Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Ustavno sodišče bo zahtevo za presojo proračunskih dokumentov obravnavalo absolutno prednostno
Strani: 1
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 16.04.2019 18:55
Glede na to, da se v letošnjem letu obetajo nova javnosektorska
zvišanja plač tudi ustavnim sodnikom bodo sodniki ugotovili, da
tako lepega javnosektorsko zapravljivega proračuna še nismo imeli
in ga je škoda vladi kvariti načrte. Za koliko so se oz. se bodo v
letošnjem letu zvišale plače ustavnim sodnikom? Za koliko plačnih
razredov so že napredovali oz. bodo do konca leta še napredovali?
sporočil: 3.316
čas vnosa: 16.04.19 18:59
[FIN-311684]fsi u.sodniki se lahko *erjejo na svojo haljo, če delajo v prid določenim politikom...
Glede na to, da se v letošnjem letu obetajo nova javnosektorska zvišanja plač tudi ustavnim sodnikom bodo sodniki ugotovili, da tako lepega javnosektorsko zapravljivega proračuna še nismo imeli in ga je škoda kvariti. Za koliko so se oz. se bodo v letošnjem letu zvišale plače ustavnim sodnikom? Za koliko plačnih razredov so že napredovali oz. bodo do konca leta še napredovali?
đabe je on DDDDDR, ČE MORA DELATI po navodilih..."vodji"
*urc pa tak ustvni sodnik in ustava...ki ima zopet DVOJNA merila za izbrance...
naj sprejmejo še za same sebe da so neustavni se razpustijo in podelijo neomejeni mandat velikemu voditelju-tako imenovanemu"voditelju" takoimenovane "opozicije"....
če so lahk doloćil, da je "NEDOLŽEN" potem ga lahko z lakoto postavijo za NADpredsedika VSEGA
živela partija SđS
sporočil: 30.415
Zanimiva sta 1. in 2. odstavek 148. člena Ustave:
"Vsi prejemki in izdatki za financiranje javne porabe morajo biti zajeti v proračunih države.
Prihodki in izdatki proračunov države morajo biti srednjeročno uravnoteženi brez zadolževanja, ali pa morajo prihodki presegati izdatke. Od tega načela se lahko začasno odstopi samo v izjemnih okoliščinah za državo"
Kultura zagotovo sodi v javno porabo in kako naj se financira iz javnih investicij v nekakšnem odstotku vrednosti projekta? Kako se bo opravičil morebitni kulturni evro? Kako se bodo upravičili razni želeni izvenproračunski predlagani centi za to ali ono? Še enkrat, v Ustavi piše "Vsi prejemki in izdatki za financiranje javne porabe morajo biti zajeti v proračunih države", še enkrat VSI PREJEMKI...
"Vsi prejemki in izdatki za financiranje javne porabe morajo biti zajeti v proračunih države.
Prihodki in izdatki proračunov države morajo biti srednjeročno uravnoteženi brez zadolževanja, ali pa morajo prihodki presegati izdatke. Od tega načela se lahko začasno odstopi samo v izjemnih okoliščinah za državo"
Kultura zagotovo sodi v javno porabo in kako naj se financira iz javnih investicij v nekakšnem odstotku vrednosti projekta? Kako se bo opravičil morebitni kulturni evro? Kako se bodo upravičili razni želeni izvenproračunski predlagani centi za to ali ono? Še enkrat, v Ustavi piše "Vsi prejemki in izdatki za financiranje javne porabe morajo biti zajeti v proračunih države", še enkrat VSI PREJEMKI...
sporočil: 11.404
V malokateri državi imajo ustavni sodniki jajca, da odločijo proti
vladi. Praksa v Sloveniji kaže, da so slovenski ustavni sodniki med
tistimi bolj bojazljivimi. Pravzaprav je bilo edino pogumno
stališče US takrat ko so ustanovili občino Ankaran. Pa še to je
bila verjetno želja oblasti, ker ni prenašala Popovića. Če bi imelo
US jajca, bi recimo samo določilo, da se financiranje šol izenači.
