Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 2.791
[#2773368] 08.05.19 10:39
Odgovori   +    4
Ko pa upoštevaš še stroške razgradnje baterij, je ogljični odtis podoben med e-vozilom in dizlašem.

No, sedaj pa naj se tekma začne, ampak ne bi se čudil, če jo bo sčasoma nekdo tretji (vodikovci?) dobil. (Kugle nimam.)
bc123a sporočil: 46.736
[#2773373] 08.05.19 11:02
Odgovori   +    13
Tako. EOD.

Elektricni avti so modna muha. Ni receno da se ne bo prijela, bo pa povzrocala veliko glavobolov z omrezjem, ekoloska pa sploh ni.
jani1974 sporočil: 3.629
[#2773376] 08.05.19 11:05
Odgovori   +    9
Pa so ti fantje še prisebni ali se jim je že čisto zblodilo?
Na veliko razvijajo električne avte in zaganjajo proizvodnjo 300.000 kosov na leto, hkrati pa se trudijo dokazat, da so za ku***c?
cman sporočil: 804
[#2773378] 08.05.19 11:06 · odgovor na: jani1974 (#2773376)
Odgovori   +    3
[jani1974]
Pa so ti fantje še prisebni ali se jim je že čisto zblodilo?
Na veliko razvijajo električne avte in zaganjajo proizvodnjo 300.000 kosov na leto, hkrati pa se trudijo dokazat, da so za ku***c?
Na veliko razvijajo in zaganjajo prizovodnjo? Kdo to? VW že ne.
Domen89 sporočil: 95
[#2773379] 08.05.19 11:12 · odgovor na: jani1974 (#2773376)
Odgovori   +    6
Ali bereva isti članek?
Dejansko je e-avto za 15% bolj čist. Pa še to zato, ker je stvar v povojih (pridobivanje surovin je zaenkrat svinjsko. Se pa dela na tem da bo pridobivanje čistejše (podobno kot je bilo pridobivanje premoga v 19. st. neprimerno bolj naporno kot danes) in pa tale stvar upošteva da je večino energije iz fosilnih goriv. Tako da so za e-avto vzeli najbolj črn scenarij (in ga primerjali z dizlom ki usvtari manj CO2 kot bencinar), pa še vedno je bolj čist, kar negira prispevke pametnjakovičev o tem kako zelo so umazani e-avtomobili.

Dodatno je pa še nekaj: ne upošteva se onesnaževanja navadnih avtomobilov (trdni delci, NOx...).
Dejansko me za C02 dost boli k****. Bolj mi gre na živce onesnaženje v mesih, ki vzame kar nekaj let življenja. In že samo to je zame dovolj da sem za elektrifikacijo voznega parka.
shevchenko sporočil: 18.003
[#2773381] 08.05.19 11:35
Odgovori   +    11
najbolj kljucno je, koliko km prevozis. ce imas pozresneza, pa prevozis samo 10k, je to precej bolje, kot ce imas varcen avto, pa naredis 100k.
spiderman sporočil: 1.338
[#2773382] 08.05.19 11:41 · odgovor na: shevchenko (#2773381)
Odgovori   +    5
[shevchenko]
najbolj kljucno je, koliko km prevozis. ce imas pozresneza, pa prevozis samo 10k, je to precej bolje, kot ce imas varcen avto, pa naredis 100k.
Matr, sem ti moral +stisnit.
To povzema vso neumnost obdavčitve (DMV) novih vozil glede na njihov izpust CO2/km.
telexdell sporočil: 36
[#2773384] 08.05.19 11:43 · odgovor na: Domen89 (#2773379)
Odgovori   +    7
[Domen89]

Dodatno je pa še nekaj: ne upošteva se onesnaževanja navadnih avtomobilov (trdni delci, NOx...).
Dejansko me za C02 dost boli k****. Bolj mi gre na živce onesnaženje v mesih, ki vzame kar nekaj let življenja. In že samo to je zame dovolj da sem za elektrifikacijo voznega parka.
Točno tako. Četudi bi EV imeli 2x večje emisije CO2 nas bodo rešili trdih delcev, NOx, benzenov, monoksida...kateri so posledica prometa z ICE vozili.
Ljudje pa smo inovativni in zato bodo inovacije izboljšale tehnologije pridobivanja surovin in inovacije bodo izboljšale sposobnost baterij. Tako EV čez npr. 10-20 let ne bodo nič težji, kot so današnji. Velik % surovin za izdelavo novih vozil in baterij se bo dobilo z recikliranjem starih vozil in baterij. Vse skupaj pa bo povzročilo padec cen novih EV, kateri bodo na takrat celo cenejši od današnjih iCE- kar je, glede na št. sestavnih delov obeh povsem logično. Končni rezultat bo torej, da bomo ob enakih cenah in enakih masah vozil imeli manj svinjarije v zraku.
PyotrNovak sporočil: 2.250
[#2773385] 08.05.19 11:56 · odgovor na: cman (#2773378)
Odgovori   +    7
Tisti ki je to zagnal, je po mojem mnenju že zmagal. Nemci bodo (so) žalujoči ostali.
Električarji se smiselni v US, kjer imajo uravnoteženo energetsko politiko.

