN-311684 (#2775861)
Odgovori   +    57
[FIN-311684]
> [rename]
> > Naše strokovno stališče je, da če kdo kupi vozovnico, mu povrnemo stroške, sicer pa ne.
>
> Tegale pa sindikati ne bodo nikoli sprejeli in če bo še parkrat to ponovil, ga bodo pa dokončno zamenjali ;-)

Za začetek bi vozovnico zavrnili policisti, ki se prevažajo sem ter tja in seveda, drugi državni uradniki. Spomnimo se, pred leto-dve je Počivalšek zaposlene na ministrstvu zaradi goljufanja s prevoznimi stroški preganjal z detektivi.
Razen Ljubljane mesta, je drugje po Sloveniji javni prevoz praktično neobstoječ.

Da ne omenjam folka, ki se iz vukojebin vozi v Ljubljano in druge par centrov delat. Z avtom potrošijo uro, z javnim prevozom, če bi sploh obstajal, pa dve do tri ure v eno smer.

Tako, da tile ukrepi in puhlice so nekje v smeri petletnih planov iz časov Stalinove Sovjetske zveze.

Če se še spominjam časov 20 let nazaj. Takrat se je jamralo, da slovenska delovna sila ni dovolj "mobilna". In da se nihče noče vozit iz enega kraja v drugi kraj delat. No, sedaj se vozijo, pa je tudi to očitno problem. Si bo treba razpucat pojme.

Sicer pa namesto tega d*kanja okrog prevoza, bi lahko sprejeli ukrepe, da se neha z nadaljnjo centralizacijo gospodarstva in politike. Nekoč prevoz ni bil problem, ker so bile službe povsod, tudi v vukojebinah. Si lahko šel v službo peš ali z biciklom. Danes je pa tema povsod razen v Ljubljani in morda še en malo v kakem Mariboru, Kopru.
RAIFF-LEAS02 sporočil: 1
[#2775870] 22.05.19 12:05
Odgovori   +    39
Zadnja sprememba: RAIFF-LEAS02 22.05.2019 12:08
Seveda, za vse Ljubljančane bi bilo to že zdavnaj potrebno. Strokovno komisijo bi preselil za en mesec v Črnomelj, da preizkusi dvnevno migracijo v Ljubljano in nazaj z javnim prevozom!?
Takšne ideje bodo še dodatno povečale izseljevanje iz obrobja Slovenije in centralizacijo, povpraševanje po nepremičninah in dvig cen v Centru....... Odlično! To je regionalni razvoj Slovenije.
denac sporočil: 22.617
[#2775871] 22.05.19 12:10
Odgovori   +    33
Vozovnico za javni promet? To bi bila katastrofa!!!! Pri nas je javni prevoz povsem neurejen. Ob 20. uri nastopi policijska ura za javni prevoz. Na mnogih relacijah po 20. uri ni nobenega avtobusa več.
Nimajo vsi služb do 14h ali do 22h!!!!
Ne sanjati, Žlender. Imaš previsoko plačo za sanje!!!!
denac sporočil: 22.617
[#2775873] 22.05.19 12:16 · odgovor na: RAIFF-LEAS02 (#2775870)
Odgovori   +    4
[]
Seveda, za vse Ljubljančane bi bilo to že zdavnaj potrebno. Strokovno komisijo bi preselil za en mesec v Črnomelj, da preizkusi dvnevno migracijo v Ljubljano in nazaj z javnim prevozom!?
Takšne ideje bodo še dodatno povečale izseljevanje iz obrobja Slovenije in centralizacijo, povpraševanje po nepremičninah in dvig cen v Centru....... Odlično! To je regionalni razvoj Slovenije.