Ali pa to, da gredo slovenski pacienti tudi k zdravnikom
zasebnikom, pa jim je ZZZS dolžan povrniti znesek v višni, kot jo
za te storitve namenja javnim ustanovam. Tudi vemo, da je US
popolnoma odpovedalo pri vprašanju Izbrisanih. Verjetno bo podobno
tudi pri podrejenih obveznicah.
sporočil: 5.775
Si ti mogoce pozabil na : "Ako se drukcije ne naredi"
Vedno bolj smo spet tam. Se par let pa bodo ovce nazaj v Socializemu 2.0
Ti se v Slo pozivas na PRAVNO drzavo. HAHAHAHAHAHA
Prasaj malo Carapana kako to gre, pa Pitbula, pa etc etc etc neobsojenih zaradi "izlocenih" dokazov.
NAIVCINA.
Vedno bolj smo spet tam. Se par let pa bodo ovce nazaj v Socializemu 2.0
Ti se v Slo pozivas na PRAVNO drzavo. HAHAHAHAHAHA
Prasaj malo Carapana kako to gre, pa Pitbula, pa etc etc etc neobsojenih zaradi "izlocenih" dokazov.
NAIVCINA.
sporočil: 72
1.Najprej je Republika Slovenija leta 2013 s kriminalno
neverodostojnostjo in mafijsko krajo premoženja domačih malih
delničarjev in obvezničarjev uničila domači finančni trg.
2.Nato smo se ekstremno zadolžili za dokapitalizacijo bank in jih »rešene« za bagatelo »prodali« verjetno istim tujcem, ki so nam prej po visokih obrestnih merah posodili denar za »reševanje« tako rekoč že njihovih bank.
3.Pod samoprisilo nepotrebnih zavez smo istočasno razprodajali državna podjetja, vključno z letališčem.
4.V ustavo smo -pod prisilo -zapisali zlato fiskalno pravilo.
5.Banko Slovenije smo dovolili vključiti v ECB oz Eurosistem skupaj z njeno bančno aktivo, ki ni več v lasti RS.
Zaradi naštetih zgrešenih aktivnosti slovenskih politikov in političnih strank bo usoda Slovenije, kot samostojne države v kratkem pred izjemno preizkušnjo. Monetarni vzvod v rokah ECB ji že danes ni dosegljiv. Damokljev meč je EK, ki so ji malo mar fiskalne težave obrobne žepne EU državice, ki si je z zapisom zlatega fiskalnega pravila v ustavo sama izkopala politični grob. Ko se ciklično zmanjšajo prilivi od davkov, pade zaposlenost in se povišajo socialni transferji, vlada nima nobenega orodja ali vira premoženja za blažitev krize in zagona gospodarskega cikla, razen...... ozemlja RS.
Z ozemljem na katerem leži Slovenija in njenimi pripadniki je EU vedno barantala in si jih podajala sem ter tja. V krizi, ko vlada zaradi zgoraj opisanih razmerij ne bo imela nobenega orodja več, bo morala pristati na kakršnekoli pogoje Bruslja poslane preko EK in ECB. Direktiva, kako bi se Slovenci lahko odpovedali npr. delu Primorske v korist Italije, zaradi pomiritve strasti na EU parketu, bo tako v Sloveniji pričakovana. Večina politike bo lobirala, da se taka odločitev sprejme. Za Slovence in njihovo samostojno Slovenijo popolnoma nesprejemljivo!
Ustavno sodišče po dosedanji praksi ne sodi v korist Slovencev in Slovenije ampak v korist kapitala (beri močnejšega), ki ga na naših tleh zastopata EK in ECB. Zagotovo bodo tokrat o ustavni kršitvi zlatega fiskalnega pravila ustavni sodniki res odločali absolutno prednostno in ne tako, kot leta 2013, ko so za absolutno prednostno obravnavo ZBAN 1l potrebovali 3 leta ter z zavlačevanjem na vse mogoče načine omogočili tujcem dovršiti akt oškodovanja Slovenije.
Tako, kot je bilo za Slovenijo in Slovence pogubno zavlačevanje in odločanje Ustavnega sodišča od let 2013-2018, tako bo pogubno njegovo dosledno in absolutno prednostno odločanje o kršitvi fiskalnega pravila in njegova predvidljiva in pričakovana razsodba.
Ustavno sodišče in ustavni sodniki so tisti, ki bodo na pogrebu Slovenije cingljali z navčkom.
