Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Lastništvo avtomobila je lanska moda
Strani: 1
sporočil: 583
Dejansko so spremembe v načinu uporabe mobilnosti bistveno večja
grožnja tradicionalni avtomobilski insdustriji kot pa je električni
avto.
Slednji je dejansko faktor, ki kompenzira negativne demografske trende in zasičenost trga ter ustvarja (kompenzira upad zaradi drugih vzrokov) novo povpraševanje.
Slednji je dejansko faktor, ki kompenzira negativne demografske trende in zasičenost trga ter ustvarja (kompenzira upad zaradi drugih vzrokov) novo povpraševanje.
sporočil: 11.404
To samo pritrjuje moji tezi, da bi morala Slovenija več in bolj
načrtno delati na urbanizaciji. Pri nas pa prostorsko politiko
določajo kmetijci.
Ljubljano, Domžale, Škofja Loko, Vrhniko, Kranj, Grosuplje in ostala okoliška naselja in obične bi bilo treba združiti v neko širšo Ljubljansko metro regijo in poskrbeti za celovito prometno povezanost. Našteti kraji pa bi lahko predstavljali znotraj regijska središča. Samo za kaj takega bi bila potrebna vizija, pa neka prostorska politika, ki pa je v Sloveniji nimamo.
V SV Sloveniji bi morali vse resurse usmeriti v Maribor.
Pa potem še enotno povezati Obalo.
Ampak ne, mi bomo raje razvija tretjo razvojno os, da se bo nekaj tisoč posameznikov lahko bolj lahkotno izselilo iz Koroške, Zasavja in podobnih krajev, ki so obsojeni na propad. Ne glede na to koliko milijonov EUR se tja zmeče.
Ljubljanska metro regija, ki jo opisujem, bi lahko imela med 1-2 milijonoma prebivalcev. Letališče Brnik pa 4-5 milijonov potnikov na leto. Nastal bi pull factor za del Italije, Hrvaške, tudi Madžarske ter celo Avstrije (Koroška). Še zlasti če bi vse skupaj nadgradili s pametnimi davčnimi politikami.
Ampak saj vem, da sanjarim. Mi se bomo raje ukvarjali s sendviči in maketami.
Ljubljano, Domžale, Škofja Loko, Vrhniko, Kranj, Grosuplje in ostala okoliška naselja in obične bi bilo treba združiti v neko širšo Ljubljansko metro regijo in poskrbeti za celovito prometno povezanost. Našteti kraji pa bi lahko predstavljali znotraj regijska središča. Samo za kaj takega bi bila potrebna vizija, pa neka prostorska politika, ki pa je v Sloveniji nimamo.
V SV Sloveniji bi morali vse resurse usmeriti v Maribor.
Pa potem še enotno povezati Obalo.
Ampak ne, mi bomo raje razvija tretjo razvojno os, da se bo nekaj tisoč posameznikov lahko bolj lahkotno izselilo iz Koroške, Zasavja in podobnih krajev, ki so obsojeni na propad. Ne glede na to koliko milijonov EUR se tja zmeče.
Ljubljanska metro regija, ki jo opisujem, bi lahko imela med 1-2 milijonoma prebivalcev. Letališče Brnik pa 4-5 milijonov potnikov na leto. Nastal bi pull factor za del Italije, Hrvaške, tudi Madžarske ter celo Avstrije (Koroška). Še zlasti če bi vse skupaj nadgradili s pametnimi davčnimi politikami.
Ampak saj vem, da sanjarim. Mi se bomo raje ukvarjali s sendviči in maketami.
sporočil: 13.628
"Between 1983 and 2014 the share of Americans aged 20–24 with a
driving licence fell from 92% to 77%.”
Da, avti se bodo menjavali za storitev transporta.
Iz Horjula v Polhov Gradec boš pa še dolgo se vozil sam, le da avto ne bo nujno tvoj, ampak bos za avto plačeval narocnino.
Da, avti se bodo menjavali za storitev transporta.
Iz Horjula v Polhov Gradec boš pa še dolgo se vozil sam, le da avto ne bo nujno tvoj, ampak bos za avto plačeval narocnino.
sporočil: 111
Srecen, da sem dozivel razvoj in napredek motorjev in
avtomobilizma, vznemirjenje ob novih modelih, angleskih nemskih
italjanskih sportnih avtomobilih, spackov, katrc, sraufanja in novo
svobodo gibanja in potovanj. Sedaj gre ocitno se samo za transport
amorfnih mnozic.
Strani: 1