Strani: 1

gobim sporočil: 583
[#2765673] 23.03.19 04:56
Odgovori   +    14
Alternativa je fuzija, ampak te ni še nikjer na obzorju. Vse ostalo (fotovoltaika, veter,..) je žal samo komplementarna rešitev, ki zaenkrat še ne more nadomestiti ogljikovodikov.Žal.

Ogljikova vez pač vsebuje bistveno več energije kot kakršnakoli baterija. Gostota energije trenutnih najboljših baterij za večkratno polnjenje (Li-ion) je okoli 300Wh/kg, teoretične meje so okoli 1000Wh/kg, od kg bencina pa trenutno lahko dobimo 3.500 Wh/kg. Več kot 10x več. Se čudite potem, da moderni električni avtomobili (tak , ki je vreden svojega imena) tehtajo po 2,5 tone? Pa smo včasih, še ne dolgo nazaj rekli,da vsakih 100 kg prihranka pri teži avtomobila pomeni pol litra prihranka goriva...

Zakaj je Nemčija proti? Ker ji Energiewende povzroča neznozne stroške, ki jih populacija, ki mora prenašati 2 do 3x večje stroške elektrike kot normalno, komaj še nekako prenaša, industrija pa ne već. Še manj to velja za vzhodno Evropo, ki je, še posebej Poljska, popolnoma odvisna od ogljikovodikov. Kopirati Nemčijo za njih pomeni gospodarski samomor.

Macron se lahko šopiri dollgoročno okoli leta 2050, saj po pojavu Gillets jeune (ki so se pojavili kot odgovor na podražitev dizla) nima nikakršne možnosti (če noče doživeti usodo Marie Antoniette), da bi kratkoročno uvedel še kakšen ukrep, ki bi zaradi podnebja udaril državljane po žepu. Spomnimo se, Gillets jeune so se pojavili tudi v Nemčiji, Nizozemski, Danski, Bolgariji,...samo tisk ni prav dosti pisal o tem. Pred kratkim je Nemška CDU, po protestih v v Stuttgartu opozorila pred prehitro obremenitvijo ljudi z nadalnjimi okoljskimi ukrepi....

to počnemo zaradi okolja? Zanimivo kaj soustanovitelj Greenpeaca Patrick Moore pravi o tem:

Greenpeace co-founder had harsh words for the modern environmental movement, calling global warming “the greatest scam in history” and denouncing the use of “fear and guilt” to push the message.
“The climate catastrophe is strictly a fear campaign – well, fear and guilt,”

This abomination that is occurring today in the climate issue is the biggest threat to the enlightenment that has occurred since Galileo.

“Nothing else comes close,” Moore insisted, likening the contemporary environmental movement to “a toxic mix of ideology, of politics and religion.”
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2765683] 23.03.19 08:05 · odgovor na: gobim (#2765673)
Odgovori   +    1
[gobim]

Macron se lahko šopiri dollgoročno okoli leta 2050, saj po pojavu Gillets jeune (ki so se pojavili kot odgovor na podražitev dizla) nima nikakršne možnosti (če noče doživeti usodo Marie Antoniette), da bi kratkoročno uvedel še kakšen ukrep, ki bi zaradi podnebja udaril državljane po žepu...
Če bodo že uvedene nove »zelene« dajatve rumeni jopiči zahtevajo, da se z zbranim denarjem zagotovi brezplačen javni prevoz po francoskih mestih. Davek mora biti namenski, ne pa še en vir za polnjenje proračuna.
0513ANITO sporočil: 10.795
[#2765690] 23.03.19 08:39 · odgovor na: gobim (#2765673)
Odgovori   +    3
[gobim]
Alternativa je fuzija, ampak te ni še nikjer na obzorju. Vse ostalo (fotovoltaika, veter,..) je žal samo komplementarna rešitev, ki zaenkrat še ne more nadomestiti ogljikovodikov.Žal.

