Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Strani: 1
sporočil: 5.775
"Na takšne izpuste so dodali še električno energijo iz nemškega
omrežja in dobili izpuste ogljikovega dioksida v višini od 156 do
181 gramov na kilometer ter zapisali, da je to precej več od
Mercedesovega dizla."
HAHAHAHAHAHAHHAH
Zapreš atomske elektrarne, zato moraš delat elektriko na premog in zato so električni avtomobili slabši.
Nuclear development. The country's 17 nuclear power reactors, comprising 15% of installed capacity, formerly supplied more than one-quarter of the electricity (133 TWh net in 2010). Many of the units are large (they totalled 20,339 MWe)
Zaprli so DVAJSET TISOČ MEGAVATOV; ENO ČETRTINO VSE PROIZVODNJE SO ZAPRLI ALI JO ŠE BODO.
Pa ne veš ali bi se smejal ali jokal ali oboje.
Če sem imel še kakšen dvom da se je nemcem popolnoma odtrgalo so sedaj odstranili prav vsak dvom.
HAHAHAHAHAHAHHAH
Zapreš atomske elektrarne, zato moraš delat elektriko na premog in zato so električni avtomobili slabši.
Nuclear development. The country's 17 nuclear power reactors, comprising 15% of installed capacity, formerly supplied more than one-quarter of the electricity (133 TWh net in 2010). Many of the units are large (they totalled 20,339 MWe)
Zaprli so DVAJSET TISOČ MEGAVATOV; ENO ČETRTINO VSE PROIZVODNJE SO ZAPRLI ALI JO ŠE BODO.
Pa ne veš ali bi se smejal ali jokal ali oboje.
Če sem imel še kakšen dvom da se je nemcem popolnoma odtrgalo so sedaj odstranili prav vsak dvom.
sporočil: 7.961
Sem za disperzijo pogonov, pa naj zmaga zdrava pamet na dolgi rok.
V bistvu naj tehnologije med seboj tekmujejo, potrošniki pa bomo iz
tekme največ imeli. Pa naj bo kriterij zelenosti na prvem mestu.
sporočil: 583
Dejstvo je , da je električni avto tu izključno zaradi politike.
Kljub izjemni promociji, praktično največji v zgodovini človeštva,
so količinie marginalne. Razen tehnoloških in okoljskih
zanesenjakov in japijev, ki bi radi izstopali, ga normalen
potrošnik noče. Noče ga niti avtomobilska industrija, ampak ga
hočeš nočeš, pod pritiskom politike, mora izdelovati. Pri tem pa
ključnih tehnoloških prebojev pri baterijah ni na vidiku vsaj še 10
do 15 let, da o prilagoditvi električne infrastrukture niti ne
govorimo. Dejstvo je, da električni avto v tem trenutku ni
konkurenčen modernemu dizlu, razen, če se dizla administrativno
prepove (if you can't beat them, ban them).
Če se bo narod uprl, kot se je v Franciji in še kje, bo nastala zelo zanimiva situacija. Medtem pa prodaja dizlov po nekajletnem upadu ponovno raste....
Če se bo narod uprl, kot se je v Franciji in še kje, bo nastala zelo zanimiva situacija. Medtem pa prodaja dizlov po nekajletnem upadu ponovno raste....
sporočil: 293
Špekulacije o ogljičnem odtisu bi mogoče veljale, če bi v Nemčiji
za povečano rabo električne energije zaradi elektrifikacije prometa
gradili nove termoelektrarne na premog. Če pa bodo zaradi večjih
potreb po elektriki povečali proizvodnjo v OVE virih potem pa je
situacija povsem drugačna.
Trenutno je trg odsluženih avtomobilskih baterij še zelo majhen. Ko bo na cesti več avtomobilov bo večja tudi ponudba odsluženih baterij. S tem pa bodo postali rentabilni reciklaćni obrati, kjer bo za proizvodnjo litija, magnezija, kobalta... potrebno nekjkrat manj eneegije, kot jo potrebujejo sedaj, ko omenjeno pridobivajo iz bazičnih virov.
Bo pa vodih in metan zanimiv za pogon težjih vozil in delovnh strojev in pa seveda kot hranilnik trenutnih viškov energije.
Trenutno je trg odsluženih avtomobilskih baterij še zelo majhen. Ko bo na cesti več avtomobilov bo večja tudi ponudba odsluženih baterij. S tem pa bodo postali rentabilni reciklaćni obrati, kjer bo za proizvodnjo litija, magnezija, kobalta... potrebno nekjkrat manj eneegije, kot jo potrebujejo sedaj, ko omenjeno pridobivajo iz bazičnih virov.
