7 ur
Najbolj brani članki danes
8 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
9 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
10 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
11 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
11 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
11 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
12 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
12 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
13 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
13 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
13 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
14 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
14 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
15 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
15 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
15 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
16 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
16 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
16 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek »Pomembne so počasne e-polnilnice, ne hitre«

Strani: 1

jurijjurij sporočil: 4.944
[#2770057] 16.04.19 10:07
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: jurijjurij 16.04.2019 10:07
Počasne polnilnice bodo rešile 95 odstotkov težav. Hitre in drage polnilnice so za rezervo in za dober občutek. Uporabljajo se zelo malo in ta trenutek ni nobene ekonomske logike za njihovo uporabo. Hitre polnilnice ne bodo toliko vplivale na razvoj elektromobilnosti, kot se misli danes.«
Dober dan vsem zelenim prvoborcem.

PS.
Počasne polnilnice pač polnijo počasi, kar pomeni ...
bc123a sporočil: 48.253
[#2770058] 16.04.19 10:08
Odgovori   +    5
Dokler je uporabnikov elektricnih avtov samo toliko, kot je pocasnih polnilnic seveda ni potrebe po hitrih. Ko pa ne bodo mogli VSI elektricarji parkirati cel dan ob pocasnih parkirnih mestih bo pa zelo pomembno, da lahko avto napolnis na poti iz sluzbe domov...
shevchenko sporočil: 21.898
[#2770074] 16.04.19 10:31
Odgovori   +    8
vse vam bo crknilo ob masovni uporabi.

ampak takrat bodo evrcki od postavitve polnilnic ze na varnem.

aleluja!
pobalin sporočil: 14.456
[#2770108] 16.04.19 12:17
Odgovori   +    9
Leta 2017 je bilo 340 polnjenj v vsem letu, letos 2.150. Zasedenost je 12 minut na dan.
Letos kot prvih 3,5 meseca 2019 ali letos kot lani, 2018?
Zasedenost letos/lani/v paleolitiku...?
povedal direktor podjetja Implera Teo Bunta
Naj ugibam: ima v ponudbi samo počasne polnilnice? Ata gugel: ja, mož putuje Mojom Deželom ter promovira in prodaja svoje firme robo.
elevat.eu/
Predlani še skromno in z izgubo, v zadnjem času pa celo z blokadami računa.
www.stop-neplacniki....ozila-doo/

Vsak berač svojo malho hvali in vsaka taka samohvala je dobra za en člančič v promoglasni prilogi/portalu. Ne vem pa, če je taka prav dobra za prepričljivo promocijo. Če čisto resno ponudbo s pomočjo hitropoteznega žurnalizma, ker takšen pač je v tem lajfu, predstaviš kot prodajalec kačjega olja, tvoja roba pač izgleda kot kačje olje.
comteo sporočil: 664
[#2770181] 16.04.19 14:32
Odgovori   +    0
Napak v tekstu....Leta 2016 (začetek leta) je bilo registriranih 501 električnih avtomobilov (začetek leta 2016 pa 346 vozil). Trenutno jih je več kot 2150..... Polnjenj je seveda bilo več. V letu 2017 je bilo skupaj 8.945 polnjenj, a v letu 2018 je bilo 10.656. Letos do 15.3. pa 2.353 polnjenja. Zanimivo je, da z veliko rastjo števila vozil, število polnjenj ne raste temu primerno.
kzupanc sporočil: 10.519
[#2770338] 17.04.19 08:18
Odgovori   +    1
Se strinjam. Za normalne (s tenutnega vidika smiselne) potrebe so dovolj baterije okoli 30 kWh. To se preko noči napolni lahko doma in med službo na parkirišču prek normalnih priključkov. Res smiselen električni prevoz je v mestih in okolici za krajše razdalje (recimo do 100 km v obe smeri). Za večje in močnejše avtomobile je odlična rešitev priključni hibrid. Seveda bodo tudi močnejši avtomobili električni, ampak še dolgo ne bo to prevladujoče v tem razredu.

Strani: 1