2.Nato smo se ekstremno zadolžili za dokapitalizacijo bank in jih »rešene« za bagatelo »prodali« verjetno istim tujcem, ki so nam prej po visokih obrestnih merah posodili denar za »reševanje« tako rekoč že njihovih bank.
3.Pod samoprisilo nepotrebnih zavez smo istočasno razprodajali državna podjetja, vključno z letališčem.
4.V ustavo smo -pod prisilo -zapisali zlato fiskalno pravilo.
5.Banko Slovenije smo dovolili vključiti v ECB oz Eurosistem skupaj z njeno bančno aktivo, ki ni več v lasti RS.
Zaradi naštetih zgrešenih aktivnosti slovenskih politikov in političnih strank bo usoda Slovenije, kot samostojne države v kratkem pred izjemno preizkušnjo. Monetarni vzvod v rokah ECB ji že danes ni dosegljiv. Damokljev meč je EK, ki so ji malo mar fiskalne težave obrobne žepne EU državice, ki si je z zapisom zlatega fiskalnega pravila v ustavo sama izkopala politični grob. Ko se ciklično zmanjšajo prilivi od davkov, pade zaposlenost in se povišajo socialni transferji, vlada nima nobenega orodja ali vira premoženja za blažitev krize in zagona gospodarskega cikla, razen...... ozemlja RS.
Z ozemljem na katerem leži Slovenija in njenimi pripadniki je EU vedno barantala in si jih podajala sem ter tja. V krizi, ko vlada zaradi zgoraj opisanih razmerij ne bo imela nobenega orodja več, bo morala pristati na kakršnekoli pogoje Bruslja poslane preko EK in ECB. Direktiva, kako bi se Slovenci lahko odpovedali npr. delu Primorske v korist Italije, zaradi pomiritve strasti na EU parketu, bo tako v Sloveniji pričakovana. Večina politike bo lobirala, da se taka odločitev sprejme. Za Slovence in njihovo samostojno Slovenijo popolnoma nesprejemljivo!
Ustavno sodišče po dosedanji praksi ne sodi v korist Slovencev in Slovenije ampak v korist kapitala (beri močnejšega), ki ga na naših tleh zastopata EK in ECB. Zagotovo bodo tokrat o ustavni kršitvi zlatega fiskalnega pravila ustavni sodniki res odločali absolutno prednostno in ne tako, kot leta 2013, ko so za absolutno prednostno obravnavo ZBAN 1l potrebovali 3 leta ter z zavlačevanjem na vse mogoče načine omogočili tujcem dovršiti akt oškodovanja Slovenije.
Tako, kot je bilo za Slovenijo in Slovence pogubno zavlačevanje in odločanje Ustavnega sodišča od let 2013-2018, tako bo pogubno njegovo dosledno in absolutno prednostno odločanje o kršitvi fiskalnega pravila in njegova predvidljiva in pričakovana razsodba.
Ustavno sodišče in ustavni sodniki so tisti, ki bodo na pogrebu Slovenije cingljali z navčkom.
sporočil: 4.311
[FIN-311684]Če se država srednejročno ne sme zadolževat in mora biti bilanca uravnotežena smo pred veliko dilemo.
Zanimiva sta 1. in 2. odstavek 148. člena Ustave:
"Vsi prejemki in izdatki za financiranje javne porabe morajo biti zajeti v proračunih države.
Prihodki in izdatki proračunov države morajo biti srednjeročno uravnoteženi brez zadolževanja, ali pa morajo prihodki presegati izdatke. Od tega načela se lahko začasno odstopi samo v izjemnih okoliščinah za državo"
1. kaj je srednejročno?
2. bilanca mora biti srednjeročno uravnotežena, če gledamo za 2 leti nazaj ima proračun presežek, napoveduje se plus v 3. letu. Če je to srednjeročno, potem US nima več kaj razpravljat, če pa 3 leta niso srednjeročno obdobje potem glej naslednjo točko
2. če se država ne sme zadolžiti, ne more poplačati obveznosti v 1. in deloma 2. četrtletju (reda 75% vseh poplačil) in torej mora država bankrotirati, ker ne sme zaprositi niti mednarodne finančne institucije za pomoč (zadolžitev). Seveda se lahko uporabi "ako se drukčije ne naređi". Vprašanje je samo kdo je ta ki izda takšno "naređenje". Toda potem tudi odpade predpostavka pod 2.....
