Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Škoda, ki se je znebila Volkswagnovega povodca

Strani: 1

hijena1 sporočil: 1.214
[#2770026] 16.04.19 09:13
Odgovori   +    2
problem rapida je bil, da če si ga samo malo opremil, je postal hudo drag glede na dejstvo, da je bil mišljen bolj kot ljudsko vozilo. in manjkal mu je en normalen bencinski motor z vsaj litrom in pol prostornine, 110KM, pa brez turbo navlake. tako si bil pa prisiljen kupit smrDIJa, ki pa ni za po mestu sploh!
igor1976 sporočil: 482
[#2770047] 16.04.19 09:42
Odgovori   +    1
Kako to, da ima še vedno klasično ročno zavoro?
notomi sporočil: 768
[#2770502] 17.04.19 21:34
Odgovori   +    0
Izgleda poceni plastika v notranjosti, ročna zavora izpred 20 let, enako tudi VW T-cross! Neverjetno za današnji čas, razen pri kakem klasičnem terencu! Vse armature škod in VW so enake. Ti avti nimajo čara, so samo delovna vozila, ne slaba, da ne bo pomote, ampak forma ne potegne...na žalost!
shevchenko sporočil: 21.898
[#2770524] 18.04.19 06:02
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: shevchenko 18.04.2019 06:02
Ehehe, dva jurja pa je dražji. To je podražitev za več kot deset odstotkov. Pa še problem s prenizko inflacijo imamo, baje.

»Ne želimo, da scalo omenjate kot tekmico golfu,« je priznal eden od inženirjev.

Klasika. Ne verjemi ničemur, dokler ni uradno zanikano
gensi sporočil: 459
[#2773923] 11.05.19 11:49
Odgovori   +    1
Zakaj omenjate Golfa?
Zakaj ne poveste, da je avto narejen na Polo-vi osnovi.
Scala je le razvlečen Polo. Cena pa (pre)napihnjena.

Naloga novinarjev je, da so objektivni, mar ne?

Strani: 1