Ogljikova vez pač vsebuje bistveno več energije kot kakršnakoli baterija. Gostota energije trenutnih najboljših baterij za večkratno polnjenje (Li-ion) je okoli 300Wh/kg, teoretične meje so okoli 1000Wh/kg, od kg bencina pa trenutno lahko dobimo 3.500 Wh/kg. Več kot 10x več. Se čudite potem, da moderni električni avtomobili (tak , ki je vreden svojega imena) tehtajo po 2,5 tone? Pa smo včasih, še ne dolgo nazaj rekli,da vsakih 100 kg prihranka pri teži avtomobila pomeni pol litra prihranka goriva...

Zakaj je Nemčija proti? Ker ji Energiewende povzroča neznozne stroške, ki jih populacija, ki mora prenašati 2 do 3x večje stroške elektrike kot normalno, komaj še nekako prenaša, industrija pa ne već. Še manj to velja za vzhodno Evropo, ki je, še posebej Poljska, popolnoma odvisna od ogljikovodikov. Kopirati Nemčijo za njih pomeni gospodarski samomor.

Macron se lahko šopiri dollgoročno okoli leta 2050, saj po pojavu Gillets jeune (ki so se pojavili kot odgovor na podražitev dizla) nima nikakršne možnosti (če noče doživeti usodo Marie Antoniette), da bi kratkoročno uvedel še kakšen ukrep, ki bi zaradi podnebja udaril državljane po žepu. Spomnimo se, Gillets jeune so se pojavili tudi v Nemčiji, Nizozemski, Danski, Bolgariji,...samo tisk ni prav dosti pisal o tem. Pred kratkim je Nemška CDU, po protestih v v Stuttgartu opozorila pred prehitro obremenitvijo ljudi z nadalnjimi okoljskimi ukrepi....

to počnemo zaradi okolja? Zanimivo kaj soustanovitelj Greenpeaca Patrick Moore pravi o tem:

Greenpeace co-founder had harsh words for the modern environmental movement, calling global warming “the greatest scam in history” and denouncing the use of “fear and guilt” to push the message.
“The climate catastrophe is strictly a fear campaign – well, fear and guilt,”

This abomination that is occurring today in the climate issue is the biggest threat to the enlightenment that has occurred since Galileo.

“Nothing else comes close,” Moore insisted, likening the contemporary environmental movement to “a toxic mix of ideology, of politics and religion.”
Ne samo 3500W/kg (cca 35% izkoristek oz pretvorba notranje energije goriva v mehansko delo)...tudi odpadno topolto goriva koristimo, da nam je vožnja v nizkih temperaturah prijetna, udobna in varna- da ne zmrzujemo 1/2 leta, ko rabimo gretje v avtu.
KaA sporočil: 528
[#2765699] 23.03.19 09:30 · odgovor na: gobim (#2765673)
Odgovori   +    0
Kaj pa vodik kot hranilec vrednost z energijsko vrednostjo 33 kWh/kg (kar je pri 60% izkoristku gorivnih celic še vedno 6-krat več kot pri bencinu)? In dejstvo, da nexo s 6 kg tankom naredi 850 km?
gobim sporočil: 583
[#2765702] 23.03.19 09:45 · odgovor na: KaA (#2765699)
Odgovori   +    7
[KaA]
Kaj pa vodik kot hranilec vrednost z energijsko vrednostjo 33 kWh/kg (kar je pri 60% izkoristku gorivnih celic še vedno 6-krat več kot pri bencinu)? In dejstvo, da nexo s 6 kg tankom naredi 850 km?
Problem je vodikova infrastruktura. Nekdo, ki s tem ni nikoli delal, si zahtevnosti ne more niti približno predstavljati. Ne gre za nekaj % večjo zahtenost, tukaj govorimo o magnitudah.

Pred leti smo delali v podjetju dele za kompresorje za hladilne naprave. Tesnost smo preverjai s helijem, ki je približno tako zahteven (pa bistveno manj nevaren) kot vodik. Zelo zelo zahtevno je bila zagotavljat tesnost. Zdaj pa si zamislite vodik, ki je visoko eksploziven plin. Nekaj je zagotavljati opremo za nizko serijske proizvode, drugo pa te zahteve ponoviti na masovni proizvodnji.

Ko bo v zrak zletelo nekaj vodikovih črpalk ali vodikovodov, da o avtomobilih ne govorimo, boste imeli "Hindenburg moment".