V 60. letih sem imel sodelavca, ki se je v Ljubljano z avtom vozil iz Kopra. Pa takrat ni bilo v Sloveniji niti metra avtoceste.
FIN-277951 sporočil: 108
[#2775875] 22.05.19 12:22
Odgovori   +    4
Kot delodajalec to podpiram.
najobj sporočil: 26.632
[#2775877] 22.05.19 12:36
Odgovori   +    39
Zadnja sprememba: najobj 22.05.2019 12:37
... Bojan Žlender, ministrstvo za infrastrukturo: Naše strokovno stališče je, da če kdo kupi vozovnico, naj dobi povrnjene stroške, sicer pa ne. ...

... evo, moje strokovno stališče pa je, da mora Bojan Žlender povrnit vse stroške, ki smo jih slovenski davkoplačevalci imeli z njegovim dolgoletnim svaljkanjem po različnih ministrstvih, agencijah in direktoratih ...

P.S.: če pozabim na bolj oddaljene okoličane, bi jaz v dobrih 5 km oddaljeno službo peš prišel hitreje kot s prestopanjem na avtobuse genialnega javnega prevoza v Mariboru in nadomestilo za prevoz z mestnim avtobusom predstavlja približno polovico stroškov, ki jih imam s prevozom z lastnim avtomobilom, zdaj pa bi mi toti antipatični - da mu je.em vse po spisku - džabalebaroš vzel še to, čeprav mi zakonska ureditev to zagotavlja ...
0512SEMAF sporočil: 262
[#2775878] 22.05.19 12:43 · odgovor na: FIN-277951 (#2775875)
Odgovori   +    20
Boš še podpiral, ko bodo tvoji delavci na svojih bančnih računih pričakovali enako vsoto kot je tista z vključenim povračilom stroškov prevoza na delo?
ogo sporočil: 2.009
[#2775880] 22.05.19 12:44 · odgovor na: 0512SEMAF (#2775878)
Odgovori   +    14
[0512SEMAF]
Boš še podpiral, ko bodo tvoji delavci na svojih bančnih računih pričakovali enako vsoto kot je tista z vključenim povračilom stroškov prevoza na delo?
Ali pa če se bodo odločili z drugega delodajalca, če temu ne bo tako. :)
0430ABAKU sporočil: 844
[#2775886] 22.05.19 12:59
Odgovori   +    28
Klinc pa javni prevoz!
Konkreten primer: dom=Ilirska Bistrica, služba=Nova Gorica.
Pa da jaz vidim ta javni prevoz.
KAPITALSKA19 sporočil: 41
[#2775919] 22.05.19 14:41
Odgovori   +    15
Zadnja sprememba: KAPITALSKA19 22.05.2019 14:44
Namesto, da bi dvignili cene vozovnic na neko raven, ki bi omogočala razvoj javnega prometa, ki je neverjetno slab, bodo znižali cene prevoza in dvignili tv naročnino. Čestitke. Vse z namenon povečanja obremenitve perifernih delavcev in revežev.
Rešitev je v sprostitvi nerentabilnih kmetijskih zemljišč in travnikov znotraj in v okolici Ljubljane v zazidljiva, da se ljudje lahko preselijo v bližino delovnih mest. Ne da brez razloga rabijo kredit do 60ega leta za stanovanje. Zemlje je namreč več kot dovolj. Druga rešitev je pustiti prevoznim podjetjem dihati z liberalizacijo cen prevozov. Da dobimo kak hitri vlak, kako spodobno povezavo avtobusov z železnico... da nastane nekaj kar se bo dalo dejansko uporabiti in bo konkurenčno.
Če bi vsi ljudje morali uporabljati javni prevoz, bi ta pokleknil. Vlaki bi bili polni kot v Indiji. Ljudem bi se pa dnevna migracija podaljšala na 2 kratnik.
tilenrexi sporočil: 6.340
[#2776012] 22.05.19 23:17
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: tilenrexi 22.05.2019 23:18
Bolj kot berem ta predlog, bolj dober se mi zdi. Eden boljših v zadnjih letih. Več ljudi bo šlo na javni prevoz, kateri se bo s tem razvejal in postal cenejši. Istočasno bo pa razbremenil gospodarstvo za stroške poti.
XPODJ4 sporočil: 10
[#2776026] 23.05.19 07:56 · odgovor na: tilenrexi (#2776012)
Odgovori   +    3
Tudi meni je predlog všeč. Bodo pa ga sindikati pričakali na nož. Ljudje dodatek razumejo kot del plače in ne kot to kar je.
0709Adida sporočil: 28
[#2776033] 23.05.19 08:47 · odgovor na: FIN-277951 (#2775875)
Odgovori   +    14
Marsikateri delodajalec bo to podpiral saj je ceneje, ali ne?
No potem pa bi zaposleni ob 16:00 rekli adijo grem zdej ne čez 5 min kar pač imam avtobus čez 5 min. In ne bom zaradi dokončanja te naloge čakal na drugi avtobus eno uro. No to bi pa počasi bil problem za marsikaterega delodajalca.
Jaz kot delovec bi se tudi vozila z javnim prevozom, ceneje udobneje,... Sam kaj ko z avto porabim 20-30 min z javnim prevozom pa 45-60 min v eno smer. Z avto nisem vezana na ur z javnim prevozom pa sem.
0709Adida sporočil: 28
[#2776034] 23.05.19 08:58 · odgovor na: XPODJ4 (#2776026)
Odgovori   +    3
Predlog je dober, samo da bi bila izvedba tudi dobra. Odvisno kako pogoste bodo te linije in kako hitre bodo linije po Ljubljani ali drugih večjih mestih.
Če gledam sebe in še nekaj nas je ki se v Ljubljano vozimo, največji problem mi je potem vožnja iz centra pa do službe.
najobj sporočil: 26.632
[#2776060] 23.05.19 11:22 · odgovor na: tilenrexi (#2776012)
Odgovori   +    8
[tilenrexi]
Bolj kot berem ta predlog, bolj dober se mi zdi. Eden boljših v zadnjih letih. Več ljudi bo šlo na javni prevoz, kateri se bo s tem razvejal in postal cenejši. Istočasno bo pa razbremenil gospodarstvo za stroške poti.
... čuj, kdo ti brani, da že zdaj ne uporabljaš javnega prevoza ? ... khmm, kjer je uporaben, ker žabari očitno celi svet merite po svoji jebeni Ljubljani ...

