5 min
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
1 ura
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
2 uri
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 2
2 uri
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
2 uri
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
2 uri
Ko se upokoji vodja gradnje
3 ure
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
4 ure
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
4 ure
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
4 ure
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
5 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
5 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
6 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
6 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
6 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
6 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
7 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
7 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
7 ur
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode

Strani: 1

jsvetlin sporočil: 54
[#2761895] 05.03.19 21:53
Odgovori   +    3
Avtorja matrajo enote. Moč motorja je v kilovatih. Kapaciteta baterije je v kilovatnih urah. Moč polnilca je prav tako v kilovatih. Če moč polnilca pomnožiš s časom polnjenja, so rezultat kilovatne ure, ki so se pretočile v baterijo.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2761901] 05.03.19 22:45 · odgovor na: jsvetlin (#2761895)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: PyotrNovak 05.03.2019 22:57
Sure, in teleport je serijsko vgrajen da o antigravitaciji niti ne izgubljamo besed.

PS Odgovor je na clanek, ker se pogosto zgodi da direkten komentar izpuhti.
milos9 sporočil: 1.046
[#2761916] 06.03.19 07:50 · odgovor na: jsvetlin (#2761895)
Odgovori   +    0
Hvala za opozorilo, veliko se je dogajalo včeraj, sem popravil
spiderman sporočil: 1.741
[#2761935] 06.03.19 09:08 · odgovor na: jsvetlin (#2761895)
Odgovori   +    2
Torej bi za 80% polnjenje (65,6 kWh) baterije kapacitete 82 kWh v pol ure, bil potreben el. polnilec moči 130 kW!
.
Nice.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2761939] 06.03.19 09:25 · odgovor na: spiderman (#2761935)
Odgovori   +    6
[spiderman]
Torej bi za 80% polnjenje (65,6 kWh) baterije kapacitete 82 kWh v pol ure, bil potreben el. polnilec moči 130 kW!
.
Nice.
...ja, no... sej veš, po sistemu "kaj pa otrok ve kolk je 300 kil... dvigne in odnese!" pa to res ni nek problem!

vse ostalo bodo pa itak palčki zrihtali...

:)) ;)
anon-166232 sporočil: 3.600
[#2761947] 06.03.19 09:47
Odgovori   +    0
Všečen. Upam, da si ga bom lahko privoščil.
moon sporočil: 1.623
[#2761951] 06.03.19 09:56 · odgovor na: anon-166232 (#2761947)
Odgovori   +    0
Raje poglej nove cene za tesle.. te so sele nice:
81.000 EUR za model S 100 AWD s premium paketom, doseg 530 km..
Cedalje bolj dvomim, da bodo svabi lahko resno konkurirali Tesli (sedaj, ko so razmontirali v EU prispele trojke, so spet premaknili start prodaje E-trona...)

Zanimivo je tudi, da se govori samo o velikosti baterij, nic pa o ucinkovitosti celotnega pogona, tule tesla spet prekasa vse (model 3 z 75kWh baterijo doseg preko 500 km.. i-pace z 90 kWh pa samo 470.. E-tron je se vecja potratna kanta)
anon-166232 sporočil: 3.600
[#2761954] 06.03.19 09:58 · odgovor na: moon (#2761951)
Odgovori   +    2
Tesla me ne zanima. EU first!
Nollem sporočil: 967
[#2761955] 06.03.19 10:00 · odgovor na: spiderman (#2761935)
Odgovori   +    1
[spiderman]
Torej bi za 80% polnjenje (65,6 kWh) baterije kapacitete 82 kWh v pol ure, bil potreben el. polnilec moči 130 kW!
.
Nice.
Predviden je polnilec 150kW, kar res ni toliko. Še v našem bloku si ga lahko privoščimo, saj imamo 9 stanovanj. Skupaj kable potegnemo pa glih znese.
philips sporočil: 6.715
[#2761958] 06.03.19 10:04 · odgovor na: moon (#2761951)
Odgovori   +    0
[moon]
Raje poglej nove cene za tesle.. te so sele nice:
81.000 EUR za model S 100 AWD s premium paketom, doseg 530 km..
Cedalje bolj dvomim, da bodo svabi lahko resno konkurirali Tesli (sedaj, ko so razmontirali v EU prispele trojke, so spet premaknili start prodaje E-trona...)

