Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Škoda, ki se je znebila Volkswagnovega povodca
Strani: 1
sporočil: 1.214
problem rapida je bil, da če si ga samo malo opremil, je postal
hudo drag glede na dejstvo, da je bil mišljen bolj kot ljudsko
vozilo. in manjkal mu je en normalen bencinski motor z vsaj litrom
in pol prostornine, 110KM, pa brez turbo navlake. tako si bil pa
prisiljen kupit smrDIJa, ki pa ni za po mestu sploh!
sporočil: 768
Izgleda poceni plastika v notranjosti, ročna zavora izpred 20 let,
enako tudi VW T-cross! Neverjetno za današnji čas, razen pri kakem
klasičnem terencu! Vse armature škod in VW so enake. Ti avti nimajo
čara, so samo delovna vozila, ne slaba, da ne bo pomote, ampak
forma ne potegne...na žalost!
sporočil: 21.898
Zadnja sprememba: shevchenko 18.04.2019 06:02
Ehehe, dva jurja pa je dražji. To je podražitev za več kot deset
odstotkov. Pa še problem s prenizko inflacijo imamo, baje.»Ne želimo, da scalo omenjate kot tekmico golfu,« je priznal eden od inženirjev.
Klasika. Ne verjemi ničemur, dokler ni uradno zanikano
sporočil: 459
Zakaj omenjate Golfa?
Zakaj ne poveste, da je avto narejen na Polo-vi osnovi.
Scala je le razvlečen Polo. Cena pa (pre)napihnjena.
Naloga novinarjev je, da so objektivni, mar ne?
Zakaj ne poveste, da je avto narejen na Polo-vi osnovi.
Scala je le razvlečen Polo. Cena pa (pre)napihnjena.
Naloga novinarjev je, da so objektivni, mar ne?
Strani: 1