Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[#2775814] 22.05.19 07:55
Odgovori   +    1

Dve možnosti polnjenja
Baterije se lahko polnijo z eno- ali dvosmernim tokom, način polnjenja pa vpliva tudi na potreben čas, da se baterije napolnijo. Pri enosmernem priključku se lahko polni z do 7,2 kilovata, polnjenje do popolne napolnjenosti pri 360 voltih traja pet ur in 20 minut, če bi kombi polnili na klasični domači 230-voltni vtičnici, pa 15 ur. Ob priklopu na izmenični tok je mogoče polnjenje z do 40 kilovati, da se baterije napolnijo do 80 odstotkov, pa je potrebnih samo 45 minut.
MAN pravi:

Charging times vary. A 40 kW charging station fills a battery up to 80 percent in 45 minutes. The MAN eTGE can be restored to full opera-tional capacity after just under five and a half hours on an alternat-ing current wallbox. Approximately nine hours are needed for a full charge with 220V AC.
In v okviro splošnega vedenja je 40kW hitra polnilnica enosmerna (DC), www.evexpert.eu/tips...ing-direct

Na podlagi gornjih kontroverznih navedb bi svetoval novinarju malce samoizobraževanja
pobalin sporočil: 14.456
[#2775839] 22.05.19 10:29
Odgovori   +    6
medtem ko je začetek serijske proizvodnje pri večini proizvajalcev še nekoliko odmaknjen. To pa ne velja za MAN, katerega serijski izdelek smo že lahko zapeljali po ljubljanskih ulicah.
Zakaj pa na spletni strani MAN v slovenščini za eTGE piše, da bo ta serijski izdelek" na voljo od leta 2022?
www.van.man/si/si/mo...ecial.html
Zmogljivost baterij v eTGE je enaka zmogljivosti pet tisoč baterij iphona 8.
Lahko za cca 85% uporabnikov smartfounov, ki imajo androidne mašine, navedete tudi primerljiv ne-jabolčni podatek? Filen dank!

Domnevam, da pri ICE verzijah tovornjakov zapisujete primerjave velikosti rezervoarja s tistim v Pony Expressu ali Zippo vžigalniku. Pričakovati primerjavo podatkov s kakšnim konkurentom, ki je že na trgu, npr. z Renault Master Z.E., bi bilo čisto preveč, anede.

Strani: 1