P.S.: namesto džabalebaroša Žlendra raje to forum.finance.si/?m=...864&single preberi ...
FIN-389088 sporočil: 9
[#2779261] 13.06.19 22:10 · odgovor na: najobj (#2776060)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: FIN-389088 13.06.2019 22:11
"Za linijo Ljubljana–Murska Sobota smo se že pred leti dogovorili, da vozi avtobus po avtocesti, sicer bi pot res trajala predolgo......"

Ohh to pa je podvig koliko en avtobus pelje iz Murske Sobote po avtocesti...preverite koliko časa se ljudje iz M. Sobote vozijo v Ljubljano(maj kot 200 km) z javnim prevozom, pa naj je to vlak ali avtobus..prosim preverite ker ne boste verjeli da piše leto 2019...
najobj sporočil: 26.632
[#2779359] 14.06.19 13:58 · odgovor na: FIN-389088 (#2779261)
Odgovori   +    0
[FIN-389088]
"Za linijo Ljubljana–Murska Sobota smo se že pred leti dogovorili, da vozi avtobus po avtocesti, sicer bi pot res trajala predolgo......"

Ohh to pa je podvig koliko en avtobus pelje iz Murske Sobote po avtocesti...preverite koliko časa se ljudje iz M. Sobote vozijo v Ljubljano(maj kot 200 km) z javnim prevozom, pa naj je to vlak ali avtobus..prosim preverite ker ne boste verjeli da piše leto 2019...
... čuj, pa si ti ziher, da pravemu odgovarjaš ? ...

Strani: 1