Strani: 1

anon-202150 sporočil: 1.066
[#2762110] 07.03.19 07:10
Odgovori   +    7
Zadnja sprememba: anon-202150 07.03.2019 07:20
Povprečen avto prevozi po nekaterih podatkih 44 kilometrov na dan, kar pomeni povprečno porabo dobrih deset kilovatnih ur. Če imamo na primer deset ur časa za polnjenje, napolnimo deset kilovatnih ur z enim kilovatom, kar je toliko kot »pol fena, če ga med sušenjem las vklopite na polno moč«, je razložil Curk.

Zanimiva logika... Če hočemo pozimi prevozit 44 kilometrov v desetih urah, je dovolj imeti montiran enako močan elektromotor, kot ga doma ženske kako uro dnevno gonijo v kopalnici, grelec skrbi pa zato, da nam ni treba vozit plašču in kučmi?
bc123a sporočil: 48.253
[#2762115] 07.03.19 07:28
Odgovori   +    18
Zadnja sprememba: bc123a 07.03.2019 07:33
Na fakulteti o druzbene vede o elektro mobilnosti... in nakladali bedarije.

Ce je fen na najvecji moci 1000W, je polovica tega 500W. Teslin supercharger je 100kW. Pocasno polnjenje je potem za tega gospoda 200x pocasneje od Tesle. Dobro :)

Standardni Tesla model 3 ima 50 kW baterijo, kar pomeni da bi se na superchargerju polnil najmanj pol ure, na "pocasnem" chargerju z pol fena moci pa ... tus prosim... 100 ur, torej 4 dni in noci neprekinjeno.

Se enkrat: To da je TES6 korupcijska zgodba, ne pomeni da sistem ne rabi elektrarne taksnega tipa. Ja, lahko bi bila jedrska, kaj drugega pa NI mogoce ob sedanji tehnologiji.

Pa glavni problem tega in ekologije je ze vseskoz "morali bomo spremeniti navade". Ko slisim taksne plane mi gredo lasje pokonci. Plane bodo potrosniki spremenili ali pa ne, ce jih ne bodo, si lahko tehnologijo vsaka firma nekam zatakne.

Regulativa, ki bi jih pa v to silila bo imela za posledice trumpe in populiste na oblasti.
crt sporočil: 27.124
[#2762127] 07.03.19 08:07
Odgovori   +    17
- dober dan, koliko stane kapljica bencina?
- ah, nic
- super, nakapajte mi prosim rezervoar
najobj sporočil: 31.871
[#2762249] 07.03.19 12:34
Odgovori   +    0
... »V Sloveniji smo ujetniki šaleškega lobija. V 15 letih nismo bili sposobni sprejeti koncepta razvoja, ker smo bili ujetniki bloka šest. Zdaj se stvari spreminjajo in mislim, da bodo šle na bolje,« je med drugim povedal Ribič. ...

... ja, mogoče bo šlo na bolje, ker se bodo znanstveniki na FDV končno spet spomnili, da bi lahko malo obnovili osnovnošolsko poštevanko ...
pobalin sporočil: 14.456
[#2762274] 07.03.19 13:54
Odgovori   +    4
Na FDV so ob sredinem dnevu varčevanja z energijo pripravili okroglo mizo o električni mobilnosti.
"Na FDV" pomeni, da je to organizirala FDV, da je Elektro Ljubljana ta prenos znanja izvedla za študente FDV, da je EL samo najel dvorano na FDV za svoj priložnostni lobistično-medijski projektek, ali da so zraven priključili sociologa FDV, da jim ni bilo treba plačati najema dvorane? Je morda šlo samo za to, da je nekaj pravnih in fizičnih oseb javnega sektorja lahko odkljukalo, da so "dostojno počastili dan varčevanja z energijo"?

Za primerjavo, v Delu piše: "...je kot uvod v okroglo mizo, s katero je Elektro Ljubljana obeležil svetovni dan varčevanja z energijo..."
www.delo.si/mobilnos...58511.html (odklenjeno)
Povzemamo nekaj informacij predstavnikov Elektra Ljubljana.
Ker Samuel Rodman Oprešnik in Matjaž Uršič nista povedala nič pametnega? Sta bila tam namesto fikusov? Fino je vedeti, kdo je resnični gospodar prstanov (lord of the cookies?)!

Za širšo sliko je res dobro pogledati vsaj še v Delo:

"O tehnološki plati sprememb je razmišljal dr. Samuel Rodman Oprešnik s Fakultete za strojništvo. Tu je še precej dilem, in kot elektromobilnost ni edini odgovor na potrebo po zniževanju izpustov, tudi ni edina zveličavna možnost za vse vrste transporta in potrebe uporabnikov, je prepričan. Razvoj zmogljivejših baterij na primer je počasen, kobalta zanje ni na voljo v neomejenih količinah."

"Elektromobilnost pa ima tudi svoje slepe pege in o teh je razmišljal dr. Matjaž Uršič s Fakultete za družbene vede."