Nekaterim v DE se že svita, toda ustaviti zeleno zver bo težko. Vprašajte našega profesorčka.

Naslovnica na Der Spielgel pove VSE.

“The Energiewende — the biggest political project since reunification — threatens to fail,” write Der Spiegel’s Frank Dohmen, Alexander Jung, Stefan Schultz, Gerald Traufetter in their a 5,700-word investigative story (the article can be read in English here).

Over the past five years alone, the Energiewende has cost Germany €32 billion ($36 billion) annually, and opposition to renewables is growing in the German countryside.

“The politicians fear citizen resistance” Der Spiegel reports. “There is hardly a wind energy project that is not fought.”

“A large part of the energy used is lost,” the reporters note of a much-hyped hydrogen gas project, “and the efficiency is below 40%... No viable business model can be developed from this.”

Between 2000 and 2019, Germany grew renewables from 7% to 35% of its electricity. And as much of Germany's renewable electricity comes from biomass, which scientists view as polluting and environmentally degrading, as from solar.

Of the 7,700 new kilometers of transmission lines needed, only 8% have been built, while large-scale electricity storage remains inefficient and expensive. “A large part of the energy used is lost,” the reporters note of a much-hyped hydrogen gas project, “and the efficiency is below 40%... No viable business model can be developed from this.”


www.forbes.com/sites...870b78ea2b


HALO Profa, KJE je komentar!!!!????

DVAINTRIDESET MILJARD letno prdnejo v zrak!! CCA 8 atomskih. Way to go DE, way to go!!!

Tole je eno zblojeno pleme, ki se mu vsake toliko časa kolektivno utrga do amena.
MaliPolde sporočil: 8
[#2773393] 08.05.19 12:45
Odgovori   +    0
usimoncic sporočil: 3.388
[#2773394] 08.05.19 12:47 · odgovor na: shevchenko (#2773381)
Odgovori   +    8
[shevchenko]
najbolj kljucno je, koliko km prevozis. ce imas pozresneza, pa prevozis samo 10k, je to precej bolje, kot ce imas varcen avto, pa naredis 100k.
Točno to! Pasivna bajta 500m2 je dosti bolj svinjska, kot nizkoenergetska 100 m2. Subvencionira pa se ...
usimoncic sporočil: 3.388
[#2773395] 08.05.19 12:51
Odgovori   +    6
Odtis izračunan na tri mesta natančno, v izračunu pa kup predpostavk, ki pod vprašaj postavljajo veljavnost prve števke.
alek14 sporočil: 10.478
[#2773398] 08.05.19 12:56 · odgovor na: Domen89 (#2773379)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: alek14 08.05.2019 12:59
[Domen89]
Ali bereva isti članek?
Dejansko je e-avto za 15% bolj čist.
Glede CO2? Ne. CO2 diesla je izmerjen na "sponki", CO2 BEV je pa ponavadi računski, kjer proponenti vedno goljufajo tako, da v izračunu polnejo avto s "povprečno" sestavo virov elektrike. BEV se pretežno ponijo ponoči, kjer obnovljivci skoraj v celoti odpadejo. BEV so na kolem in plin. Če to upoštevaš je diesel boljši brez upoštevanja CO2 pri izdelavi avta.
Dejansko me za C02 dost boli k****. Bolj mi gre na živce onesnaženje v mesih, ki vzame kar nekaj let življenja. In že samo to je zame dovolj da sem za elektrifikacijo voznega parka.
V bistvu ti ga onesnaževanje kar nekaj let da.
Takole poračunajva: natur brez onesnaževanja je življensko pričakovanje 35 let (toliko je naravna življ. doba homo sapiensa).
Z onesnaževanjem je tvoje pričakovanje preko 70 let.
Kje je tu skrajšanje?

