Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.909
[#2770458] 17.04.19 17:11
Odgovori   +    9
Zanimivo bi bilo vedeti, koliko tle vpliva slabše stanje v denarnicah potrošnikov (npr. Italija) in koliko njih taktiziranje pred nakupom novega vozila, ki bo hibrid ali eletrikaš... vendar za ceno, bolj dosegljivo njihovi (naši) denarnici.

(Če avtoindustrija še ne bo pocenila e-vozil, pa bomo lastniki vozil še malo počakali in vozili stare dizle... preden preidemo na dražja e-vozila.)
dz1975 sporočil: 2.264
[#2770488] 17.04.19 20:32
Odgovori   +    3
Koristen podatek bi bila tudi povprečna vrednost novega vozila...
shevchenko sporočil: 21.898
[#2770521] 18.04.19 05:33 · odgovor na: dz1975 (#2770488)
Odgovori   +    5
[dz1975]
Koristen podatek bi bila tudi povprečna vrednost novega vozila...
Se strinjam. Ampak pozabi na to, tega ne bo, ker bi folku dalo misliti o inflaciji. Namesto tega bodo objavljali članke v stilu: tudi nizka inflacija je lahko problem! Sic! Padec prodaje za par odstotkov je po prejšnji rasti popolnoma pričakovan. Seveda ne za ideologijo, ki predpostavlja neskončno gospodarsko rast.
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2770531] 18.04.19 07:40 · odgovor na: FIN-379669 (#2770458)
Odgovori   +    5
[]
Zanimivo bi bilo vedeti, koliko tle vpliva slabše stanje v denarnicah potrošnikov (npr. Italija) in koliko njih taktiziranje pred nakupom novega vozila, ki bo hibrid ali eletrikaš... vendar za ceno, bolj dosegljivo njihovi (naši) denarnici.

(Če avtoindustrija še ne bo pocenila e-vozil, pa bomo lastniki vozil še malo počakali in vozili stare dizle... preden preidemo na dražja e-vozila.)
Tudi avtomobilski posel je podvržen ciklom in pravzaprav sedaj prihaja čas nihaja navzdol. Nekaj zaradi ohlajanja gospodarstva na splošno, nekaj zaradi Nemških grehov in njihovega ustvarjanja novega za naprej, ko so obstali s spuščenimi hlačami in se odpovedujejo dizlom (ne povsem), nimajo pa razvitih motorjev ki bi jih nadomestili, razvoj pa traja in čista elektrika še precej časa ne bo večinska, nekaj zaradi zakonskih zahtev o čistosti izpuhov, ki prihajajo, nekaj pa zato, ker se vsi mediji tako radi pretežno ukvarjajo z električnimi in ekstravagantnimi modeli, a večino prodaje še vedno predstavljajo in še nekaj časa bodo tisti cenejši vsakodnevni avtomobili, ki si jih večina lahko privošči ali jih dejansko potrebuje. Tu pa so se cene dvignile, na žalost se pri nas prodaja največ Nemcev in njihovih derivatov, čeprav svet ima dovolj ustrezne ponudbe in ker se je v zadnjih letih ta večinski segment že obnovil. Kriza je bolj pri proizvajalcih kot pri uporabnikih.
anon-266193 sporočil: 15
[#2770556] 18.04.19 09:48 · odgovor na: anon-93129 (#2770531)
Odgovori   +    13
Ja, pa morda gre še malce na račun tega, da se bodo počasi tudi tisti, ki se še tako zelo pustijo manipulirati z nasilnimi marketinškimi pristopi, naveličali dirke za menjavanjem teh hitro minljivih in pokvarljivih svetlečih se zmazkov z vse manj pametne vsebine na vsakih nekaj let.

Sam osebno sem že leta vpet v prodajo in servisiranje avtomobilov in hočeš nočeš je treba priznati, da se ekonomija začenja hudo poznati skozi varčevanje z materiali in posledično s kakovostjo/trajnostjo teh izdelkov.

Kupec danes tako dobi kup zloščene in lepo pobarvane, že nekajkrat reciklirane plastike, z vse manj pametne vsebine. Vse premalo pa se ljudje zavedajo, da kitajska tablica, ki je nadomestila nekaj gumbov v kabini in hkrati na zabaven način prikazuje praktično vse, kar si uporabnik želi, pač ne more nadomestiti starega dobrega kosa železne šine pod njihovimi zadnjimi platmi. Pač malce karikiram, ampak ni daleč od resnice to, kar sem zapisal.


LP
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2770875] 19.04.19 14:26 · odgovor na: dz1975 (#2770488)
Odgovori   +    0
[dz1975]
Koristen podatek bi bila tudi povprečna vrednost novega vozila...
Vrednost ali cena?

Strani: 1