Ta dva ne prideta v O+E Finance, ker nista ful na liniji!?
Pri okrogli mizi o elektro mobilnosti na FDV so sodelovali (levo od voditeljice) Uršula Krisper in Jurij Curk z Elektra Ljubljana, desno pa Samuel Rodman Oprešnik z ljubljanske Strojne fakultete in Matjaž Uršič s Fakultete za družbene vede.
Kdo je pa voditeljica? Si ona ne zaluži niti navedbe imena? In kje je direktor Ribič? Se je s svojo teorijo šaleške zarote pojavil nenadoma, kot nekakšen deus-ex-machina?
Povprečen avto prevozi po nekaterih podatkih 44 kilometrov na dan, kar pomeni povprečno porabo dobrih deset kilovatnih ur. Če imamo na primer deset ur časa za polnjenje, napolnimo deset kilovatnih ur z enim kilovatom, kar je toliko kot »pol fena, če ga med sušenjem las vklopite na polno moč«, je razložil Curk.
Tale Curkova razlaga čudno sovpada s tovarniškimi podatki za Renault Zoe, ki seveda niti slučajno niso podatki o realni porabi.
en.wikipedia.org/wik...enault_Zoe
Doseg, ki po nerealnem NEDC z 41 kW baterijo znaša 400 km, je po bolj realnem merjenju WLTP samo še do 300 km.
www.renault.si/vozil...oznje.html
Podobna poraba velja za Nissan Leaf.
de.wikipedia.org/wik...Reichweite

To pomeni, da je dr. Curk že pri avtu (namenoma?) falil za najmanj 25%! Koliko je falil pri fenu, je težko reči, ampak on za svojo golo glavo najbrž ne rabi kaj dosti fenanja. Pri nas doma fena nihče ne kuri na polnih 2000 W in nikdar več kot cca 10 minut. Pa imamo tudi kakšne goste in dolge lase pri hiši. To primerjavo lahko takoj vrne tja, od koder jo je potegnil.
Sredstva od subvencij naj se porabijo za izgradnjo infrastrukture. Zakaj? Pri takšni izgradnji je vključen velik delež v Sloveniji izdelane opreme, infrastruktura pa ima dolgo življenjsko dobo.
No, to je glavna poanta celega cirkusa, da bi Ribičev svetovalec Curk rad javni denar speljal v njihovo firmo. Ne briga ga, kako bi povečali delež slovenske industrije v električnih vozilih. S tem naj si glave razbijajo tisti, ki se prebijajo skozi konkurenco na svetovnem trgu. Je Curk omenil, kolikšen je ta "velik delež" v Sloveniji izdelane opreme za el. infrastrukturo, kaj konkretno je to, kdo to proizvaja, kakšna je kvaliteta in cena te robe, kakšna je dodana vrednost v teh firmah?

Naj spomnim, da Elektro Ljubljana že nekaj časa vgrajuje električne števce švicarske firme Landis+Gyr. Mar domača roba kranjskega Iskraemeca, ki so ga (večkrat) hvalili tudi tukaj,
oe.finance.si/886193...-Sloveniji
ni zadosti dobra zanje, je pa dobra za druge evropske kupce, npr. Nizozemce? Naj Curk in Ribič vse merita z istimi vatli!

Naj spomnim tudi na šlamastiko s pametnimi števci, ko se je v netransparentno zbiranje sprotnih podatkov čisto upravičeno vtaknila informacijska pooblaščenka in domačijske elektro genije zalotila s spuščenimi hlačami.
siol.net/posel-danes...ati-471238

So tako hiteli porabiti šenkan denar, da so pozabili na nekatere zoprne formalnosti?
oe.finance.si/886296...lni-sistem

Naj spomnim še na dva polnilna količka, ki ju je Elektro Ljubljana pred leti postavil na začetku Trubarjeve ulice. Tam sta dolga leta samevala, privlačila vandale in zasedala prostor, ki bi lahko služil kakšni klopci ali parkiranju biciklov. Ne dolgo tega sta izginila, vzela ju je noč, brez slovesa, brez pojasnila.

In v tako ribiško izgradnjo infrastrukture naj tečejo curki davkoplačevalskega denarja?! Pejte možgane prat drugam in drugim! Free FDV!
1357 sporočil: 7.095
[#2762295] 07.03.19 15:02
Odgovori   +    1
Dejstvo je da je mobilnost prihodnosti električna. In ker je to dejstvo znano je na osnovi tega dejstva pripraviti koncept energetike, da bo lahko servisirala poleg obstoječih potreb še potrebe mobilnosti. In v tej točki ima Ribič prav, vse ostalo kar je napisno v tekstu je pa eno veliko mešanje meglein milo rečeno zavajanje, ker je za enkrat operativnih podatkov zaradi premajhnega števila uporabnikov še premalo d abi se lahko na osnovi teh podatkov delale mikro projekcije in mikronačrtovanja za naslednje srednjeročno obdobje.

Strani: 1