Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Matej Čer za Delo: Cenim vsako sekundo z Muskom in se iz tega poskušam učiti
Strani: 1
sporočil: 5.623
Ko bi se to res lahko uresničilo mogoče ampak glede na trenutne
razmere bomo prej letali po zraku kot zmanjšali promet Pariz
katastrofa.
sporočil: 21.898
"Cenim vsako sekundo z Muskom in se iz tega poskušam učiti"ajde, da rece to 20-letnik, ampak tale je blize 50-im. jesus...
"Pričakovati je, da bo okoli leta 2030 bistveno manj avtomobilov na cestah, morda le polovica glede na danes"morebiti res. nizji sloj so ze unicili, sedaj je na tnalu srednji.
"in od tega le še deset odstotkov lastniških"
ma nemoj. aha, sedaj razumem, tipo je prisel do pravilnih zakljuckov, ampak povsem po napacni poti! ja, ta je en od tistih, ki mislijo, da si bodo ljudje avtomobile delili kar vsepovprek. marija pomagaj.
"Infrastruktura bo namreč tako dobra in poslovni modeli tako dodelani, da bomo ponudniki, kot smo mi, skrbeli za 90 odstotkov avtomobilov."
wooohoooo.... gobec se vecji od muskovega...ljubi bog...
sporočil: 1.741
Bere se tole res "dobro" in nikakor ne dvomim, da bo vsa
tehnologija za pokriti tak model souprabe prevoznih sredstev na
nivoju držav, zelo kmali na voljo. Če že ni.
Trčimo pa tukaj (spet) ob človeško naravo, ki pač želi posedovati stvari, do katerih je s svojim delom in sposobnostjo (recimo) prišla.
Na precej podobni predpostavki - vsak prispeva po svojih zmožnostih in vsak dobi po svojih potrebah - temelji komunizem. Kolhozi itd... Pa se sistem kar ni obnesel, ker se je vedno izkazalo, da nekateri imajo pač "malo večje" potrebe od samo tistega, kar je "res neobhodno".
Ljudje večinoma želijo opsedovari svoje prevozna sredstva in se z njimi, med njihovo uporabo, postavljati pred ostalimi. Ni tako samo od izuma avtomobila naprej.
Seveda pa lahko država državljane prisili v tako spremembo, a to jih večine ne bo naredilo zadovoljne.
.
Ampak po drugi strani... ...z vso tehnologijo, delom od doma, učenjem od dome, dostavo na dom... ...se bi morala v prihodnosti predvsem bistveno znižati potreba po vsakodnevnem prevažanju "po opravkih"....??
Trčimo pa tukaj (spet) ob človeško naravo, ki pač želi posedovati stvari, do katerih je s svojim delom in sposobnostjo (recimo) prišla.
Na precej podobni predpostavki - vsak prispeva po svojih zmožnostih in vsak dobi po svojih potrebah - temelji komunizem. Kolhozi itd... Pa se sistem kar ni obnesel, ker se je vedno izkazalo, da nekateri imajo pač "malo večje" potrebe od samo tistega, kar je "res neobhodno".
Ljudje večinoma želijo opsedovari svoje prevozna sredstva in se z njimi, med njihovo uporabo, postavljati pred ostalimi. Ni tako samo od izuma avtomobila naprej.
Seveda pa lahko država državljane prisili v tako spremembo, a to jih večine ne bo naredilo zadovoljne.
.
Ampak po drugi strani... ...z vso tehnologijo, delom od doma, učenjem od dome, dostavo na dom... ...se bi morala v prihodnosti predvsem bistveno znižati potreba po vsakodnevnem prevažanju "po opravkih"....??
sporočil: 2.117
Reklama in marketing. Koliko jih bo to doživelo, koliko obstalo in
kaj bo pa v resnici, bomo šele videli. Take spise smo delali že v
osnovni šoli. Fino bi bilo, ko bi se avtor tudi marketinško / PR
malo razvil.
sporočil: 4.944
Matej Čer za Delo: Cenim vsako sekundo z Muskom in se iz tega poskušam učiti
Vsak, ki poskuša ukrasti en sam dan na primer Elonu Musku, s tem upočasni tudi celoten razvoj družbe.«Jao đizus ??!! In to mi naklada nek direktorčič star okoli 50 let? Dej pejd domov za štedilnik.
»Pričakovati je, da bo okoli leta 2030 bistveno manj avtomobilov na cestah, morda le polovica glede na danes in od tega le še deset odstotkov lastniškihŽivi bili pa vidjeli. Za Muskom ponavlja besede kot papiga. Sam nisem prepričan, da bo Tesla z Muskom na čelu preživela do 2030. Prej ne kot ja. Res pa je, da preživetje Muska (Tesle) nima direktne veze z razvojem souporabe električnih vozil. Kup drugih proizvajalcev bo Teslo (in Muska) z lahkoto nadomestilo.
sporočil: 9.333
Še pred nekaj leti sanjavo nepredstavljivo se
naglo udejanja v prevratniško idilo, zraven so,
praviloma, tudi naši, tokrat se nam predstavlja
Matej Čer, ki s svojo firmo Avant Car, v družbi
z najvplivnejšimi, brez dvoma, postaja naš car.
Sodražan
naglo udejanja v prevratniško idilo, zraven so,
praviloma, tudi naši, tokrat se nam predstavlja
Matej Čer, ki s svojo firmo Avant Car, v družbi
z najvplivnejšimi, brez dvoma, postaja naš car.
Sodražan
Strani: 1