Strani: 1

anon-61428 sporočil: 4.493
[#2772880] 04.05.19 13:15
Odgovori   +    5
Ob tem sploh noben ne razmislja da je razlog prevec predvidenih vozenj ob teh starih vozilih in majhnemu stevilu potnikov. Dokler drzava časti bodo vozili prazni vlaki in nadomestni busi.
FIN-366791 sporočil: 1.267
[#2772883] 04.05.19 13:58
Odgovori   +    9
Verejtno so sredstva nemenjena za amortizacijo voznega parka namenili za plače nekaterih nepotrebnih delavcev in svetovalcev ter drage dobavitelje.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2772924] 04.05.19 20:41
Odgovori   +    4
Zaposleni na slovenskih železnicah bi najraje, če bi vsi vlaki bili na remontu in sploh ne bi prevažali potnikov, ker je to strošek, ki odžira denar za njihove plače, so tipični javnosektoraši, ki jim je pomembno le da dobijo plače in so pravzaprav najbolj podobni slovenskim zdravnikom, ki bi tudi najraje, če bi vsi bolniki čakali v stokilometrskih vrstah in bi ordinacije bile prazne, ker so bolniki le brezpotreben strošek, pomembno je le, da oni dobijo plače.
blink sporočil: 3.523
[#2772929] 05.05.19 01:00
Odgovori   +    1
Koper-Divača 6.5. ponedeljek
www.slo-zeleznice.si...ationsData

1x vlak
4x prevoz z BUS

To je lep primer odnosa SŽ do potniškega prometa, boli jih k***c. In nenazadnje, ves tovorni promet iz Luke gre nato skozi Ljubljano in kdor sanja da bi se lahko naredilo mestno železnico (na kar nakazuje precej novih železniških postajališč po Ljubljani), bo še dolgo sanjal.

Strani: 1