Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2765338] 21.03.19 13:44
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-317028 21.03.2019 13:44
Nekateri ocenjujejo, da bi nova svilna pot lahko imela za Evropo podobne učinke kot Marshallov plan, ki je po vojni oživel Evropo, seveda ZDA nasprotujejo kitajskim načrtom, ne morejo pa razen grožnje s sankcijami Evropi ničesar podobnega ponuditi. Po podpisu sporazuma s Kitajsko, bo veliki kitajski trg odprt za kitajske izdelke.
zoran13 sporočil: 2.420
[#2765341] 21.03.19 13:48
Odgovori   +    8
Zadnja sprememba: zoran13 21.03.2019 13:57
XI JINPING

Ob obisku kitajskega predsednika v Italiji, ki je že v tretjem mandatu na čelu Kitajske, je bilo poleg vsega, govora tudi o njegovi plači, preračunano celih 1.600 € mesečno, kar pomeni niti 20.000 € na letni osnovi. Vse to za vodenje držav, ki ima po podatkih 1,386 milijarde prebivalcev iz leta 2017. Takšno informacijo so povedali ob jutranjem sprejemu na državni televiziji RAI1!
Kaj že pravi Blaž Brodnjak predsednik Uprave NLB, da mu je njegova plača premajhna za dosežene gospodarske uspehe?
www.vecer.com/prvi-m...co-6664164
www.tgcom24.mediaset...902a.shtml
shevchenko sporočil: 21.898
[#2765343] 21.03.19 13:50 · odgovor na: zoran13 (#2765341)
Odgovori   +    7
dej ne palamudi, trump si je hotel izplacati dolar letno.

nima to veze z nicemer, lepo te prosim
0430ABAKU sporočil: 1.757
[#2765354] 21.03.19 14:03
Odgovori   +    12
Rabimo tir Koper-Trst!
Naši so spet kratkovidni in bi brskali samo po svojem vrtičku.

Proga Koper-Trst bi lahko razbremenila obsoječo progo, saj bi npr. polne vlake pošiljali po naši strani, prazne pa nazaj prek Trsta. Trasa je enostavna in v nekaterih delih tudi že obstoječa. Rabi le modernizacijo.

V naslednji fazi bi lahko še vedno gradili 2. tir in če bi imeli povezavo Koper-Trst, bi lahko naše železnice vozile tudi tržaški tovor. Ali vsaj uporabljale naš tir (saj to se tudi plača, mar ne?).
0126Bacis sporočil: 3.010
[#2765357] 21.03.19 14:11
Odgovori   +    10
Odlično!

Torej ne rabimo nobenega 2. Tira, 3. Pomola in podobnega sranja!
Makaronarji pa naj prekladajo kitajske kontejnerje.

Doterali bomo eko-turizem, ljudem in okolju prijazne dejavnosti, ki bodo zaposlovali kelnerje, kuharje, sobarice.

Here we come, Monaco, Gibraltar, San Marino!!!
Če pa bi imeli sposobnejše politike, pa bi lahko ustvarili EU-Maco, ali EU-Singapur?

Ok, sanjam,
Jbeiga, tko je.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2765360] 21.03.19 14:15 · odgovor na: 0430ABAKU (#2765354)
Odgovori   +    1
[0430ABAKU]
Rabimo tir Koper-Trst!
Naši so spet kratkovidni in bi brskali samo po svojem vrtičku.

Proga Koper-Trst bi lahko razbremenila obsoječo progo, saj bi npr. polne vlake pošiljali po naši strani, prazne pa nazaj prek Trsta. Trasa je enostavna in v nekaterih delih tudi že obstoječa. Rabi le modernizacijo.

V naslednji fazi bi lahko še vedno gradili 2. tir in če bi imeli povezavo Koper-Trst, bi lahko naše železnice vozile tudi tržaški tovor. Ali vsaj uporabljale naš tir (saj to se tudi plača, mar ne?).
Predlog za progo Trst - Koper je dober, sicer na tem forumu so pisali, da se tudi Italijani morajo strinjati, umestiti progo v prostor tako, da sama naša želja ne bi pomenila veliko.
MilanNovak sporočil: 30
[#2765361] 21.03.19 14:17
Odgovori   +    19
Kitajci se bodo na daleč ognili Kopru, ker ne bi radi ponovili Karavanškega predora, ki ga "kopljemo" s prepiri in povsem noro strategijo (Avstrijci so že na polovici), ki jo leve vlade prakticirajo povsod, samo, da bo dražje in, da kaj cvenka kapne pod mizo. Imajo prav, Slovenija je tako zelo skorumpirana, da se je ne splača niti omenjat in to je naše dejansko stanje!
FIN-454644 sporočil: 10.879
[#2765374] 21.03.19 15:19 · odgovor na: 0126Bacis (#2765357)
Odgovori   +    2
Kar je v skladu z ekolosko ozavescenimi mladimi protestniki, ki sledijo avtisticni Greti, prihodnji Nobelovi nagrajenki. Zmanjsati okoljsko onesnazevanje. Tovor onesnazuje, kenede.
anon-340671 sporočil: 80
[#2765764] 23.03.19 22:08 · odgovor na: 0430ABAKU (#2765354)
Odgovori   +    0
To je bolezen Evrope in Eu-ja. Moramo se začet pogovarjat o regionalnih projektih, ne pa o državnih. Več sodelovanja bo lahko okrepilo konkurenčno prednost s preostalimi kontinenti...Mi pa še zmeraj rišemo neke državne meje...Trst in Koper en zaliv narazen, pa v bistvu tako daleč!

Strani: 1