Strani: 1

shevchenko sporočil: 21.898
[#2762801] 10.03.19 18:41
Odgovori   +    40
ko se zacnejo objavljat taki clanki, je jasno, da je prodaja zacela padat in se jo poskusa spodbudit z groznjami, ces, potrosniki, hitro kupit, se drazje bo.

vi samo grozite, kolikor vam srce pozeli, mene taksni clanki samo demotivirajo.

milac, a posodis malo kristalno kuglo, imam tudi sam ene par vprasanj.
anon-116402 sporočil: 4.340
[#2762830] 11.03.19 00:38
Odgovori   +    21
Tako ali drugače, kriza bo prišla. Ne vemo kdaj točno bo prišla in kako globoka bo, ampak zagotovo bo. Več kot stoletje že kapitalizem teče v ciklih in ni razloga, da bi se to prekinilo.

In ko pride kriza, se bo zagotovo najprej zmanjšalo povpraševanje po avtomobilih. Težko verjamem, da to ne bo nižalo cen.
bc123a sporočil: 48.253
[#2762838] 11.03.19 07:27
Odgovori   +    13
To se zdi kot dobra predpriprava za dobo souporabe in drugih oblik delitvene ekonomije, v katero zaradi rasti cen vstopamo še hitreje.
Neumnost.

Souporaba = rentacar.
Kapitalski vlozki, ki so za to potrebni bodo kvecjemu spravili avtomobiliste na kolena ob naslednji vedji krizi (ne, tej, naslednji, se se spomnimo, kako sta Harley in GE skoraj sla po gobe zaradi kreditiranja kupcev?)

Avtomobilisti se naj ukvarjajo z razvojem in prodajo avtomobilov, financiranje pa naj prepustijo tistim, ki se na to bolje spoznajo.

Ne more biti rentacar nadomestilo za to, da ti strizejo stroski in cena po kateri lahko prodajas. IN EU bi lahko malo nehala metati polena pod noge avtoindustriji in si malo pogledala fizikalno realnost. Dieselgate je bil dolgorocno tudi posledica neumnih standardov ki so zahtevali nerealisticno nizke izpuhe in fokusiralo samo na CO2.
anon-181718 sporočil: 149
[#2762844] 11.03.19 07:43
Odgovori   +    32
Svojo kritiko avtohiš sem spisal že v nekem drugem članku, tako da o tem se mi ne da izgubljati besed. Se strinjam z mnogimi zgoraj spisanimi teksti.

Kar me pa moti/skrbi je vse bolj agresivna propaganda souporabe vozila. Da elaboriram:

Pred kratkim sem kot firbec odšel malo po prodajalnah z rabljenimi vozili. Da si ogledam trg in se pripravim na morebiten nakup (novega) rabljenega avtomobila. Kaj sem ugotovil: avtomobili so večinoma (razen nekaj izjem) res slabo vzdrževani. Veliko oguljenih delov, prask, čudnih vonjav "prekritih" z vonjem kemičnih čistil itd. Da ne omenjam vzdrževanja vitalnih delov, ki pa za tole debato niso tako pomembni. Uglavnem vprašal sem se kako slabo mora lastnik avtomobila skrbeti za avto, da je 3-5 let star avto tako sesut. No in potem sem se spomnil nebuloz s souporabo avtomobilov. Kako bo nek uporabnik avtomobila, ki še za svoj lastniški jekleni konjiček ne skrbi, gledal na čistost, urejenost in dolgoročno nego. Pa tu ne govorim o nekih poliranjih in tedenskih globinskih čiščenjih. Govorim o navadni čistosti avtomobila. O tem da nima nekih lukenj od cigaret v sedežih in da ne fašeš nevem kake krame od prejšnjega lastnika v avtu. Ne vem kako bo ta stvar funkcionirala s tega stališča.
Predlagam praktični preizkus: pojdite po ulici, kjer so parkirani avtomobili bočno. Ne preveč očitno samo bežno ozrite v notranjost avtomobilov. 1/3 avtomobilov bo imela v notranjosti toliko šare, da bi samo odstranitev trajala pol ure. Nekje polovica pa bo imela bodisi neko šaro zadaj, bolj ali manj umazane preproge in 10m različnih USB kablov za polnjenje itd.

Kar je moj point je: nisem mahnjen na ultra čiste povoskane avtomobile, vendar se ne usedem v umazan/s kramo napolnjen avto. Kaj šele da bi ga bil primoran vzeti za daljšo pot. Enostavno ne gre. In vse to pomeni, da bodo morali biti (zaradi narave svinjskih lastnikov) ti avtomobili redno čiščeni in posesani, kar bo zopet naneslo dodatne stroške. Da se ne dotikam mehanskih delov, ki niti približno ne bodo zdržali tako dolgo kot v avtomobilu, ki je imel 2-3 lastnike.
Ne predstavljam si, da bi se usedel v avto v katerem je bil nek zanemarjen voznik, po možnosti še kadilec, ki mi v prtljažniku pusti še pol vreče smeti odpadkov. Recimo da bi moral iz LJ v MB na sestanek. Kaj bom klical car sharing podjetje in se kregal ter dokazoval da je avto svinjak? Da voham zažgano sklopko? Bom morda kar jaz čistil avto? Malo morgen!
Souporaba avtomobila je utopija. Ali bo souporaba izjemno draga, ker se bodo kopičili stroški vzrževanja/čiščenja ali pa bodo na trgu premični svinjaki v katerih normalen človek ne bo hotel eksistirati...
notomi sporočil: 768
[#2762974] 11.03.19 15:42
Odgovori   +    2
Zanimivi komentarji...skoraj vse so po svoje dejstva. Še dolgo bo trajalo da si bomo avte kar izposojali kot kolesa, tudi eletrika za pogon še ne bo prevladala. Prodajajo se in se bodo. So se pa v zadnjih 30 letih podrazili za 3x. Tona pleha pa ne toliko. Elektronika stane 2000 eur, podražitve na ta racun pa 5 do 10k eur! In tudi tržne znamke se dobro plača...preplaca!
anon-201836 sporočil: 312
[#2762975] 11.03.19 15:44
Odgovori   +    9
Car sharing je komunizem in komunizem ne deluje.

Avti še nikoli niso bili tako poceni. Jugo vas je v komuizmu stal približno 33 plač. To pomeni 23000€. Danes je človeku na voljo recimo ena Škoda Fabia za 12500€ z všetimi stroški financiranja. Avti so dostopni.

Strani: 1