Bo pa vodih in metan zanimiv za pogon težjih vozil in delovnh strojev in pa seveda kot hranilnik trenutnih viškov energije.
sporočil: 10.519
Se popolnoma strinjam z vsem napisanim. Se vidi, da so
strokovnjaki. Električni avto ali druga vozila so najbolj smiselna
za manjše moči in za vožnjo v naseljenih območjih oz. območjih,
kjer je zelo problematično lokalno onesnaženje. Za bolj splošno
uporabo so smiselna le, če je primarni vir (mešanica virov)
električne energije "čist".
Če so računali emisijo C02/km je to le ena plat. Lahko bi računali bolj splošno, npr. oceno evrov/km okoljske škode in škode za zdravje ljudi v celem življenjskem ciklu vozila in baterij.
Če so računali emisijo C02/km je to le ena plat. Lahko bi računali bolj splošno, npr. oceno evrov/km okoljske škode in škode za zdravje ljudi v celem življenjskem ciklu vozila in baterij.
sporočil: 4.276
Tudi dejstvo, da ima večina električnih avtov maso 2-3 tone ne
pomaga kaj dosti k varčnosti.
Jaz sem si električni avto predstavljal kot majhen, varčen, lahek voz, brez veliko udobja, ki ga uporabljaš za kratke mestne vožnje.
Tovarne pa razvijajo same velike luksuzne pošasti z maso okoli treh ton. Dvomim, da je to pot v energijsko varčevanje.
Jaz sem si električni avto predstavljal kot majhen, varčen, lahek voz, brez veliko udobja, ki ga uporabljaš za kratke mestne vožnje.
Tovarne pa razvijajo same velike luksuzne pošasti z maso okoli treh ton. Dvomim, da je to pot v energijsko varčevanje.
sporočil: 664
Še ena, sicer pričakovana, fake razsikava.
Za električno energijo računajo porabo CO2 tudi pri proizvodnji in razgradnji elektrarne (premog 840 g / kWh, nuklearka 12 g / kWh, veterna 11 g/kWh enegije, fotovoltaika 42 g/1 kWh), a bencina nastane kar v benciskem tanku. Avto se pa vozi v 6. prestavi 90 km na uro? Je tak?
Samo rafinerije (po njihovih podatkih) porabi za predelavo 1 litra goriva cca 1,6 kWh energije. S to energijo se električni avto pelje cca 12 kilometrov. Z eno litro bencina se pa pelje 17 km. KDO JE TU NOR? Vložimo 12 kilometrov elektrike, da dobimo 17 kilometrov bencina???
Kje pa je čiščenje Mehiškega zaliva, naftne razsikave in vrtanja, tankerji, cisterne, črpalke, ki tudi vse skupaj porabi nekaj energije.
Po dizelgate, ADAC poročilu bo teh plačanih raziskav še veliko, da bi ja rešili nemško avto industrijo. :-(
Žalostno.
Prva škoda naftnih avtomobilov je vplin na zdravje delcev, dušikovih oksidov, ozona ter hrupa, predvsem v urbanem, naseljenem območju. Električna vozila to zelo uspešno rešujejo. CO2 ni neposredno nevaren in ni glavni razlog za prepoved dizlov.
Za električno energijo računajo porabo CO2 tudi pri proizvodnji in razgradnji elektrarne (premog 840 g / kWh, nuklearka 12 g / kWh, veterna 11 g/kWh enegije, fotovoltaika 42 g/1 kWh), a bencina nastane kar v benciskem tanku. Avto se pa vozi v 6. prestavi 90 km na uro? Je tak?
Samo rafinerije (po njihovih podatkih) porabi za predelavo 1 litra goriva cca 1,6 kWh energije. S to energijo se električni avto pelje cca 12 kilometrov. Z eno litro bencina se pa pelje 17 km. KDO JE TU NOR? Vložimo 12 kilometrov elektrike, da dobimo 17 kilometrov bencina???
Kje pa je čiščenje Mehiškega zaliva, naftne razsikave in vrtanja, tankerji, cisterne, črpalke, ki tudi vse skupaj porabi nekaj energije.
Po dizelgate, ADAC poročilu bo teh plačanih raziskav še veliko, da bi ja rešili nemško avto industrijo. :-(
Žalostno.
Prva škoda naftnih avtomobilov je vplin na zdravje delcev, dušikovih oksidov, ozona ter hrupa, predvsem v urbanem, naseljenem območju. Električna vozila to zelo uspešno rešujejo. CO2 ni neposredno nevaren in ni glavni razlog za prepoved dizlov.
sporočil: 1
čas vnosa: 27.04.19 13:50
Vsak pelje vodo na svoj mlin. Ogljicni odtis pri proizvodnji
baterij je tehnološki problem, ki ga je mogoče zmanjšati, da je
nemška elektrika desetkrat bolj umazana od francoske je pa stvar
njihove politične odločitve: Francozi imajo skoraj 60 jedrskih
elektrarn, Nemci jih pa zapirajo.
Strani: 1