Poteg tega pa BEV odpravijo le NOx. Vse drugo ostane ali pa je slabše. Večina prahu avtov je prah, ki ga dvigujejo gume (gledamo sodobne EUR6 avte s protiprašnimi filtri). CO2 je pri BEV slabši, če država ni Norveška, Švedska ali Francija.
jani1974 sporočil: 3.629
[#2773400] 08.05.19 12:59 · odgovor na: cman (#2773378)
Odgovori   +    1
[cman]
> [jani1974]
> Pa so ti fantje še prisebni ali se jim je že čisto zblodilo?
> Na veliko razvijajo električne avte in zaganjajo proizvodnjo 300.000 kosov na leto, hkrati pa se trudijo dokazat, da so za ku***c?

Na veliko razvijajo in zaganjajo prizovodnjo? Kdo to? VW že ne.
www.heise.de/newstic...23448.html
bc123a sporočil: 46.736
[#2773403] 08.05.19 13:07 · odgovor na: Domen89 (#2773379)
Odgovori   +    7
[Domen89]
Dejansko me za C02 dost boli k****. Bolj mi gre na živce onesnaženje v mesih, ki vzame kar nekaj let življenja. In že samo to je zame dovolj da sem za elektrifikacijo voznega parka.
Tvoj auspuh je v sostanju potem, in to sploh ni slovenska posebnost, ampak je tako vsepovsod razen na norveskem. Elektricni avti gredo skupaj samo z obseznimi investicijami v nuklearke ter seveda temu ustrezne prenosne poti.
cman sporočil: 804
[#2773412] 08.05.19 13:26 · odgovor na: jani1974 (#2773400)
Odgovori   +    0
[jani1974]
www.heise.de/newstic...23448.html
Tovarna baterij pa raste kje? Sorry tole je zame pesek v oči. Mid range model naj bi imel 62kwh baterijo, to letno pomeni 20GWh baterij.

Gigafactory 1 je trenutno na ~23GWh letno, začetek projekta pa je bil 2014...
vrac sporočil: 9.397
[#2773428] 08.05.19 13:47 · odgovor na: FIN-379669 (#2773368)
Odgovori   +    0
[]
Ko pa upoštevaš še stroške razgradnje baterij, je ogljični odtis podoben med e-vozilom in dizlašem.

No, sedaj pa naj se tekma začne, ampak ne bi se čudil, če jo bo sčasoma nekdo tretji (vodikovci?) dobil. (Kugle nimam.)
Ti si šaljivec, kakšen dokaz še potebuješ, da boš verjel? Kot da je VW pozabil, kaj predstavla pri iračunu ogljičnega odtisa razgradnja baterij.
vrac sporočil: 9.397
[#2773430] 08.05.19 13:50 · odgovor na: bc123a (#2773373)
Odgovori   +    1
[bc123a]
Tako. EOD.

Elektricni avti so modna muha. Ni receno da se ne bo prijela, bo pa povzrocala veliko glavobolov z omrezjem, ekoloska pa sploh ni.
Ti preveč verjameš genijalcem na tem forumu in kvasiš neumnosti. Mislim glede na ekologijo.
jani1974 sporočil: 3.629
[#2773433] 08.05.19 13:54 · odgovor na: cman (#2773412)
Odgovori   +    0
[cman]
> [jani1974]
> www.heise.de/newstic...23448.html

Tovarna baterij pa raste kje? Sorry tole je zame pesek v oči. Mid range model naj bi imel 62kwh baterijo, to letno pomeni 20GWh baterij.

Gigafactory 1 je trenutno na ~23GWh letno, začetek projekta pa je bil 2014...
europe.autonews.com/...eport-says
vrac sporočil: 9.397
[#2773434] 08.05.19 13:54 · odgovor na: bc123a (#2773403)
Odgovori   +    1
Kot da imetniki EV ne bodo polnili vozil na domači vtičnici in nihče ne bo imel na strehi fotovoltaike in shrajevalnika elektrike v lastni hiši.
Domen89 sporočil: 95
[#2773449] 08.05.19 14:51 · odgovor na: alek14 (#2773398)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: Domen89 08.05.2019 14:52
Glede CO2? Ne. CO2 diesla je izmerjen na "sponki", CO2 BEV je pa ponavadi računski, kjer proponenti vedno goljufajo tako, da v izračunu polnejo avto s "povprečno" sestavo virov elektrike. BEV se pretežno ponijo ponoči, kjer obnovljivci skoraj v celoti odpadejo. BEV so na kolem in plin. Če to upoštevaš je diesel boljši brez upoštevanja CO2 pri izdelavi avta.
Torej prva teza je da goljufajo. Potem apriori ne verjameš zapisanemu in trdiš "po svoje". Si bolj pameten od njih... Se pravi pri dizlu niso nič goljufali, ker so vzelo porabo 3,7l/100km, pri EV pa itak goljufajo povsod (neka tvoja povprešna sestava itd.)... Malo trhla predpostavka.