Zaradi takšne ustave, nas bo še bolela glava, včasih se pač država mora zadolžiti. Še nobena ni rešila krize z varčevanjem!
PS.: vse nakladanje o strukturnem primakljaju pa nima neke realne podlage, napovedi so daleko preveč nenatančne in se jih lahko poljubno (v skladu s političnimi nameni) interpretira.
sporočil: 30.415
[MarijanMacek]Velja tudi nasprotno, da bo varčna in proračunsko odgovorna država, kjer odhodki niso odvisni od potreb šestih koalicijskih strank, težje padla v krizo oz. bo lažje izplavala iz krize. Pred krizo leta 2008 je naš javni dolg bil 8. milijard, danes je 32. milijard in bi nam verjetno bilo lažje, če bi tudi danes bili na ravni dolga iz leta 2008.
> [FIN-311684]
> Zanimiva sta 1. in 2. odstavek 148. člena Ustave:
>
> "Vsi prejemki in izdatki za financiranje javne porabe morajo biti zajeti v proračunih države.
>
Zaradi takšne ustave, nas bo še bolela glava, včasih se pač država mora zadolžiti. Še nobena ni rešila krize z varčevanjem!
sporočil: 4.311
[FIN-311684]Vse je res, bilo bi laže, če bi pa imeli že v usrtavo zapisane famozne člene in bi se jih nekdo držal kot pijanec plota bi bankrotirali, saj ne bi smeli dobiti dodatnoih kreditov kot naprimer Grčija!
> [MarijanMacek]
> > [FIN-311684]
> > Zanimiva sta 1. in 2. odstavek 148. člena Ustave:
> >
> > "Vsi prejemki in izdatki za financiranje javne porabe morajo biti zajeti v proračunih države.
> >
> Zaradi takšne ustave, nas bo še bolela glava, včasih se pač država mora zadolžiti. Še nobena ni rešila krize z varčevanjem!
Velja tudi nasprotno, da bo varčna in proračunsko odgovorna država, kjer odhodki niso odvisni od potreb šestih koalicijskih strank, težje padla v krizo oz. bo lažje izplavala iz krize. Pred krizo leta 2008 je naš javni dolg bil 8. milijard, danes je 32. milijard in bi nam verjetno bilo lažje, če bi tudi danes bili na ravni dolga iz leta 2008.
sporočil: 30.415
[MarijanMacek]Kar se tiče zadolževanja države sem ultrakonzevativec in bi z Ustavo omejil državo, ki bi se smela zadolževati le za investicije v infrastrukturo, zadolževanje za izplačevanje plač v javnem sektorju ali izplačevanje pokojnin bi bilo že v Ustavi okvalificirano kot finančni zločin zoper državo in zloraba medgeneracijske solidarnosti.
> [FIN-311684]
> > [MarijanMacek]
> > > [FIN-311684]
> > > Zanimiva sta 1. in 2. odstavek 148. člena Ustave:
> > >
> > > "Vsi prejemki in izdatki za financiranje javne porabe morajo biti zajeti v proračunih države.
> > >
> > Zaradi takšne ustave, nas bo še bolela glava, včasih se pač država mora zadolžiti. Še nobena ni rešila krize z varčevanjem!
>
> Velja tudi nasprotno, da bo varčna in proračunsko odgovorna država, kjer odhodki niso odvisni od potreb šestih koalicijskih strank, težje padla v krizo oz. bo lažje izplavala iz krize. Pred krizo leta 2008 je naš javni dolg bil 8. milijard, danes je 32. milijard in bi nam verjetno bilo lažje, če bi tudi danes bili na ravni dolga iz leta 2008.
Vse je res, bilo bi laže, če bi pa imeli že v usrtavo zapisane famozne člene in bi se jih nekdo držal kot pijanec plota bi bankrotirali, saj ne bi smeli dobiti dodatnoih kreditov kot naprimer Grčija!
sporočil: 30.415
[borj]Poglej kaj slovenski zgodovinar misli o nastanku slovenske nacije www.jutarnji.hr/glob...i/8752103/
Ponovno se oglašam, ker sem zaveden Slovenec in čutim, da gre tokrat za obstoj države Slovenije, ki je produkt skoraj 1000 letnih želja in hrepenenj naših prednikov. Pravkar jo vehementno pospešeno uničujemo.
Strani: 1