Strani: 1

PyotrNovak sporočil: 2.221
[#2770512] 17.04.19 23:24
Odgovori   +    37
"Na takšne izpuste so dodali še električno energijo iz nemškega omrežja in dobili izpuste ogljikovega dioksida v višini od 156 do 181 gramov na kilometer ter zapisali, da je to precej več od Mercedesovega dizla."

HAHAHAHAHAHAHHAH
Zapreš atomske elektrarne, zato moraš delat elektriko na premog in zato so električni avtomobili slabši.

Nuclear development. The country's 17 nuclear power reactors, comprising 15% of installed capacity, formerly supplied more than one-quarter of the electricity (133 TWh net in 2010). Many of the units are large (they totalled 20,339 MWe)

Zaprli so DVAJSET TISOČ MEGAVATOV; ENO ČETRTINO VSE PROIZVODNJE SO ZAPRLI ALI JO ŠE BODO.
Pa ne veš ali bi se smejal ali jokal ali oboje.

Če sem imel še kakšen dvom da se je nemcem popolnoma odtrgalo so sedaj odstranili prav vsak dvom.
FIN-379669 sporočil: 2.785
[#2770514] 17.04.19 23:38
Odgovori   +    11
Sem za disperzijo pogonov, pa naj zmaga zdrava pamet na dolgi rok. V bistvu naj tehnologije med seboj tekmujejo, potrošniki pa bomo iz tekme največ imeli. Pa naj bo kriterij zelenosti na prvem mestu.
gobim sporočil: 465
[#2770516] 18.04.19 00:17
Odgovori   +    37
Dejstvo je , da je električni avto tu izključno zaradi politike. Kljub izjemni promociji, praktično največji v zgodovini človeštva, so količinie marginalne. Razen tehnoloških in okoljskih zanesenjakov in japijev, ki bi radi izstopali, ga normalen potrošnik noče. Noče ga niti avtomobilska industrija, ampak ga hočeš nočeš, pod pritiskom politike, mora izdelovati. Pri tem pa ključnih tehnoloških prebojev pri baterijah ni na vidiku vsaj še 10 do 15 let, da o prilagoditvi električne infrastrukture niti ne govorimo. Dejstvo je, da električni avto v tem trenutku ni konkurenčen modernemu dizlu, razen, če se dizla administrativno prepove (if you can't beat them, ban them).

Če se bo narod uprl, kot se je v Franciji in še kje, bo nastala zelo zanimiva situacija. Medtem pa prodaja dizlov po nekajletnem upadu ponovno raste....
telexdell sporočil: 34
[#2770529] 18.04.19 07:12
Odgovori   +    0
Špekulacije o ogljičnem odtisu bi mogoče veljale, če bi v Nemčiji za povečano rabo električne energije zaradi elektrifikacije prometa gradili nove termoelektrarne na premog. Če pa bodo zaradi večjih potreb po elektriki povečali proizvodnjo v OVE virih potem pa je situacija povsem drugačna.
Trenutno je trg odsluženih avtomobilskih baterij še zelo majhen. Ko bo na cesti več avtomobilov bo večja tudi ponudba odsluženih baterij. S tem pa bodo postali rentabilni reciklaćni obrati, kjer bo za proizvodnjo litija, magnezija, kobalta... potrebno nekjkrat manj eneegije, kot jo potrebujejo sedaj, ko omenjeno pridobivajo iz bazičnih virov.
Bo pa vodih in metan zanimiv za pogon težjih vozil in delovnh strojev in pa seveda kot hranilnik trenutnih viškov energije.
kzupanc sporočil: 8.152
[#2770578] 18.04.19 11:01
Odgovori   +    5
Se popolnoma strinjam z vsem napisanim. Se vidi, da so strokovnjaki. Električni avto ali druga vozila so najbolj smiselna za manjše moči in za vožnjo v naseljenih območjih oz. območjih, kjer je zelo problematično lokalno onesnaženje. Za bolj splošno uporabo so smiselna le, če je primarni vir (mešanica virov) električne energije "čist".
Če so računali emisijo C02/km je to le ena plat. Lahko bi računali bolj splošno, npr. oceno evrov/km okoljske škode in škode za zdravje ljudi v celem življenjskem ciklu vozila in baterij.
premza sporočil: 1.899
[#2770588] 18.04.19 11:44
Odgovori   +    17
Tudi dejstvo, da ima večina električnih avtov maso 2-3 tone ne pomaga kaj dosti k varčnosti.

Jaz sem si električni avto predstavljal kot majhen, varčen, lahek voz, brez veliko udobja, ki ga uporabljaš za kratke mestne vožnje.

Tovarne pa razvijajo same velike luksuzne pošasti z maso okoli treh ton. Dvomim, da je to pot v energijsko varčevanje.
MF-546559 sporočil: 43
[#2770592] 18.04.19 11:56
Odgovori   +    0
To sporočilo je izbrisal avtor (18.04.2019 11:59)
comteo sporočil: 27
[#2770632] 18.04.19 13:40
Odgovori   +    2
Še ena, sicer pričakovana, fake razsikava.

Za električno energijo računajo porabo CO2 tudi pri proizvodnji in razgradnji elektrarne (premog 840 g / kWh, nuklearka 12 g / kWh, veterna 11 g/kWh enegije, fotovoltaika 42 g/1 kWh), a bencina nastane kar v benciskem tanku. Avto se pa vozi v 6. prestavi 90 km na uro? Je tak?

Samo rafinerije (po njihovih podatkih) porabi za predelavo 1 litra goriva cca 1,6 kWh energije. S to energijo se električni avto pelje cca 12 kilometrov. Z eno litro bencina se pa pelje 17 km. KDO JE TU NOR? Vložimo 12 kilometrov elektrike, da dobimo 17 kilometrov bencina???
Kje pa je čiščenje Mehiškega zaliva, naftne razsikave in vrtanja, tankerji, cisterne, črpalke, ki tudi vse skupaj porabi nekaj energije.
Po dizelgate, ADAC poročilu bo teh plačanih raziskav še veliko, da bi ja rešili nemško avto industrijo. :-(
Žalostno.

Prva škoda naftnih avtomobilov je vplin na zdravje delcev, dušikovih oksidov, ozona ter hrupa, predvsem v urbanem, naseljenem območju. Električna vozila to zelo uspešno rešujejo. CO2 ni neposredno nevaren in ni glavni razlog za prepoved dizlov.
andrejtrkov sporočil: 1
[#2772216] 28.04.19 09:25
Odgovori   +    2
čas vnosa: 27.04.19 13:50
Vsak pelje vodo na svoj mlin. Ogljicni odtis pri proizvodnji baterij je tehnološki problem, ki ga je mogoče zmanjšati, da je nemška elektrika desetkrat bolj umazana od francoske je pa stvar njihove politične odločitve: Francozi imajo skoraj 60 jedrskih elektrarn, Nemci jih pa zapirajo.

Strani: 1