Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Q4 e-tron concept: tako privlačna bo Audijeva električna prihodnost
Strani: 1
sporočil: 54
Avtorja matrajo enote. Moč motorja je v kilovatih. Kapaciteta
baterije je v kilovatnih urah. Moč polnilca je prav tako v
kilovatih. Če moč polnilca pomnožiš s časom polnjenja, so rezultat
kilovatne ure, ki so se pretočile v baterijo.
sporočil: 5.775
Zadnja sprememba: PyotrNovak 05.03.2019 22:57
Sure, in teleport je serijsko vgrajen da o antigravitaciji niti ne
izgubljamo besed.PS Odgovor je na clanek, ker se pogosto zgodi da direkten komentar izpuhti.
sporočil: 1.741
Torej bi za 80% polnjenje (65,6 kWh) baterije kapacitete 82 kWh v
pol ure, bil potreben el. polnilec moči 130 kW!
.
Nice.
.
Nice.
sporočil: 1.301
[spiderman]...ja, no... sej veš, po sistemu "kaj pa otrok ve kolk je 300 kil... dvigne in odnese!" pa to res ni nek problem!
Torej bi za 80% polnjenje (65,6 kWh) baterije kapacitete 82 kWh v pol ure, bil potreben el. polnilec moči 130 kW!
.
Nice.
vse ostalo bodo pa itak palčki zrihtali...
:)) ;)
sporočil: 1.623
Raje poglej nove cene za tesle.. te so sele nice:
81.000 EUR za model S 100 AWD s premium paketom, doseg 530 km..
Cedalje bolj dvomim, da bodo svabi lahko resno konkurirali Tesli (sedaj, ko so razmontirali v EU prispele trojke, so spet premaknili start prodaje E-trona...)
Zanimivo je tudi, da se govori samo o velikosti baterij, nic pa o ucinkovitosti celotnega pogona, tule tesla spet prekasa vse (model 3 z 75kWh baterijo doseg preko 500 km.. i-pace z 90 kWh pa samo 470.. E-tron je se vecja potratna kanta)
81.000 EUR za model S 100 AWD s premium paketom, doseg 530 km..
Cedalje bolj dvomim, da bodo svabi lahko resno konkurirali Tesli (sedaj, ko so razmontirali v EU prispele trojke, so spet premaknili start prodaje E-trona...)
Zanimivo je tudi, da se govori samo o velikosti baterij, nic pa o ucinkovitosti celotnega pogona, tule tesla spet prekasa vse (model 3 z 75kWh baterijo doseg preko 500 km.. i-pace z 90 kWh pa samo 470.. E-tron je se vecja potratna kanta)
sporočil: 967
[spiderman]Predviden je polnilec 150kW, kar res ni toliko. Še v našem bloku si ga lahko privoščimo, saj imamo 9 stanovanj. Skupaj kable potegnemo pa glih znese.
Torej bi za 80% polnjenje (65,6 kWh) baterije kapacitete 82 kWh v pol ure, bil potreben el. polnilec moči 130 kW!
.
Nice.
sporočil: 6.715
[moon]Tesla bo sam svoje cene zbil na nulo. Kupci že vriskajo od veselja
Raje poglej nove cene za tesle.. te so sele nice:
81.000 EUR za model S 100 AWD s premium paketom, doseg 530 km..
Cedalje bolj dvomim, da bodo svabi lahko resno konkurirali Tesli (sedaj, ko so razmontirali v EU prispele trojke, so spet premaknili start prodaje E-trona...)
Zanimivo je tudi, da se govori samo o velikosti baterij, nic pa o ucinkovitosti celotnega pogona, tule tesla spet prekasa vse (model 3 z 75kWh baterijo doseg preko 500 km.. i-pace z 90 kWh pa samo 470.. E-tron je se vecja potratna kanta)
sporočil: 6.899
[ales16]Z navdusenjem cakam prvi startup ki bo ponudil agregat z blokchainom in applikacijo za upravljanje iz smartfona, kot resitev za vse ki so trdno odloceni v e ozavrscenost in nizkoogljicno mobilnost; doma imate 5000 literski rezervoar kurilnega olja - in si z agregatom proizvajate svojo elektriko, s katero polnite vas fancy elektricni avto, vedno pri roki, tudi ce omrezje dol pade ali ce drzava podrazi elektriko ali ce ste skregani z velenjskimi rudarji :-)
> [drugmirko]
> > [spiderman]
> > Torej bi za 80% polnjenje (65,6 kWh) baterije kapacitete 82 kWh v pol ure, bil potreben el. polnilec moči 130 kW!