Zanimivo, da vodika niti ne uporabljajo več za pogon prvih stopenj- boosterjev raket (kot npr. pri Saturn 5), ampak se večinoma še vedno uporablja kerozin kljub večji energijski gostoti vodika. Zakaj neki?
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2765714] 23.03.19 12:58 · odgovor na: (#2765675)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: anon-204390 23.03.2019 12:58
[alek14]
Slovenija bo razogljičena do 2030. To vam obljubljata Mesec in Šarec. 2030 v SLO ne ne bo nikogar več. ;-)

By Alek Rdeči
Ostala bosta Bedanec in Pehta. Kekec in Mojca bosta spizdila, Rožle pa bo na borzi dela :)
kzupanc sporočil: 10.517
[#2765989] 25.03.19 12:42
Odgovori   +    0
Hahaha...Nmečija zapira JE, za razogljičenje pa ni. Take politike bi bilo treba onemogočiti. Ampak najbrž so njihovi volilci skoraj toliko neumni kot naši.
kzupanc sporočil: 10.517
[#2765990] 25.03.19 12:47 · odgovor na: gobim (#2765673)
Odgovori   +    0
Podnebne spremembe z velikimi škodljivimi posledicami so dejstvo. In to v nekajkrat večjem obsegu kot so napovedovali modeli znanstvenikov. Točno zaradi emisij CO2. Do sedaj. Kaj bo realnost čez desetletja, bomo videli. Po moje bo tam okrog 2100 nemogoče živeti na področjih, kjer danes živi več milijard ljudi.
Ogljikova vez že. Alternativa pa ni smao fuzija. Do takrat je tudi fizija odlična rešitev - šibka sila je vseeno mnogo močnejša kot ogljikov avez :)))))). Pa hidroenergija in tudi vetrna ter sončna do 10 ali 15%. Nemci so popolnoma skrenili marsikje. Kar pa ne pomeni, da so skrenili povsod lai da Francozi niso še bolj skrenili :)
kzupanc sporočil: 10.517
[#2765991] 25.03.19 12:51 · odgovor na: gobim (#2765673)
Odgovori   +    0
Podnebne spremembe z velikimi škodljivimi posledicami so dejstvo. In to v nekajkrat večjem obsegu kot so napovedovali modeli znanstvenikov. Točno zaradi emisij CO2. Do sedaj. Kaj bo realnost čez desetletja, bomo videli. Po moje bo tam okrog 2100 nemogoče živeti na področjih, kjer danes živi več milijard ljudi.
Ogljikova vez že. Alternativa pa ni smao fuzija. Do takrat je tudi fizija odlična rešitev - šibka sila je vseeno mnogo močnejša kot ogljikov avez :)))))). Pa hidroenergija in tudi vetrna ter sončna do 10 ali 15%. Nemci so popolnoma skrenili marsikje. Kar pa ne pomeni, da so skrenili povsod ali da Francozi niso še bolj skrenili :)
0513ANITO sporočil: 10.795
[#2766090] 25.03.19 21:23 · odgovor na: kzupanc (#2765990)
Odgovori   +    0
[kzupanc]
Podnebne spremembe z velikimi škodljivimi posledicami so dejstvo. In to v nekajkrat večjem obsegu kot so napovedovali modeli znanstvenikov. Točno zaradi emisij CO2. Do sedaj. Kaj bo realnost čez desetletja, bomo videli. Po moje bo tam okrog 2100 nemogoče živeti na področjih, kjer danes živi več milijard ljudi.
Ogljikova vez že. Alternativa pa ni smao fuzija. Do takrat je tudi fizija odlična rešitev - šibka sila je vseeno mnogo močnejša kot ogljikov avez :)))))). Pa hidroenergija in tudi vetrna ter sončna do 10 ali 15%. Nemci so popolnoma skrenili marsikje. Kar pa ne pomeni, da so skrenili povsod lai da Francozi niso še bolj skrenili :)
Nobeno dejstvo ni, da so podnebne spremembe škodljive. Lažete se kot pes mater.

Podnebje se je spremnijalo preden se je na zemlji pojavila prva organska molekula, in se bo tudi takrat, ko bo izginila zadnja.

Strani: 1