Zanimivo je tudi, da se govori samo o velikosti baterij, nic pa o ucinkovitosti celotnega pogona, tule tesla spet prekasa vse (model 3 z 75kWh baterijo doseg preko 500 km.. i-pace z 90 kWh pa samo 470.. E-tron je se vecja potratna kanta)
Tesla bo sam svoje cene zbil na nulo. Kupci že vriskajo od veselja
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2761971] 06.03.19 11:29 · odgovor na: (#2761956)
Odgovori   +    8
[ales16]
> [drugmirko]
> > [spiderman]
> > Torej bi za 80% polnjenje (65,6 kWh) baterije kapacitete 82 kWh v pol ure, bil potreben el. polnilec moči 130 kW!
> > .
> > Nice.
>
> ...ja, no... sej veš, po sistemu "kaj pa otrok ve kolk je 300 kil... dvigne in odnese!" pa to res ni nek problem!
>
> vse ostalo bodo pa itak palčki zrihtali...
>
> :)) ;)

Pa dobr no, ne bit malenkosten, to je okol 100A po fazi. :-)
Z navdusenjem cakam prvi startup ki bo ponudil agregat z blokchainom in applikacijo za upravljanje iz smartfona, kot resitev za vse ki so trdno odloceni v e ozavrscenost in nizkoogljicno mobilnost; doma imate 5000 literski rezervoar kurilnega olja - in si z agregatom proizvajate svojo elektriko, s katero polnite vas fancy elektricni avto, vedno pri roki, tudi ce omrezje dol pade ali ce drzava podrazi elektriko ali ce ste skregani z velenjskimi rudarji :-)
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2761999] 06.03.19 13:33 · odgovor na: moon (#2761951)
Odgovori   +    2
Se mi danes ni dalo tega pisat. JA, Tesla ima priblizno 4-6 let prednosti ped ostalimi in jo verjetno NE misli izpustit iz rok.
Glede na to da je trg, predvsem v EU, omejen z razpolozljivostjo elektrike, bodo cca 2025 ukili vse el programe. Kasno, prekasno stize Marko na Kosovo polje.
Hitro polnjenje je tako kot avto z 350 km/h. Lepo se slisi, toda napolnit 100Kwh baterijo v minutah rabis kabel debel kot roka.
Problem je v tem, da EU anlafbeti o tem sploh ne razmisljajo.

Tako kot Ariane lahko leti SAMO se na EU subvencije.
V naslednijh letih se bo to dogajalo vrsti EU industrij. Naslednji je Airbus, ki je MEGA nesedel s svojim slonom, Boeing pa ga ubija z ucinkovitostjo. Sicer sem pa bral da EU ne misli nehati z QE, problem solved, gnarja ko toce. In to do bridkega konca, kot CCCP.
jsvetlin sporočil: 54
[#2762007] 06.03.19 14:25 · odgovor na: spiderman (#2761935)
Odgovori   +    0
Mislim, da je prej v članku pisalo, da je polnilec 125kW.
moon sporočil: 1.623
[#2762055] 06.03.19 18:40 · odgovor na: PyotrNovak (#2761999)
Odgovori   +    0
[PyotrNovak]
Se mi danes ni dalo tega pisat. JA, Tesla ima priblizno 4-6 let prednosti ped ostalimi in jo verjetno NE misli izpustit iz rok.
Glede na to da je trg, predvsem v EU, omejen z razpolozljivostjo elektrike, bodo cca 2025 ukili vse el programe. Kasno, prekasno stize Marko na Kosovo polje.
Hitro polnjenje je tako kot avto z 350 km/h. Lepo se slisi, toda napolnit 100Kwh baterijo v minutah rabis kabel debel kot roka.
Problem je v tem, da EU anlafbeti o tem sploh ne razmisljajo.

Tako kot Ariane lahko leti SAMO se na EU subvencije.
V naslednijh letih se bo to dogajalo vrsti EU industrij. Naslednji je Airbus, ki je MEGA nesedel s svojim slonom, Boeing pa ga ubija z ucinkovitostjo. Sicer sem pa bral da EU ne misli nehati z QE, problem solved, gnarja ko toce. In to do bridkega konca, kot CCCP.
Kul.. ti pravis, da gremo v kameno dobo..(ce bi Nikola tako razmisljal, bi bili pi parnih stroji?? in ravno elektrika je problem, ma dej no... Arabci pa niso :O. ok, naj bo.. jaz bom vozli svoj (bodoci) BEV tako, kot sedaj ICE.... za uzitek, konec tedna na izlet.. smucanje, toplice.. pocasi nafilas pa domov... lahko pa da tudi ostanem, kaksen dan ali leto.. ;)..

Strani: 1