> > .
> > Nice.
>
> ...ja, no... sej veš, po sistemu "kaj pa otrok ve kolk je 300 kil... dvigne in odnese!" pa to res ni nek problem!
>
> vse ostalo bodo pa itak palčki zrihtali...
>
> :)) ;)
Pa dobr no, ne bit malenkosten, to je okol 100A po fazi. :-)
sporočil: 5.775
Se mi danes ni dalo tega pisat. JA, Tesla ima priblizno 4-6 let
prednosti ped ostalimi in jo verjetno NE misli izpustit iz
rok.
Glede na to da je trg, predvsem v EU, omejen z razpolozljivostjo elektrike, bodo cca 2025 ukili vse el programe. Kasno, prekasno stize Marko na Kosovo polje.
Hitro polnjenje je tako kot avto z 350 km/h. Lepo se slisi, toda napolnit 100Kwh baterijo v minutah rabis kabel debel kot roka.
Problem je v tem, da EU anlafbeti o tem sploh ne razmisljajo.
Tako kot Ariane lahko leti SAMO se na EU subvencije.
V naslednijh letih se bo to dogajalo vrsti EU industrij. Naslednji je Airbus, ki je MEGA nesedel s svojim slonom, Boeing pa ga ubija z ucinkovitostjo. Sicer sem pa bral da EU ne misli nehati z QE, problem solved, gnarja ko toce. In to do bridkega konca, kot CCCP.
Glede na to da je trg, predvsem v EU, omejen z razpolozljivostjo elektrike, bodo cca 2025 ukili vse el programe. Kasno, prekasno stize Marko na Kosovo polje.
Hitro polnjenje je tako kot avto z 350 km/h. Lepo se slisi, toda napolnit 100Kwh baterijo v minutah rabis kabel debel kot roka.
Problem je v tem, da EU anlafbeti o tem sploh ne razmisljajo.
Tako kot Ariane lahko leti SAMO se na EU subvencije.
V naslednijh letih se bo to dogajalo vrsti EU industrij. Naslednji je Airbus, ki je MEGA nesedel s svojim slonom, Boeing pa ga ubija z ucinkovitostjo. Sicer sem pa bral da EU ne misli nehati z QE, problem solved, gnarja ko toce. In to do bridkega konca, kot CCCP.
sporočil: 1.623
[PyotrNovak]Kul.. ti pravis, da gremo v kameno dobo..(ce bi Nikola tako razmisljal, bi bili pi parnih stroji?? in ravno elektrika je problem, ma dej no... Arabci pa niso :O. ok, naj bo.. jaz bom vozli svoj (bodoci) BEV tako, kot sedaj ICE.... za uzitek, konec tedna na izlet.. smucanje, toplice.. pocasi nafilas pa domov... lahko pa da tudi ostanem, kaksen dan ali leto.. ;)..
Se mi danes ni dalo tega pisat. JA, Tesla ima priblizno 4-6 let prednosti ped ostalimi in jo verjetno NE misli izpustit iz rok.
Glede na to da je trg, predvsem v EU, omejen z razpolozljivostjo elektrike, bodo cca 2025 ukili vse el programe. Kasno, prekasno stize Marko na Kosovo polje.
Hitro polnjenje je tako kot avto z 350 km/h. Lepo se slisi, toda napolnit 100Kwh baterijo v minutah rabis kabel debel kot roka.
Problem je v tem, da EU anlafbeti o tem sploh ne razmisljajo.
Tako kot Ariane lahko leti SAMO se na EU subvencije.
V naslednijh letih se bo to dogajalo vrsti EU industrij. Naslednji je Airbus, ki je MEGA nesedel s svojim slonom, Boeing pa ga ubija z ucinkovitostjo. Sicer sem pa bral da EU ne misli nehati z QE, problem solved, gnarja ko toce. In to do bridkega konca, kot CCCP.
Strani: 1