6 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
6 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
7 ur
Najbolj brani članki danes
8 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
8 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
9 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
9 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
9 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
9 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
10 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
11 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
11 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
11 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
11 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
11 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
12 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
12 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
13 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
13 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
13 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2775008] 18.05.19 11:13
Odgovori   +    1
Obstaja nekakšen Veliki Drugi, ki skrbi, da so slaba dejanja Kordeža, Šrota, Bavčarja, Pavčka, Finkove...kaznovana, skrbi tudi, da so dobra dejanja Goloba&com primerno nagrajena.
Slovenka91 sporočil: 12
[#2775049] 18.05.19 15:27 · odgovor na: anon-317028 (#2775008)
Odgovori   +    0
Zadnja leta slovenska podjetja za nemško avto industrijo zelo rastejo....me pa zanima koliko dosedanjih nemških dobaviteljev z istimi izdelki za njihovo avto industrijo je zaprlo svoja vrata. Mogoče so pa naša slo podjetja za nemško avto industrijo samo en cenen dobavitelj in proizvajalec vgradnih delov, kar pa skozi oči slovencev to izgleda nekaj povsem drugega ob takem hvaljenju, milijonskih dobičkih, pogodbah... Sej vsi vemo, da nemška sveta trojica BMW, AUDI, MB ni več to to, kar je nekoč bila v kvaliteti in da je že dostopna prav vsakemu..... Torej se je izdelava sestavnih delov za avtomobile iz nemčije preselila v cenene južne in vzhodne države?

Po drugi strani samo o nemški avto industriji....če pa realno pogledamo so v teh letih dosti bolj tehnološko napredovala gradbena mehanizacija, kmetijska mehanizacija in tovorni program....a glej ga zlomka kje so pa tukaj slovenska podjetja udeležena z sestavnimi deli in drugimi proizvodi??

Zgleda, da slo gospodarstvo temelji samo še na nemški avto industriji.....kaj bolj konkretnega je že težko najti v Sloveniji.....
smity sporočil: 248
[#2775081] 18.05.19 22:13 · odgovor na: Slovenka91 (#2775049)
Odgovori   +    6
[Slovenka91]
Zadnja leta slovenska podjetja za nemško avto industrijo zelo rastejo....me pa zanima koliko dosedanjih nemških dobaviteljev z istimi izdelki za njihovo avto industrijo je zaprlo svoja vrata. Mogoče so pa naša slo podjetja za nemško avto industrijo samo en cenen dobavitelj in proizvajalec vgradnih delov, kar pa skozi oči slovencev to izgleda nekaj povsem drugega ob takem hvaljenju, milijonskih dobičkih, pogodbah... Sej vsi vemo, da nemška sveta trojica BMW, AUDI, MB ni več to to, kar je nekoč bila v kvaliteti in da je že dostopna prav vsakemu..... Torej se je izdelava sestavnih delov za avtomobile iz nemčije preselila v cenene južne in vzhodne države?

Po drugi strani samo o nemški avto industriji....če pa realno pogledamo so v teh letih dosti bolj tehnološko napredovala gradbena mehanizacija, kmetijska mehanizacija in tovorni program....a glej ga zlomka kje so pa tukaj slovenska podjetja udeležena z sestavnimi deli in drugimi proizvodi??

Zgleda, da slo gospodarstvo temelji samo še na nemški avto industriji.....kaj bolj konkretnega je že težko najti v Sloveniji.....
veliko se sprašuješ in bolj malo odgovorov imaš. Ja dobavitelji obračajo milijonske cifre, a je to narobe? Izdelki ne smejo biti ceneni, ampak morajo biti poceni, če hočeš konkurirati na svetovnem trgu. Kaj naj ti še odgovorim, zgleda da slovenski prihvatizacijski tajkuni slabo izpadejo ob vsej tej vsiljivi konkurenci dobaviteljivev, ki za slovenske razmere obračajo že preveč lep denar. Malo te hecam ti se kar prijavi na kak razpis od teh dobaviteljev in boš videla kaj je to pošteno zaslužen denar.
anon-318930 sporočil: 308
[#2775344] 20.05.19 14:00 · odgovor na: Slovenka91 (#2775049)
Odgovori   +    3
[Slovenka91]
Sej vsi vemo, da nemška sveta trojica BMW, AUDI, MB ni več to to, kar je nekoč bila v kvaliteti in da je že dostopna prav vsakemu..... Torej se je izdelava sestavnih delov za avtomobile iz nemčije preselila v cenene južne in vzhodne države?

Zgleda, da slo gospodarstvo temelji samo še na nemški avto industriji.....kaj bolj konkretnega je že težko najti v Sloveniji.....
Vsak dobavitetelj naj bo iz nemčije, madžarske , romunije....slovenije...je podržen stalnemu preverjanju in pritisku s stani kupcev s strani certifikacjskih organov, kupcev, spremljanja dobavne kvalitete, reklamacij,...., ni pa kvaliteta nemških avtomobilov nič padla, kvečjemu lahko rečemo, da se je kvaliteta vseh drugih znamk dvignila sploh azijcev...v glavnem, če boš v avtomobilski indutriji nekvalitetno delal, ne boš dolgo delal...
vrac sporočil: 11.068
[#2776645] 27.05.19 10:47 · odgovor na: anon-318930 (#2775344)
Odgovori   +    1
Točno tako. Po oceni ameriških potrošniških organizacij se kakovost izdelanih avtomobilov seveda veča, ne zmanjšuje. Tudi nemških premijskih znamk, sicer pa znamke, ki so prej izstopale po slabih rezultatih, po merilih kvalitete napredujejo hitreje kot vodilne znamke. Razlike so čedalje manjše.

Strani: 1