Drugo pa: trdiš da se EV polnijo ponoči. OK. Recimo da se (zavoljo debate). In da je tista energija res na fosilno gorivo. Ampak to ta razsikava ITAK UPOŠTEVA! Si sploh prebral članek?

Se pravi tvoj prvi del posta je Bullshit. Najprej ne verjameš, nato pa na podlagi napačnih predpostavk potegneš črto. Boš moral malo bolje argumentirati...



V bistvu ti ga onesnaževanje kar nekaj let da.
Takole poračunajva: natur brez onesnaževanja je življensko pričakovanje 35 let (toliko je naravna življ. doba homo sapiensa).
Z onesnaževanjem je tvoje pričakovanje preko 70 let.
Kje je tu skrajšanje?

Poteg tega pa BEV odpravijo le NOx. Vse drugo ostane ali pa je slabše. Večina prahu avtov je prah, ki ga dvigujejo gume (gledamo sodobne EUR6 avte s protiprašnimi filtri). CO2 je pri BEV slabši, če država ni Norveška, Švedska ali Francija.
Tole sploh ne bom komentiral, ker je na nivoju OŠ. Se pravi po tvoje onesnaževanje podaljšuje življensko dobo, trdni delci prihajajo iz gum in pa Janša je kriv za strelski pohod v ZDA...
Mleben sporočil: 1.065
[#2773455] 08.05.19 15:10 · odgovor na: FIN-379669 (#2773368)
Odgovori   +    2
[]
Ko pa upoštevaš še stroške razgradnje baterij, je ogljični odtis podoben med e-vozilom in dizlašem.

No, sedaj pa naj se tekma začne, ampak ne bi se čudil, če jo bo sčasoma nekdo tretji (vodikovci?) dobil. (Kugle nimam.)
Že danes Toyotini hibridi izenačijo to spodnjo mejo. Tusi sicer mislim, da vsaj bližnja prihodnost ni povsem električna, ampak kombinacija, upoštevam tudi vodik. Ali pa atomske centrale, bolj dolgoročno pa fisijske. Da ne zaidem v fantazije, ker se naftne družbe ne bodo odpovedale zaslužkom v korist kake cenejše splošno dostopnejše oblike energije in tehnologije.
alek14 sporočil: 10.478
[#2773489] 08.05.19 21:56 · odgovor na: Domen89 (#2773449)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: alek14 08.05.2019 21:58
Vsega ti ne utegnem razlagat, ampak ja večina prahu avtomobilov pride od gum, OK koles, ki se aerodimanično dvigajo v zrak.
Na cestišču so usedline od obrabe gum, zavor, cestišča, rastlinski PM in PM od izpuhov (tudi tisti od domačih kurišč). Vse to kolesa reciklirajo nazaj v zrak, če se avto zapelje preko. Zato so včasih ceste prali z vodo - če dlje ni deževalo.
V primerjavi z EUR6d dieslom, je BEV le malenkost boljši, ker pač nima nekaj malega iz izpuha. Temeljna prednost BEV je odsotnost NOx in z njim povezani sekundarni delci. Ti pa so za zdravje res pasji.

Tudi pri ostalem nisem v zmoti. Nemški povprečni letni el. mix je še vedno pretežno fosilni in tega so uporabili (ker ga je tudi prof. Sinn (IFO) v svoji predhodni študiji, ki pa sem jo prebral). Če ga ne bi, pač rezultat ne pride tako nizek.
Poraba BEV je med 20-30 kWh/100 km (upoštevaje zimsko obdobje in normalno ne-varčno vožnjo).
Poraba diesla pa je 160-180gCO2/km.
Take so realne porabe in take je treba primerjat.
bc123a sporočil: 46.736
[#2774450] 14.05.19 21:22 · odgovor na: vrac (#2773434)
Odgovori   +    0
[vrac]
Kot da imetniki EV ne bodo polnili vozil na domači vtičnici in nihče ne bo imel na strehi fotovoltaike in shrajevalnika elektrike v lastni hiši.
Kot da ti ne bi razumel da je vecina elektricnih prikljuckov v Sloveniji neprimernih za sorazmerno hitro polnjenje elektricnih avtov. Kaj sele distribucijsko omrezje, to je neprimerno ze za pocasno polnjenje.

Strani: 1