21 min
Najbolj brani članki danes
1 ura
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
2 uri
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
3 ure
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
4 ure
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 2
4 ure
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
4 ure
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
4 ure
Ko se upokoji vodja gradnje
5 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
6 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
6 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
6 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
7 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
7 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
8 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
8 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
8 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
8 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
9 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
9 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2765556] 22.03.19 11:06
Odgovori   +    7
Dobro, vagoni bodo čez nekaj let tišji pa vendar ni treba pretiravati. Ljudje so večinoma prostovoljno kupovali stanovanja, hiše ali parcele v bližini železniških prog, ker so nakupi prav zaradi hrupa bili cenejši, zdaj pa bi najraje prepovedali prevoze z železnico.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2765592] 22.03.19 13:05
Odgovori   +    1
Sama sanacija vagonov SŽ ne bo kaj dosti zmanjšala hrup. Preprosto dejstvo je, da na JŽI v RS obratujejo v večini vagoni tujih družb, tudi SŽ imajo nemalo vagonov najetih, in večina teh vagonov že ima zamenjane zavornjake. Tako lahko občutljivi samo upajo, da bodo vsi akterji spoštovali direktive EU in se bo hrup nekoliko zmanjšal. Pa niso zavornjaki glavni krivec hrupa, večji hrup povzočajo nepravilno obrabljena kolesa. Ta hrup je permanenten, zavira pa se le občasno, pa še to mnogokrat elektrodinamično z lokomotivo in ne zavornjaki.

Strani: 1